Ik wil jou ook best nog wel een keer zien, _arual_ ook trouwens, dus wat mij betreft meeten we nog een keer met een stel leuke mensenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zegt het zelf anders hoor, de mensen die je wilt zien zie je toch wel
Ik doe niet zielig, of snap je het idee van een fruitig kijkende smiley niet?
Daar heb ik nou helemaal geen last van, serieus nietquote:Op woensdag 21 september 2005 11:50 schreef nixxx het volgende:
vrouwen en kleren...Als je een vrouw wilt laten verhongeren hoef je alleen maar een kledingwinkel of schoenenwinkel naast de levensmiddelenwinkel te zetten
Singles meet?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:52 schreef melismay het volgende:
Ik wil jou ook best nog wel een keer zien, _arual_ ook trouwens, dus wat mij betreft meeten we nog een keer met een stel leuke mensenMaar ik heb nu echt geen geld om een beetje op een meet te gaan zitten hangen met veel mensen die me eigenlijk niet zo heel erg interesseren, daar heb ik er nu het geld gewoon niet voor over, that's all... En wat nou trouwens, je gaat zelf niet eens....
Ik ben al afgestudeerdquote:Op woensdag 21 september 2005 11:53 schreef DaCybrSrfr het volgende:
weekje wachten... vrijdag komt de stufi weer.
Yup, met Twist en WM kan ik zo afspreken (doe ik ook wel enzoquote:
Tja, dan word et een stukkie lastiger...quote:
Hahaha, dat vind ik lief!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Tja, dan word et een stukkie lastiger...
Maar je mag anders wel een shirt van mij lenen..
Ik heb kasten vol...
Ik nog niet, maar ook geen stufi meer,quote:
Leeuwarden ben ik bang...quote:Op woensdag 21 september 2005 11:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, dat vind ik lief!Waar moet ik m dan komen halen!?
Dat had ik even ook enzoquote:Op woensdag 21 september 2005 11:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik nog niet, maar ook geen stufi meer,.
Das best een eind zonder ovquote:
Zielige wij,quote:Op woensdag 21 september 2005 11:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat had ik even ook enzoHeeft me toch nog een boel geld gekost..... Daarom nu geen centjes meer
Ik ga me vanmiddag echt inschrijven bij uitzendbureaus voor een full time baan, ik wil uit huis en ik daar heb ik nu echt geen geld voor met alleen mijn bijbaantjequote:Op woensdag 21 september 2005 12:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zielige wij,.
* Frezer gaat zo het zelfde doen als DaCybrSrfr.
Ik heb hier ooit rond hilversum gekeken, maar eer ik daar aan de beurt kwam voor een kamerquote:Op woensdag 21 september 2005 12:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ga me vanmiddag echt inschrijven bij uitzendbureaus voor een full time baan, ik wil uit huis en ik daar heb ik nu echt geen geld voor met alleen mijn bijbaantje
Hoe zo dat dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:07 schreef Pheno het volgende:
stufi, ik mag eindelijk mijn ov bewijs inleveren
5 jaar moeten bewaren, dat gajes....
Ik ga ook niet voor een kamer, vriendin van mij heeft een heel mooi flatje in Arnhem gehuurd. Niet eens zo heel duur en ze was heel snel aan de beurt, maar dat is nog niet voor nu, moet eerst sparenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit rond hilversum gekeken, maar eer ik daar aan de beurt kwam voor een kamer
ALs je je ov inlevert krijg je een bewijsje dat je 5 jaar moet bewaren. Omdat ze hun eigen administratie niet op orde hebbenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:07 schreef Pheno het volgende:
stufi, ik mag eindelijk mijn ov bewijs inleveren
5 jaar moeten bewaren, dat gajes....
Voordeel als je een gewone ban hebt is dat je ook naar wat luxere optrekjes kunt kijken dan een kamer,quote:Op woensdag 21 september 2005 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit rond hilversum gekeken, maar eer ik daar aan de beurt kwam voor een kamer
Ik heb gewoon mijn nieuwe niet opgehaald van 2005quote:Op woensdag 21 september 2005 12:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
ALs je je ov inlevert krijg je een bewijsje dat je 5 jaar moet bewaren. Omdat ze hun eigen administratie niet op orde hebben
Ja, das eigenlijk wel de planning, want ik heb niet zo veel zin om eerst naar een kamer te gaan verhuizen en dan weer naar iets anders, heb t in principe prima thuis, maar het wordt tijd voor iets voor mezelf...quote:Op woensdag 21 september 2005 12:10 schreef Frezer het volgende:
Voordeel als je een gewone ban hebt is dat je ook naar wat luxere optrekjes kunt kijken dan een kamer,.
Niet in Hilversumquote:Op woensdag 21 september 2005 12:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ikke nie snappe. Dat moet toch 5 werkdagen na dat je je studie hebt afgerond?
.
[..]
Voordeel als je een gewone ban hebt is dat je ook naar wat luxere optrekjes kunt kijken dan een kamer,.
Daar hebben ze alleen kamers?quote:
huhquote:Op woensdag 21 september 2005 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
Doei allemaal, ik ga aangifte doen en eten regelen.
You bastards! You killed Marcs car!quote:
niet zo veel Southpark kijken jij,quote:Op woensdag 21 september 2005 12:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
You bastards! You killed Marcs car!
Tel het aantal posts per user in dit topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |