Tenzij je een image hebtquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef Jump het volgende:
Format plus alles terug in orde zette hier iets langer dan een dag
Heb een mailtje verzonden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef mschol het volgende:
ik heb een email adres waar ik graag van meerdere mensen wat test mailtjes naar toe wil hebben :.....@........
want ik kan wel versturen vanaf dat adres maar ik krijg ze om de een of andere reden niet te zien in outlook (de mailtjes die kennelijk worden ontvangen (krijg namelijk geen fout meldingen terug)
als jij gen fout terug krijg is er wat anders aan de hand hierzo...quote:
had ik dat maarquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:33 schreef Intrepidity het volgende:
Avond! :w
mijn eerste post in de dig sc
Heb sinds vandaag ook een MSDNAA, toch wel lekker, gratis ms software
ik heb een ict opleiding en ik kan niet eens software via school regelenquote:Op woensdag 21 september 2005 07:37 schreef SHERMAN het volgende:
Ook goeie dag trouwens ja.
Ik heb zo'n ding via school ik kan alleen lang niet alle toffe dingen downloaden.
Olaquote:
jij hebt gewoon een goede schoolquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is allemaal legaal hoor bij mij
WTF is Totally Rollercoasterquote:Op woensdag 21 september 2005 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
Owja spellen ook nog
Call of duty + expansion United Offensive
Halflife 1
Totally Rollercoaster
Een exchange server ??quote:Op woensdag 21 september 2005 10:34 schreef Intrepidity het volgende:
Weet iemand trouwens een goede manier om outlook tussen 2 pc's te synchroniseren? (en dan bedoel ik niet iedere dag .pst bestandjes kopieren)
Het moet niet al te ingewikkeld worden. Ik heb dus een gewone vaste PC waar ik meestal op werk, en een laptop die meegaat naar school. Ik houd mijn agenda bij in de PC en dan lijkt het me dus handig dat ik iedere ochtend even die PC met de laptop kan synchroniseren zodat ik altijd de laatste afspraken enzovoort bij de hand heb. Alleen nu doe ik dat steeds door Outlook.pst te kopiėren uit de application data map enzo, maar ik neem aan dat er wel een makkelijkere manier moet wezen..quote:Op woensdag 21 september 2005 10:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een exchange server ??![]()
Iets duidelijker mag ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |