Vet shirt, keer wat anders..quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:44 schreef sjimz het volgende:
als we toch op de adidas tour gaan..
Griekenland
[afbeelding]
Que?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:30 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel een uiterst slechte manier om origineel te zijn. Van dat soort betekenisloze frutsels heb ik een voetbalshirt maar zelden mooier zien worden. Shirts zijn mooi in hun herkenbare eenvoud, vind ik. Aan de thuisshirts is maar weinig toe te voegen, die zijn traditioneel bepaald. Een goede kledingsponsor kenmerkt zich juist door daar een beetje vanaf te blijven.
Uitingen van creativiteit kunnen vooral in het uitshirt, waar die van Nederland een heel goed voorbeeld van is. Daar moeten ze toch minstens een keer in spelen komende zomer.
\quote:Op donderdag 1 december 2005 12:31 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Que?Jij hebt niet helemaal door wat ik met adidas Originals bedoel of wel?
Oww zoquote:Op donderdag 1 december 2005 12:51 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
\
Misschien niet nee, je prees toch de originaliteit van het Griekse shirt? Met de rest van je post ben ik het overigens eens.
Eensch, moeten een keer lekker totaal wat anders zoals Griekenland.. Beetje afwissling is niet verkeerdquote:Op donderdag 1 december 2005 13:28 schreef pfaf het volgende:
Op zich wel aardige tenues van Spanje en Japan. Toch blijft het verschrikkelijk dat ze allemaal in essentie hetzelfde zijn...
ook alleen omdat fly emirates de ex sponsor van chelsea is...quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
*kuch* lijkt een beetje op het chelsea shirt.
Helemaal mee eens,leve de commerciequote:Op dinsdag 6 december 2005 19:34 schreef sjimz het volgende:
Ik vind het nieuwe logo van Arsenal zo lelijk.
Net zo'n wannabe NBA of NFL logo.
Het mist uitstraling en traditie
Eensch, ziet dr wel keurig uit.. Mocht NL hun loten moeten ze toch ff op zoek naar een uit-tenuequote:Op woensdag 7 december 2005 11:02 schreef DeTolk het volgende:
ivoorkust is wel netjes.
Ja, het thuisshirt wordt oranjequote:Op woensdag 7 december 2005 10:39 schreef Bjoro het volgende:
is er al iets bekend over het shirt van Nederland ?
Nu al dan? Ik dacht trouwens dat ze definitief waren overgestapt naar de oude paars-kleurige tenues?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:18 schreef DutchGooner het volgende:
naar het schijnt het nieuwe shirt voor het volgende seizoen;
[afbeelding]
Scherp!quote:
Leuk.quote:Op woensdag 7 december 2005 04:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En dit is het shirt waarmee Servië & Montenegro waarschijnlijk op het WK te zien zal zijn.
[afbeelding]
En dit die van Oekraïne:
[afbeelding]
Erg netjes.
Ivoorkust als laatste dan:
[afbeelding]
Ja en het uitshirt wit met diagonale rood/wit/blauwe bies, maargoed... is er niks bekend wanneer die nu eens eindelijk gepresenteerd gaan worden? Thuisshirt wordt dus sowieso weer een look a like van Brazilie enzo.. (hoop wel op een mooie kleur oranje), maar ben toch wel stik benieuwd naar het uitshirt.quote:
Waarom? Hij hoeft geen eens op het WK te spelen als die wordt afgewezen voor een Nederlands paspoort en hij wil niet voor Ivoorkust spelen...quote:Op donderdag 8 december 2005 21:07 schreef Devano het volgende:
Salomon Kalou speelt in ieder geval sowiezo 'in het Oranje' op het WK.
Nope, alleen voor dit seizoen omdat dit seizoen het laatste seizoen in Highbury is.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:49 schreef Devano het volgende:
[..]
Nu al dan? Ik dacht trouwens dat ze definitief waren overgestapt naar de oude paars-kleurige tenues?
Geweldig.....quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:56 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Helaas geen foto, maar toen ik in Oostenrijk op vakantie was, heb ik me het uitshirt van FC Wacker Tirol gekocht, wel leuk om te hebben, een shirt wat je niet vaak ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |