WTF is Totally Rollercoasterquote:Op woensdag 21 september 2005 09:39 schreef Sjowhan het volgende:
Owja spellen ook nog
Call of duty + expansion United Offensive
Halflife 1
Totally Rollercoaster
Een exchange server ??quote:Op woensdag 21 september 2005 10:34 schreef Intrepidity het volgende:
Weet iemand trouwens een goede manier om outlook tussen 2 pc's te synchroniseren? (en dan bedoel ik niet iedere dag .pst bestandjes kopieren)
Het moet niet al te ingewikkeld worden. Ik heb dus een gewone vaste PC waar ik meestal op werk, en een laptop die meegaat naar school. Ik houd mijn agenda bij in de PC en dan lijkt het me dus handig dat ik iedere ochtend even die PC met de laptop kan synchroniseren zodat ik altijd de laatste afspraken enzovoort bij de hand heb. Alleen nu doe ik dat steeds door Outlook.pst te kopiėren uit de application data map enzo, maar ik neem aan dat er wel een makkelijkere manier moet wezen..quote:Op woensdag 21 september 2005 10:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een exchange server ??![]()
Iets duidelijker mag ook wel
ow gewoon rollercoaster tycoon eigelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Opbouwen van pretparken en dat runnen
Offline files heb je weer een exchange server voor nodig.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het moet niet al te ingewikkeld worden. Ik heb dus een gewone vaste PC waar ik meestal op werk, en een laptop die meegaat naar school. Ik houd mijn agenda bij in de PC en dan lijkt het me dus handig dat ik iedere ochtend even die PC met de laptop kan synchroniseren zodat ik altijd de laatste afspraken enzovoort bij de hand heb. Alleen nu doe ik dat steeds door Outlook.pst te kopiėren uit de application data map enzo, maar ik neem aan dat er wel een makkelijkere manier moet wezen..
VB scriptje schrijven.. heb ik op mijn stage wel gedaan.. heel makkelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 10:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Offline files heb je weer een exchange server voor nodig.
Dus dan kan je je mail op de server laten staan zodat je ze meerdere keren kan ophalen!
Bijvoorbeeld op je pc geef je aan dat de mail 3 dagen op je pop account moet blijven
En op je laptop geef je aan dat het van de server weg mag.
Maar dan hebben we het alleen over mail!!
Als je ook de afspraken moet hebben zou ik een batch maken en deze schedulen.
Gewoon simpele copy slag dus toch elke ochtend. je afspraken staan toch keihard in je pst file het moete r of uit komen of je zet de hele file over
Lijkt me hele file over zetten makkelijker (als je de data er uit zou kunnen halen met een tooltje!)
dat jaquote:Op woensdag 21 september 2005 10:39 schreef Giem het volgende:
[..]
ow gewoon rollercoaster tycoon eigelijk![]()
Heb je geen eens nodig voor een copy van a naar bquote:Op woensdag 21 september 2005 11:00 schreef Giem het volgende:
[..]
VB scriptje schrijven.. heb ik op mijn stage wel gedaan.. heel makkelijk
Ik bedoele meer iets dat het ging syncroniseren.. alle mail enzo..quote:Op woensdag 21 september 2005 11:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb je geen eens nodig voor een copy van a naar b
Meeste mensen kunnen wel een batch doen en geen VB
Je zou ook een exe kunnen maken in VB die het doetOf in C
![]()
Java? ja alles kan.
Erg verkouden.. van dit klote weer.. zo heet.. en zo vriest het weer..quote:Op woensdag 21 september 2005 12:30 schreef SHERMAN het volgende:
Dan ga je achter je bureau zitten internetten?
Wat heb je eigenlijk?
Stukje wandelen?
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef SHERMAN het volgende:
Nou stel je dan even voor hoe zij je zou verzorgen als ze er wel was.
JIj hebt het druk.. sterkte in elk geval..quote:Op woensdag 21 september 2005 13:20 schreef SHERMAN het volgende:
Jij blij. Ik half 4.
En daarna met de trein naar huis en vanaf het station meteen naar de AH.
Kinderarbeid.. zal ik even voor je bellenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:00 schreef SHERMAN het volgende:
Erg druk, deze week werk ik meer dan 24 uur, en dan ook nog school. En dat voor een 16 jarige.
Doe dat ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:16 schreef Giem het volgende:
[..]
Kinderarbeid.. zal ik even voor je bellen![]()
![]()
Heb inderdaad geen fout terug gekregen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij gen fout terug krijg is er wat anders aan de hand hierzo...
![]()
geen idee wat
ik krijg gewoon niks in me inbox
stuur ik een mailtje van af hetzelfde administrator account naar dat email adres dan doettie het wel
waaaahhhh borland..quote:Op woensdag 21 september 2005 16:16 schreef mschol het volgende:
zo ben weer thuis..
en op me usb stick eff borland 7 enterprise edition meegenomen van school
weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen
Vraag het maar eens op mijn opleiding.. alle programmeer programma's allemaal illegaal.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:54 schreef mschol het volgende:
ik heb trouens een semilegale xp (gebruik de key van school)
en veel spellen legaal en qua software bar weinigmisschien 1 of 2 programma's van de 100 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |