En ik ben nog niet eens op dreefquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eerder omdat je jezelf af doet als mega onzeker typje
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben nog niet eens op dreef![]()
Doeiquote:
Ja hier, druk bezig om single-af te worden...quote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hier, druk bezig om single-af te worden...![]()
Hoe? Je chat met iedereen die 'vrouw' in haar profiel heeft staan...quote:
+1 subtielquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe? Je chat met iedereen die 'vrouw' in haar profiel heeft staan...![]()
* Una_Piedra repareert foutieve parameter in chatscript...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe? Je chat met iedereen die 'vrouw' in haar profiel heeft staan...![]()
hij is al klaarquote:
Ik ben een beetje bang dat je dan een ander topic hebt gevolgd.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:37 schreef Drive-r het volgende:
Ben net pas dit topic gaan volgen, maar zie duidelijk een goed topic voor me!
quote:
Dankje broer.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:24 schreef broer het volgende:
O, en goed bezig, Christine. Gewoon dóen!
Hij heet Daniel.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef purplerose het volgende:
Nou raak ik toch wel heel nieuwsgierig naar wat er tussen christine en JoeyT gebeurd is
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:31 schreef broer het volgende:
Toch niet naar aanleiding van mijn post? Ik heb het gewoon over Christine's plannen.
hoi meisquote:
ik heb gisternacht mn bankrekening gecheckt.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoi meis
ben je vrolijk
kan je dag al net als die van mij niet meer kapot?
quote:Op woensdag 21 september 2005 08:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb gisternacht mn bankrekening gecheckt.
Ik heb het spaarloonoverschot binnen
dat, zie ik als ik hem vindquote:
We willen je alleen in groepsverband.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word liever niet tijdens een soort van halve gang bang ontmaagd om even eerlijk te zijn
moggehquote:
Vast wel iemandquote:Op woensdag 21 september 2005 08:45 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Ja ik ken wel iemand die single af is.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:45 schreef Pheno het volgende:
En? Iemand al single af?
Ik lees een paar posts terug en ze gillen dat ze allemaal in actie zijn, maar het valt blijkbaar tegenquote:
1. Jaguarized 507quote:Op woensdag 21 september 2005 08:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En gister had hij nog grote bek over mensen met 400 posts, alsof hij daar zover vanaf ligt.
Ik dacht dat het een schrikkeljaar wasquote:
Hoeveel had je er laatst ook al weer?quote:Op woensdag 21 september 2005 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
1. Jaguarized 507
2. dolle_hond 426
3. Pheno 366
Ja hoor, mijlenver
Gisteren ging het om jag, die zei dat hij single was. Het enige wat ik zei was dat hij dat nog wel zou blijven, ik zie hem om de 2 uur in het palindroom topic postenquote:Op woensdag 21 september 2005 08:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoeveel had je er laatst ook al weer?
600 zoveel?![]()
En jij?quote:Op woensdag 21 september 2005 08:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoeveel had je er laatst ook al weer?
600 zoveel?![]()
moggeh Una...quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeik niet over veel posters!![]()
Alleen over post opkrikkers
Ooit van een korreltje zout gehoord?quote:Op woensdag 21 september 2005 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees een paar posts terug en ze gillen dat ze allemaal in actie zijn, maar het valt blijkbaar tegen
Bijnaquote:Op woensdag 21 september 2005 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Dan mag je het hele singles topic wel afzeiken
Ik heb een goede dag als ik minder dan 100 post.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren ging het om jag, die zei dat hij single was. Het enige wat ik zei was dat hij dat nog wel zou blijven, ik zie hem om de 2 uur in het palindroom topic posten
300 is weinig voor hem op een dag![]()
Nee, die praten nietquote:Op woensdag 21 september 2005 08:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ooit van een korreltje zout gehoord?
![]()
Kruiwagen bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2005 08:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ooit van een korreltje zout gehoord?
![]()
Heerlijkquote:
Jag had een goede dag gister, normaal zit hij rond de 400.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
1. Jaguarized 507
2. dolle_hond 426
3. Pheno 366
Ja hoor, mijlenver
In het posting topic mag je niet slowchattenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:01 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, een flauwe grap over iemand die redelijk elke dag in de top 3 zit en single is mondt uit op een discussie in singles over postings. Nuttig
Je houd ook de cijfers van andere bijquote:Op woensdag 21 september 2005 09:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jag had een goede dag gister, normaal zit hij rond de 400.
Altijd interessanter dan die breipraatjes die volgen als illustere users als Ynske, Twisted, Dawg, Broer en consorten weer achter hun pc plaatsnemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:01 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, een flauwe grap over iemand die redelijk elke dag in de top 3 zit en single is mondt uit op een discussie in singles over postings. Nuttig
Nee, hij staat vaak vlak boven me als ik een topdag heb. Ik heb nog nooit een etappe gewonnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je houd ook de cijfers van andere bij![]()
Ik 1 keerquote:Op woensdag 21 september 2005 09:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, hij staat vaak vlak boven me als ik een topdag heb. Ik heb nog nooit een etappe gewonnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |