Als er 1 ding erger is dan melkchocolade.....quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen gemeen tegen je doen. Of afzeggen, nog beter. Dat zal je leren!
Hey Mokster! Hoe was je girlie-night?quote:
lol, bij ons staat zo'n marsautomaat met van die zooi erin. 1 collega komt 2x per dag om er een chunky uit te halen.quote:
Gezellie! Bleef wel steeds fantaseren over dat roseetje bij najaars-zonsondergang....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey Mokster! Hoe was je girlie-night?
Bij mn vorige baan was ik goeie vriendjes met de cateraar... Die kwam mij en mn collega zo eens in de week ff een chunky brengenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
lol, bij ons staat zo'n marsautomaat met van die zooi erin. 1 collega komt 2x per dag om er een chunky uit te halen.
Ik heb 't sfeertje geprobeerd te creëren met m'n poezebeest. Maar na drie nipjes rosé uit z'n drinkbak, taaide 'ie al af...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gezellie! Bleef wel steeds fantaseren over dat roseetje bij najaars-zonsondergang....
En ons trio dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gezellie! Bleef wel steeds fantaseren over dat roseetje bij najaars-zonsondergang....
Bezitterigheid is zo 20e eeuws!quote:
Wat een mietje die kat van jouquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb 't sfeertje geprobeerd te creëren met m'n poezebeest. Maar na drie nipjes rosé uit z'n drinkbak, taaide 'ie al af...
Saai beest!![]()
Zeg dat... Ik ben blij dat ze alleen maar van honden beweren dat die op hun baas lijken...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat een mietje die kat van jou
Jawel! Ik heb in een chocoladefabriek gewerktquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Q
Jij bent toch niet tegen melkchocolade he?
Ja. Onze hond drinkt tenminste Bavaria.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat een mietje die kat van jou
Een trio voor jezelf houden is ook bezitterigheid...quote:
Stoer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jawel! Ik heb in een chocoladefabriek gewerkt
Tjsa... moeten we die rosé toch maar samen opdrinken dan...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb 't sfeertje geprobeerd te creëren met m'n poezebeest. Maar na drie nipjes rosé uit z'n drinkbak, taaide 'ie al af...
Saai beest!![]()
De eeuwige trouw toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een trio voor jezelf houden is ook bezitterigheid...![]()
Uiteraard ga ik voor de long-term, platonische gezelligheid...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |