Gelukkig maar, en ik luister en download ook veelquote:Op woensdag 21 september 2005 10:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet.. Ik luister momenteel ook een ander genre..
(En dan is er nog Led Zeppelin--Scorpions--Pink Floyd of Nightwish-- Within Temptation etc etc)
ik luister veel.
Hoe kommut?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:37 schreef _Cara_ het volgende:
Mijn hoofd barst bijna uit elkaar....ik ga ff rustig zitten..
Bank zequote:Op woensdag 21 september 2005 10:37 schreef _Cara_ het volgende:
Mijn hoofd barst bijna uit elkaar....ik ga ff rustig zitten..
Ah.. gewoon beetje ziek..quote:
Terug naar bed jij..!quote:
Even wat water koken .. cup a soupje maken ofzo...quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:35 schreef _Cara_ het volgende:
morgen melis..morgen Frezer
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
En neem Cara maar mee hoor, die kan ook nog wel wat slaap gebruiken.
Nee joh, was moe en had t even gehad met alles, maar in bed kon ik dus weer niet slapenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt je toch niet laten wegjagen vannacht he![]()
Hoeft niet hoor, alleen of de rest van de passagiers er helemaal blij mee zijn is een 2equote:Op woensdag 21 september 2005 10:49 schreef nixxx het volgende:
[..]Dan moet ik eerst een paar uur in de trein gaa zitten
... moet ik me nog aankleden ook
Dat lijkt me niet verstandig, daar krijg ik geheid last vanquote:Op woensdag 21 september 2005 10:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat wordt een dubbele espresso dan,.
Gelukkig maar dan,quote:Op woensdag 21 september 2005 10:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee joh, was moe en had t even gehad met alles, maar in bed kon ik dus weer niet slapen
Je wordt msnpapa?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan,
en wat er tussen ons is, je hebt het gelezen, er komt een msnbaby![]()
Ja ik heb het van Ynske gekregen, via de emailquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandig, daar krijg ik geheid last van
Cappuchino graag?
Twist heeft iedereen aangestoken!quote:
Dat is me vannacht wel meegedeeld in dit topic jaquote:
Dan weet je iig wel waarom je ziek bent toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
@marc.. als ik zo in de trein stap is dat ook niet beter voor mijn verkoudheid
Dank u Dank u!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Vooruit dan maar, een cappuchinootje.
Mij nietquote:Op woensdag 21 september 2005 10:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Twist heeft iedereen aangestoken!
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Twist heeft iedereen aangestoken!
wil je zeggen dat dit geen gewoon verkoudheidje is?quote:
Jij had t toch niet van Twist, maar van Yns?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
wil je zeggen dat dit geen gewoon verkoudheidje is?owmy gaaaawd i'm gonna dieeeeeeeeeeee
Yepzquote:Op woensdag 21 september 2005 11:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij had t toch niet van Twist, maar van Yns?
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
wil je zeggen dat dit geen gewoon verkoudheidje is?owmy gaaaawd i'm gonna dieeeeeeeeeeee
Ow, de logica!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eerst ontbijten!
* Twisted_fok neemt nog een hap van d'r cracker.![]()
Ik kan toch niet gaan slapen met honger. En als ik niet kan slapen zo, ben ik vanavond niet fit.quote:
Eigenlijk zou jij toch in bed moeten blijven en vanavond niks met mij moeten doen... Hoewel ik dan wel weer zielig ben enzo.....quote:Op woensdag 21 september 2005 11:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kan toch niet gaan slapen met honger. En als ik niet kan slapen zo, ben ik vanavond niet fit.
Ik vind het allemaal behoorlijk logisch.
Mogguh!!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Goeiemorgen!
Je had geen geld meerquote:Op woensdag 21 september 2005 11:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij toch in bed moeten blijven en vanavond niks met mij moeten doen... Hoewel ik dan wel weer zielig ben enzo.....
Pssst, dat shirt van pagina 2 in de folder op www.didi.nl ga ik vanmiddag even halen denk ik![]()
Helemaal waar, maar kleding heb ik nodig... Een meet niet, de mensen die ik wil zien die zie ik ook wel zonder zo'n meetquote:
Ja he!? Dat vond ik dus ook al!quote:
Hou eens op met dat zielige gedoe zeg.. Ik vond je voor ik je ontmoette tof, ik vond je toen ik je ontmoette tof en toen ging je ineens zielig doen... minder tofquote:
Je zegt het zelf anders hoor, de mensen die je wilt zien zie je toch welquote:Op woensdag 21 september 2005 11:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Hou eens op met dat zielige gedoe zeg.. Ik vond je voor ik je ontmoette tof, ik vond je toen ik je ontmoette tof en toen ging je ineens zielig doen... minder tof
Ik benblij dat ikbij een supermarkt in de buurt werk, dan kan ik tenminste zelf wat halenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:50 schreef nixxx het volgende:
vrouwen en kleren...Als je een vrouw wilt laten verhongeren hoef je alleen maar een kledingwinkel of schoenenwinkel naast de levensmiddelenwinkel te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |