Ieeggghhh!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie ons nu al lopen met onze 2.4 kinderen en onze golden retriever in Center Parcs tijdens de voorjaarsvakantie...![]()
Overquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Hoi.
gaat het hier nog ergens over?
Doei
Niet zo miepenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben echt niet stoer. Ik ben niets. Was ik maar iets.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie ons nu al lopen met onze 2.4 kinderen winterjassen en onze golden retriever in Center Parcs Scheveningen op weg naar onze chocolade met rum tijdens de voorjaarsvakantie aankomend weekend...![]()
Ook goed!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil eerst een keer een duootje proberen![]()
1 ding tegelijkertijd
Ah, mevrouw too-hard-to-get is er weerquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil eerst een keer een duootje proberen![]()
1 ding tegelijkertijd
Hoezo weerquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:10 schreef Mukie het volgende:
ook weer hier is
probeerde net wat te posten, maar door mn uploaden, ging het nietquote:
Ik word liever niet tijdens een soort van halve gang bang ontmaagd om even eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, mevrouw too-hard-to-get is er weer
Nu je het zegt, even naar mijn 2 irc servers kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
probeerde net wat te posten, maar door mn uploaden, ging het niet
Dan moet je niet uploadenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
probeerde net wat te posten, maar door mn uploaden, ging het niet
Flauw!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word liever niet tijdens een soort van halve gang bang ontmaagd om even eerlijk te zijn
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word liever niet tijdens een soort van halve gang bang ontmaagd om even eerlijk te zijn
Ik dacht dat je bedoelde dat ik weer eens hard to get was omdat ik even niet aan triootjes doequote:
grapjasquote:
Nee, eerder omdat je jezelf af doet als mega onzeker typjequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat ik weer eens hard to get was omdat ik even niet aan triootjes doe
Niet uploadenquote:
En ik ben nog niet eens op dreefquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eerder omdat je jezelf af doet als mega onzeker typje
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben nog niet eens op dreef![]()
Doeiquote:
Ja hier, druk bezig om single-af te worden...quote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hier, druk bezig om single-af te worden...![]()
Hoe? Je chat met iedereen die 'vrouw' in haar profiel heeft staan...quote:
+1 subtielquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe? Je chat met iedereen die 'vrouw' in haar profiel heeft staan...![]()
* Una_Piedra repareert foutieve parameter in chatscript...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe? Je chat met iedereen die 'vrouw' in haar profiel heeft staan...![]()
hij is al klaarquote:
Ik ben een beetje bang dat je dan een ander topic hebt gevolgd.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:37 schreef Drive-r het volgende:
Ben net pas dit topic gaan volgen, maar zie duidelijk een goed topic voor me!
quote:
Dankje broer.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:24 schreef broer het volgende:
O, en goed bezig, Christine. Gewoon dóen!
Hij heet Daniel.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef purplerose het volgende:
Nou raak ik toch wel heel nieuwsgierig naar wat er tussen christine en JoeyT gebeurd is
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:31 schreef broer het volgende:
Toch niet naar aanleiding van mijn post? Ik heb het gewoon over Christine's plannen.
hoi meisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |