ah, dank jequote:Op woensdag 21 september 2005 10:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zo nu, en zo dan,.
Pssst, jij wilde koffie?, alsjeblieft. Die warme dranken-barbaar Pheno kon het niet waarderen.
Je hebt je toch niet laten wegjagen vannacht hequote:Op woensdag 21 september 2005 10:34 schreef melismay het volgende:
[..]
ah, dank je
Ben een beetje duf nog geloof ik
Dat wordt een dubbele espresso dan,quote:
Gelukkig maar, en ik luister en download ook veelquote:Op woensdag 21 september 2005 10:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet.. Ik luister momenteel ook een ander genre..
(En dan is er nog Led Zeppelin--Scorpions--Pink Floyd of Nightwish-- Within Temptation etc etc)
ik luister veel.
Hoe kommut?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:37 schreef _Cara_ het volgende:
Mijn hoofd barst bijna uit elkaar....ik ga ff rustig zitten..
Bank zequote:Op woensdag 21 september 2005 10:37 schreef _Cara_ het volgende:
Mijn hoofd barst bijna uit elkaar....ik ga ff rustig zitten..
Ah.. gewoon beetje ziek..quote:
Terug naar bed jij..!quote:
Even wat water koken .. cup a soupje maken ofzo...quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:35 schreef _Cara_ het volgende:
morgen melis..morgen Frezer
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
En neem Cara maar mee hoor, die kan ook nog wel wat slaap gebruiken.
Nee joh, was moe en had t even gehad met alles, maar in bed kon ik dus weer niet slapenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt je toch niet laten wegjagen vannacht he![]()
Hoeft niet hoor, alleen of de rest van de passagiers er helemaal blij mee zijn is een 2equote:Op woensdag 21 september 2005 10:49 schreef nixxx het volgende:
[..]Dan moet ik eerst een paar uur in de trein gaa zitten
... moet ik me nog aankleden ook
Dat lijkt me niet verstandig, daar krijg ik geheid last vanquote:Op woensdag 21 september 2005 10:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat wordt een dubbele espresso dan,.
Gelukkig maar dan,quote:Op woensdag 21 september 2005 10:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee joh, was moe en had t even gehad met alles, maar in bed kon ik dus weer niet slapen
Je wordt msnpapa?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan,
en wat er tussen ons is, je hebt het gelezen, er komt een msnbaby![]()
Ja ik heb het van Ynske gekregen, via de emailquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandig, daar krijg ik geheid last van
Cappuchino graag?
Twist heeft iedereen aangestoken!quote:
Dat is me vannacht wel meegedeeld in dit topic jaquote:
Dan weet je iig wel waarom je ziek bent toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
@marc.. als ik zo in de trein stap is dat ook niet beter voor mijn verkoudheid
Dank u Dank u!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Vooruit dan maar, een cappuchinootje.
Mij nietquote:Op woensdag 21 september 2005 10:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Twist heeft iedereen aangestoken!
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Twist heeft iedereen aangestoken!
wil je zeggen dat dit geen gewoon verkoudheidje is?quote:
Jij had t toch niet van Twist, maar van Yns?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
wil je zeggen dat dit geen gewoon verkoudheidje is?owmy gaaaawd i'm gonna dieeeeeeeeeeee
Yepzquote:Op woensdag 21 september 2005 11:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij had t toch niet van Twist, maar van Yns?
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
wil je zeggen dat dit geen gewoon verkoudheidje is?owmy gaaaawd i'm gonna dieeeeeeeeeeee
Ow, de logica!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eerst ontbijten!
* Twisted_fok neemt nog een hap van d'r cracker.![]()
Ik kan toch niet gaan slapen met honger. En als ik niet kan slapen zo, ben ik vanavond niet fit.quote:
Eigenlijk zou jij toch in bed moeten blijven en vanavond niks met mij moeten doen... Hoewel ik dan wel weer zielig ben enzo.....quote:Op woensdag 21 september 2005 11:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kan toch niet gaan slapen met honger. En als ik niet kan slapen zo, ben ik vanavond niet fit.
Ik vind het allemaal behoorlijk logisch.
Mogguh!!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Goeiemorgen!
Je had geen geld meerquote:Op woensdag 21 september 2005 11:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jij toch in bed moeten blijven en vanavond niks met mij moeten doen... Hoewel ik dan wel weer zielig ben enzo.....
Pssst, dat shirt van pagina 2 in de folder op www.didi.nl ga ik vanmiddag even halen denk ik![]()
Helemaal waar, maar kleding heb ik nodig... Een meet niet, de mensen die ik wil zien die zie ik ook wel zonder zo'n meetquote:
Ja he!? Dat vond ik dus ook al!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |