quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar zal ik het 'kan ik veilig een gele Koni als dildo gebruiken?' topic openen? ONZ of SEX?
Dat scheeltquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef Mukie het volgende:
oe was goed nieuws
Ik begon al te denken dat ik wat verkeerd had gedaan, maar wat blijkt
Ik heb de liefste baas die je kunt hebben
Kwam hij je dat even melden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef Mukie het volgende:
oe was goed nieuws
Ik begon al te denken dat ik wat verkeerd had gedaan, maar wat blijkt
Ik heb de liefste baas die je kunt hebben
En ik maar denken dat ik speciaal benquote:
"Ik ben de liefste baas die je kan hebben, dat je het ff weetquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kwam hij je dat even melden?
Als det hoofdkantoor in Dortmund na de migratie met het vingertje wilt gaan wijzen, dan zijn ze aant verkeerde adres bij ons.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kwam hij je dat even melden?
**Slikt een paar inkoppers in**quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal ben
Op een dag komen we er allemaal achter dat we slechts één van de velen zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal ben
Hehehe hij mag dat best zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Ik ben de liefste baas die je kan hebben, dat je het ff weet"
Ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op een dag komen we er allemaal achter dat we slechts één van de velen zijn
Ik ben uniek, net als iedereenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op een dag komen we er allemaal achter dat we slechts één van de velen zijn
Hoe kun je nu hogerop dan baas?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hehehe hij mag dat best zeggen
Voorheen alleen maar assholes als baas of bazin gehad, die je een mes in de rug steken of met je werk gaan pronken, zodat zij promotie kunnen maken
Gaat de goeie kant op dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef hermandeperman het volgende:Koffie met een sigaret
M'n 3e sigaret van vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |