Daar ging mijn opmerking niet over, dudequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lijkt me dus een beetje crappy niet?Alsof postgeschiedenis bepaalt of je hier wel of niet mag posten/welkom bent.
![]()
Het lijkt me super om uiteindelijk mijn eigen winkel te starten... een paar jaar geleden was dat zo'n "dat doen we ooit nog wel eens"-plan, maar als ik het ooit wil gaan uitvoeren, moet ik nu misschien maar wat ervaring gaan opdoen in de detailhandel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:31 schreef thaleia het volgende:
En ook: wil je het? Maar goed, daar kom je in de loop van het sollicitatietraject wel achter, dus ik zou er in elk geval voor gaan
Zoals zo'n honkbalcoach laatst zei: "what you believe is true". Dus jezelf niet aanpraten "dat kan ik nooit" maar wel "dat kan ik best". In het eerste geval zal het waarschijnlijk niets worden, en dat was nou net niet de bedoelingquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Jumbo supermarkten. Ze bieden een opleiding + stageplaats aan voor mensen die filliaalmanager willen worden van nieuw op te richten fillialen... maar ik vind het een beetje eng! Help! Kan ik dat wel?
Thanxquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef thaleia het volgende:
Nou, gewoon doen dus, en die opmerking van iemand (wie was het?) van 'als ik me bij alles wat ik onderneem zou afvragen of ik het wel kon was ik nu vuilnisman' is een goeie. Onderschat jezelf niet, als je echt niet geschikt bent nemen ze je niet aan
Dat gaat vaker op he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef Light het volgende:
En nu zou ik dat zelf ook nog eens moeten proberen, ipv alleen maar anderen uitleggen hoe en wat.
Ja, of dus gewoon sowieso doen en als je er gaandeweg achter komt dat het toch niks voor jou is kun je je altijd nog terugtrekken uit de sollicitatieprocedurequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:37 schreef Christine het volgende:
Thanxik ga het gewoon proberen dus. Denk ik. Als ik het echt wel wil.
Is toch zo? Alsof niemand twijfelt bij iets. Ik moet me soms helemaal rot bluffenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef thaleia het volgende:
Nou, gewoon doen dus, en die opmerking van iemand (wie was het?) van 'als ik me bij alles wat ik onderneem zou afvragen of ik het wel kon was ik nu vuilnisman' is een goeie. Onderschat jezelf niet, als je echt niet geschikt bent nemen ze je niet aan
Is er nog nieuws van fembol trouwens?
Iets zecht me?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Douwe het volgende:
Iets zecht me dat jullie het vast leuk vinden om te weten dat ik een pure chocoladeletter met nootjesvulling aan het eten ben
neuhquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Wojworshebn het volgende:
Valt hier nog wat te rellen?
Oja, jij doet cursussen geven he... net als mijn zwagerquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is toch zo? Alsof niemand twijfelt bij iets. Ik moet me soms helemaal rot bluffen
Aan 2 Tsjechen een advanced cursusje verslijten. Die hele cursus is nog nooit door iemand gegeven, bij gebrek aan vraag. Op zich twijfel ik wel, maar alles heb ik ooit in de praktijk gedaan. of ik de theorie 100% meester ben is wat anders
Daarna 2 tsjechen blij, baas blij en ik dus blij. Sim-pel.
Het draait om zelfvertrouwen, of iig een 'pokerface'
Is die van vorig jaar of liggen ze alweer in de winkel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Douwe het volgende:
Iets zegt me dat jullie het vast leuk vinden om te weten dat ik een pure chocoladeletter met nootjesvulling aan het eten ben
Dat komt door die letter, het plakt aan zijn vingersquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Douwe het volgende:
Iets zegt me dat jullie het vast leuk vinden om te weten dat ik een pure chocoladeletter met nootjesvulling aan het eten ben
Dat kan inderdaad ook nog...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, of dus gewoon sowieso doen en als je er gaandeweg achter komt dat het toch niks voor jou is kun je je altijd nog terugtrekken uit de sollicitatieprocedure
De meeste ken ik, maar de extreem exotische (en geloof me, die was exotisch) worden zo goed als niet gegeven. Ik ben de allrounder bij ons, ik geef ze allemaal. Dus ja, bij die exotische krengen is het soms even twijfelen. Maar het is nu al anderhalf jaar goed gegaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, jij doet cursussen geven he... net als mijn zwager
Waar dan over? Je wees toch duidelijk naar mijn postgeschiedenis.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ging mijn opmerking niet over, dude
Ja, erg interessantquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Douwe het volgende:
Je zei dat je single was, ik meldde alleen een mogelijke redenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar dan over? Je wees toch duidelijk naar mijn postgeschiedenis.![]()
Trustenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook nog...
Eens een nachtje over slapen. Welterusten allemaal!
Nog steeds bezig met je reltopic?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zei dat je single was, ik meldde alleen een mogelijke reden
Ik heb nergens gezegd dat je niet welkom was. Dat is ook niet aan mij om te zeggen, ik ben hier de illegale lulhannes
tss, dat is al dicht. Vivi mag niet verderquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog steeds bezig met je reltopic?![]()
Ik heb 't allang gezien hoor. Jij bent nou zo'n man waar vrouwen tegen zeggen: jij bent de grotere broer die ik nooit heb gehad!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
tss, dat is al dicht. Vivi mag niet verder
You betterquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef melismay het volgende:
Morgen ook maar eens solliciteren, of in ieder geval inschrijven bij het uitzendbureau
Tsss, ga jij maar weer wegquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:48 schreef Douwe het volgende:
[..]
Melkchocolade
Dat is hetzelfde als een televisie zonder beeld
Eensquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:48 schreef Douwe het volgende:
[..]
Melkchocolade
Dat is hetzelfde als een televisie zonder beeld
Dat komt omdat ik geen zusjes hebquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb 't allang gezien hoor. Jij bent nou zo'n man waar vrouwen tegen zeggen: jij bent de grotere broer die ik nooit heb gehad!
Wat, omdat er mensen met SMAAK bestaan?quote:
melkchocolade is als festini zonder peerquote:
Hahahaha. Overdrijven is natuurlijk ook een kunst. Smaak. Jullie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat, omdat er mensen met SMAAK bestaan?
Dat is ZO niet waar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
melkchocolade is als festini zonder peer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |