ik trek het allebeiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:14 schreef DrazTic het volgende:
[..]
lsd trek ik ook 10 keer beter dan alcohol hoor
ik kan ook slecht over alcohol.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ik trek het allebei
maar van lsd ben ik veel erger naar de klote geweest (geestelijk) dan van een nacht zuipen, bij drank gaan de lichten na verloop van tijd gelukkig gewoon uit
Ben benieuwd hoe het Filemon afgaat. Gaat hij ook lsd gebruiken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ik trek het allebei
maar van lsd ben ik veel erger naar de klote geweest (geestelijk) dan van een nacht zuipen, bij drank gaan de lichten na verloop van tijd gelukkig gewoon uit
Ja geloof het welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:21 schreef DrazTic het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het Filemon afgaat. Gaat hij ook lsd gebruiken?
en terechtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:21 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. In bijzijn van zijn moeder
.
daar kan ik dan niet (meer) zo goed tegenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:20 schreef P8 het volgende:
[..]
ik kan ook slecht over alcohol.
nee doe mij maar wiet
Het lijkt me zelf erg raar om zoiets in het bijzijn van mijn vader of moeder te doen. Maar ja, als hij dat prettiger vindt moet hij dat vooral doen natuurlijk want als je je niet prettig voelt kun je het beter niet doen.quote:
ja man. die gast dik uit de kast komenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:26 schreef moralia het volgende:
Ik vond het eigenlijk een gemiste kans dat Sophie niet echt doorvroeg toen Ties over zijn net opgedane sekservaring vertelde. Ze leek zelfs een beetje geschrokken toen hij zei dat hij had meegedaan. Erg jammer.
Shit, daarom had hij natuurlijk kauwgom in zijn mondquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:28 schreef DrazTic het volgende:
[..]
ja man. die gast dik uit de kast komen
" ik stink uit mn mond"
"ze gingen elkaar pijpen"
"heb je meegedaan?" "ja"
"ik ben blij dat hij niet bisexueel was" ja ja ja![]()
Ligt maar net aan de band met je ouders. Aan de andere kant maakt dit het programma ook interessanter, vind ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:27 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Het lijkt me zelf erg raar om zoiets in het bijzijn van mijn vader of moeder te doen. Maar ja, als hij dat prettiger vindt moet hij dat vooral doen natuurlijk want als je je niet prettig voelt kun je het beter niet doen.
Dit is om het voor mezelf uit te leggen, niet voor anderenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:29 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Shit, daarom had hij natuurlijk kauwgom in zijn mond.
Ik dacht het ook meteen, die heeft een niet lekker smakende doos in z'n mondje gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:29 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Shit, daarom had hij natuurlijk kauwgom in zijn mond.
Zeg jongeman! Dit programma is niet om mensen aan de drugs te helpen hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
ok laat die filemon maar lsd gebruiken daarna zal ik zien of ik het ook is wil gebruiekn
Niet te hard roepen, er is een hoop te regelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:02 schreef kastanova het volgende:
Die gasten waren trouwens ook rampzalig hoor, er werd meer gestotterd en gelachen dan dat er daadwerkelijk ervaringen gedeeld werden en/of er iets gemeld werd...
Misschien dat ik er volgende week maar ff moet gaan zitten om over mijn ervaringen te oreren.
Of toch stiekem wel een piemolquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik dacht het ook meteen, die heeft een niet lekker smakende doos in z'n mondje gehad.
of een piemelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik dacht het ook meteen, die heeft een niet lekker smakende doos in z'n mondje gehad.
Precies! Over dat soort dingen had ze nou mooi kunnen doorzagen. Ze was best adrem tijdens het programma maar op het moment supreme liet ze het echt afweten. Volgende keer beter dan maar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
vieze meid ben jijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Precies. Zo een met kopkaas, en moest hij de randjes nog even wegkauwen.
En bedankt, vunzige slet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Precies. Zo een met kopkaas, en moest hij de randjes nog even wegkauwen.
Ja, in de trant van het programma hé. Vies ruikende doosjes of krekke snikkels met randjes.quote:
waarom?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:42 schreef Evil_D1ck het volgende:
Overigens vind ik The Spades een nog toffere band nu.
Verdomme, wanneer komt die show nu eens online.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, in de trant van het programma hé. Vies ruikende doosjes of krekke snikkels met randjes.
Je kreeg flashbacks naar je eigen kopkaaservaring?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En bedankt, vunzige slet.
Vunzig is prima, maar je kunt te ver gaan.![]()
Nee. Daarvoor moet je echt wel wat verder gaan. Maar kun je proberen het onderwerp 'de lul van heiden6' eventjes te laten varen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je kreeg flashbacks naar je eigen kopkaaservaring?
blijf er maar niet voor wakker dudequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Verdomme, wanneer komt die show nu eens online.![]()
Ik sneed het pas in de vorige post aan, dus wat trip je?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor moet je echt wel wat verder gaan. Maar kun je proberen het onderwerp 'de lul van heiden6' eventjes te laten varen?![]()
Ach, de avond is net begonnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:45 schreef DrazTic het volgende:
[..]
blijf er maar niet voor wakker dude
Nu dat je weet dat ik geen kopkaas heb zal het inderdaad wel meevallen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik sneed het pas in de vorige post aan, dus wat trip je?
Alsof het mij interesseert of je wel of geen kopkaas hebt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach, de avond is net begonnen.
'tuurlijk niet.
[..]
Nu dat je weet dat ik geen kopkaas heb zal het inderdaad wel meevallen.
hij hoopt van wel...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Alsof het mij interesseert of je wel of geen kopkaas hebt.
Nah weetje, het was beter dan Jensenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:46 schreef Seborik het volgende:
Ze mogen het publiek dat wat kan zeggen schrappen, de bellers ook (vooral de bellers) en puberaal lachende oude mannen die zitten te glunderen over twee zestienjarigen die hun borsten tonen, terwijl de vriendin binnenkomt, al helemaal. Nou, wat een anekdote!!!
Je had van tevoren al kunnen voorspellen dat het kereltje over z'n nek zou gaan en Ties is gewoon niet cool.
Wat had dat mens met die irritante stem trouwens voor stopwoord: crack?quote:Wel goed: de presentatie (lastig-lastig), het verhaal van de professor tussen het spugen door en dat oudere mensje dat het over vaginaspoeling had. Wat een heerlijk Nederlands was dat.
Wedden dat ie volgende week gewoon een paar jointjes opsteekt, terwijl wij allemaal zitten te wachten op een uitspacende, vercokede, fucked-on-acid Filemon.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
Weet iemand wat voor een drugs volgende week aan de beurt is?
Ja, ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
Weet iemand wat voor een drugs volgende week aan de beurt is?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |