Tranceptor vindt het kennelijk erg moeilijk om weg te blijven uit R&P.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:54 schreef Tranceptor het volgende:
Ik kondig bij deze aan dat ik mijn eigenwijze, wereldverbeterende, soms wijze, soms onwijs domme, posts een halt toe ga roepen hier binnen R&P. Ik ben niet van plan hier nog te gaan posten, ik zal af en toe over schouders meekijken, lurken zelfs. Andere subfora zal ik met enige regelmaat bezoeken maar ik ben niet van plan hier nog te gaan posten.
Wellicht geef ik er volledig de brui aan op FOK!, dat is nog in overweging. Ik heb hier leuke discussies gehad, leuke momenten en leuke contacten aan over gehouden, maar de koek is op. Ik zou tegen het Fok!-moederhart willen zeggen dat ze als een zusje voor me was en dat het echt aan mij ligt en niet aan haar. Mijn tijd is geweest en ik zal hoe dan ook plaats moeten maken voor een jongere garde met een wat mindere vastgeroeste en bittere geest.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:31 schreef Godlike02 het volgende:
En moet dit niet door het onderwerp zelf worden geopend?
Is toch de regel?![]()
En waarom mag deze bagger in R&P open blijven? Het is GVD geen ONZ
KUTHOEREN zijn het!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:33 schreef Godlike02 het volgende:
Pheno gele kanarie van me!
Ga jij gvd ook is zeiken in feedbak! je topic is dicht
Ja, en Cc meet met twee maten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:32 schreef Pheno het volgende:
Exmodjes hebben een streepje voor, dat weet je toch
Oh, én ik heb Cc haar tieten gezien, dus dan blijft dit topic helemaaaal open.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, en Cc meet met twee maten.
Plus ik ben ex-mod, dus dit topic blijft tot het einde der tijden open.
Mooi dan kunnen we hier slowchattenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, en Cc meet met twee maten.
Plus ik ben ex-mod, dus dit topic blijft tot het einde der tijden open.
Tja, het is maar waar je op kickedquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, én ik heb Cc haar tieten gezien, dus dan blijft dit topic helemaaaal open.![]()
ws niet op Cc's tieten... au!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, het is maar waar je op kicked
2x auquote:
je komt hier al heel lang niet he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik geef het een week!
Je eigen tieten waren te klein?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, én ik heb Cc haar tieten gezien, dus dan blijft dit topic helemaaaal open.![]()
Ja, de traumas komen naar bovenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je eigen tieten waren te klein?![]()
Ik voel wel een stuk meer R&P aan komen![]()
Zwak..quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:03 schreef Tranceptor het volgende:
Ok uniek postje dan , bedankt mensen voor de aandacht
Daar doe ik het voor.
Ik heb natuurlijk vooral niet gezegd dat ik nog in SC, HVJJN en af en toe een topic (en dus ook het modtopic indien nodig) zal blijven posten. Nee, dat heb ik natuurlijk niet gezegd.![]()
![]()
Neuh, niet té klein.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je eigen tieten waren te klein?![]()
Ik voel wel een stuk meer R&P aan komen![]()
Whhaaahhaaaa!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:03 schreef Tranceptor het volgende:
Ok uniek postje dan
Tja, rot voor je.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuh, niet té klein.
Maar wél kleiner dan die van Cc.![]()
![]()
Bedankt voor je medeleven.quote:
Nee, daar is meer voor nodigquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven.
Groeien ze daar nou ook van?
En dat moet je afreageren op een klein zielig jongetje?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuh, niet té klein.
Maar wél kleiner dan die van Cc.![]()
![]()
Ja, is wel lullig van me.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat moet je afreageren op een klein zielig jongetje?
Treurig dat je dat nodig hebt![]()
Neuh, Cc meet met twee maten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:13 schreef hollander172 het volgende:
* hollander172 herinnert zich iets over naamtopics enzo. Dat geld hier dus niet?
Dit topic gaat niet dicht eer hij zijn post foutloos heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:13 schreef hollander172 het volgende:
* hollander172 herinnert zich iets over naamtopics enzo. Dat geld hier dus niet?
No shit.quote:
Had al geklikt maar zie nog steeds geen reden?quote:Of klik even op de link in de OP als je het niet snapt.![]()
Valt me nog steeds niks op, moet ik er een microscoop bij pakken ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet dicht eer hij zijn post foutloos heeft gemaakt.
Dank je voor je bijdrage!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:17 schreef trancethrust het volgende:
Prima idee!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:19 schreef Pheno het volgende:
Of Het grote zeik-hier-vief-af topic laat openen, dan kunnen we weer verder
Praat jij IRL ook in halve zinnen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:18 schreef Godlike02 het volgende:
Als moonah nou even
Vivi de aandachtsgeile hoer topic gaat maken dan hebben we weer wat opbouwends.
moonah mag dat wel heb ik net geleerd
Doen je leerlingen toch ook, die moet je ook snappenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Praat jij IRL ook in halve zinnen?
Ik snap niet zo goed wat je nou probeert te zeggen.
Voor elke psycholoog ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Prima idee!![]()
Ze is toch een mooie case voor dit subforum?![]()
Och, die had ik niet eens gezien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:19 schreef Pheno het volgende:
* stemt inquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:19 schreef Pheno het volgende:
Maakt niet uit!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Praat jij IRL ook in halve zinnen?
Ik snap niet zo goed wat je nou probeert te zeggen.
En Hollander, geeft niet als het je niet duidelijk is.
Als Tranceptor het maar snapt...![]()
Arme wij bedoel jequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Och, die had ik niet eens gezien.
Arme Viev....![]()
Maar dan word ik ervoor betaald.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doen je leerlingen toch ook, die moet je ook snappen
Arme Viev en dat meen je ook?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Och, die had ik niet eens gezien.
Arme Viev....![]()
Die blijft weg volgens eigen zeggen en gaat binnen een week weer de fout in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:22 schreef Moonah het volgende:
En Hollander, geeft niet als het je niet duidelijk is.
Als Tranceptor het maar snapt...![]()
Hier krijg je dankbaarheidquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maakt niet uit!
Gewoon klikken en invullen.
We willen een Vivi topic hebben
Dan mogen ze wel versterking meebrengen.quote:
We need Dr. Phil!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel versterking meebrengen.![]()
Ze is op haar geestelijke gesteldheid na best neukbaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef Pheno het volgende:
We want vivi!
Einde der Tranceptor hier in R&Pquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die blijft weg volgens eigen zeggen en gaat binnen een week weer de fout in.What else is new?
Ah, we hebben al een slachtoffer vrijwilliger die haar uit het slop wilt halenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze is op haar geestelijke gesteldheid na best neukbaar.![]()
Zo wordt ik in een ander topic weleens genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze is op haar geestelijke gesteldheid na best neukbaar.![]()
ja, daar was toen sprake van, dus ik snap de ophef ook niet echtquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Einde der Tranceptor hier in R&P
is een topic uit mei![]()
Dr Phil hoor ik nooit roepen dat hij zijn gasten wil neukenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zo wordt ik in een ander topic weleens genoemd.
Ik kom niet in het keldertjequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zo wordt ik in een ander topic weleens genoemd.
Nee dank u.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, we hebben al een slachtoffer vrijwilliger die haar uit het slop wilt halen
Niet geheel waar als je haar geestelijke toestand in 1 en dezelfde post zetquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee dank u.![]()
Ik oordeel even objectief over haar uiterlijk.
Deed ie het maar eens dan viel ik niet met mijn harses recht op mijn bord vreten van slaap tijdens die show van hem.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dr Phil hoor ik nooit roepen dat hij zijn gasten wil neuken![]()
Wel de lusten, niet de lasten. Hij lijkt henk welquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet geheel waar als je haar geestelijke toestand in 1 en dezelfde post zet![]()
Best zielig dat jij zo een labiel meisje zou willen misbruiken voor je eigen genot![]()
Nieuws: Man verdrinkt met lul in zijn hand in bord spaghettiquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Deed ie het maar eens dan viel ik niet met mijn harses recht op mijn bord vreten van slaap tijdens die show van hem.![]()
Ik kan dingen heel goed los van elkaar zien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:31 schreef Godlike02 het volgende:
Niet geheel waar als je haar geestelijke toestand in 1 en dezelfde post zet![]()
Ach Henkie doet het ook.quote:Best zielig dat jij zo een labiel meisje zou willen misbruiken voor je eigen genot![]()
Dat lijkt me nou een mooi einde.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nieuws: Man verdrinkt met lul in zijn hand in bord spaghetti![]()
Open dan een vivi topicquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:31 schreef Moonah het volgende:
Zeg, ik vind dat we te veel offtopic gaan.
En ook al ben ik geen modje, het is wel míjn topic.
Voor Tranceptor.
Idd, nu zelf de aandacht opeisen onder andermans naam maar ondertussen geen topicje voor de meest aandachtsgeile hoer van Fok!quote:
Als je van te voren maar een afscheidstopic maaktquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een mooi einde.
Hier gaan we het dus niet over hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:34 schreef Godlike02 het volgende:
Maar zou Vivi nou echt niet door hebben dat die man niks serieus wil?
Mij zou het toch wel gaan opvallen dat hij elke keer 20 euro op het nachtkastje legt voordat hij komt neuken![]()
Ze dacht dat dat wasserette kosten warenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:34 schreef Godlike02 het volgende:
Maar zou Vivi nou echt niet door hebben dat die man niks serieus wil?
Mij zou het toch wel gaan opvallen dat hij elke keer 20 euro op het nachtkastje legt voordat hij komt neuken![]()
Was TC maar hier om zijn mening te geven....quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:35 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hier gaan we het dus niet over hebben.
GVD, had ik nu nog maar modrechten.![]()
Wens hier Vivi sterkte! ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:36 schreef Godlike02 het volgende:
Zit trouwens een tikfout in de TT!!
Dit topic mag open blijvenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Pheno het volgende:
vast wel, dat doen ze wel voor Moonah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |