Tranceptor vindt het kennelijk erg moeilijk om weg te blijven uit R&P.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
Ik kondig bij deze aan dat ik mijn eigenwijze, wereldverbeterende, soms wijze, soms onwijs domme, posts een halt toe ga roepen hier binnen R&P. Ik ben niet van plan hier nog te gaan posten, ik zal af en toe over schouders meekijken, lurken zelfs. Andere subfora zal ik met enige regelmaat bezoeken maar ik ben niet van plan hier nog te gaan posten.
Wellicht geef ik er volledig de brui aan op FOK!, dat is nog in overweging. Ik heb hier leuke discussies gehad, leuke momenten en leuke contacten aan over gehouden, maar de koek is op. Ik zou tegen het Fok!-moederhart willen zeggen dat ze als een zusje voor me was en dat het echt aan mij ligt en niet aan haar. Mijn tijd is geweest en ik zal hoe dan ook plaats moeten maken voor een jongere garde met een wat mindere vastgeroeste en bittere geest.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:31 schreef Godlike02 het volgende:
En moet dit niet door het onderwerp zelf worden geopend?
Is toch de regel?![]()
En waarom mag deze bagger in R&P open blijven? Het is GVD geen ONZ
KUTHOEREN zijn het!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:33 schreef Godlike02 het volgende:
Pheno gele kanarie van me!
Ga jij gvd ook is zeiken in feedbak! je topic is dicht
Ja, en Cc meet met twee maten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:32 schreef Pheno het volgende:
Exmodjes hebben een streepje voor, dat weet je toch
Oh, én ik heb Cc haar tieten gezien, dus dan blijft dit topic helemaaaal open.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, en Cc meet met twee maten.
Plus ik ben ex-mod, dus dit topic blijft tot het einde der tijden open.
Mooi dan kunnen we hier slowchattenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, en Cc meet met twee maten.
Plus ik ben ex-mod, dus dit topic blijft tot het einde der tijden open.
Tja, het is maar waar je op kickedquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, én ik heb Cc haar tieten gezien, dus dan blijft dit topic helemaaaal open.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |