abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31226186
Loezepoes ! En ik was nog steeds niet zo gewend aan Lisa, dacht nog steeds Angelina.
dEUS heette bij de cattery eerst Bresker, het was voor mij ook nogal wennen toen we zijn roepnaam bedacht hadden, en Duncan gaf me steeds een standje als ik me versprak ook !

Ik vind Oosterse kortharen niet het mooiste ras, maar ze hebben hun eigen charme, ik vind ze zeker niet lelijk. Er zijn trouwens volgens mij helemaal geen lelijke katten, zelfs de mottige schildpadpoes met geamputeerde staart bij ons uit de straat vind ik nog mooi op haar manier. Of wanneer mensen een foto plaatsen van zo'n zielige obese kat, dan denk ik alsnog (veel) Poez . Ik zou nooit een Sphinxje willen, maar als ik er eentje zie krijg ik altijd zin om een truitje voor ze te breien ofzo, iets warms in ieder geval. Het enige wat ik een groot nadeel vind aan een Sphinx is dat ze zoveel huidsmeer aanmaken, ik stel me dan helemaal voor dat ze soms plakkerig aanvoelen ofzo. , of afgeven op een wit t-shirt als je ze oppakt.
pi_31226380
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:38 schreef tonja het volgende:

[..]

Of je vindt ze mooi, of je houdt er helemaal niet van. Dat merk ik in mijn omgeving ook.
Ik vind ze iig prachtig, maar dat moge duidelijk zijn
Ja, dat wordt menigmaal overduidelijk gemaakt in F&F No offence, maar tot vervelens toe
pi_31226919
Het is maar wat je vervelend vindt...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:53:29 #179
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_31229099
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:29 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Het is maar wat je vervelend vindt...
hij is gewoon jaloers
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:58:59 #180
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_31231079
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Het enige wat ik een groot nadeel vind aan een Sphinx is dat ze zoveel huidsmeer aanmaken, ik stel me dan helemaal voor dat ze soms plakkerig aanvoelen ofzo. , of afgeven op een wit t-shirt als je ze oppakt.

Daarom moeten ze dan ook regelmatig in 't bad
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Lieve Belg donderdag 6 oktober 2005 @ 23:28:00 #181
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_31244812
Enkele foto's uit de oude doos:

De 2 katjes dat hier overnacht hebben, heb zwarte is Zoemie, het grijze zit ergens bij een oud vrouwtje dat kattengek is. Zal er dus zeker ook goed zitten

Kleine zoemie op het krabpaaltje, beetje ongewennig:

Zusje van Zoemie:

Nog iets dichter:

Lekker aan ht spelen in het mandje:

Dichter en dichter, daarna kwam ze aan camera snuffelen:

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:50:50 #182
130803 Gripper
Get a grip
pi_31256228
Dan Muis ook maar even vereeuwigen. Aangezien hij hier nieuw is, even een korte introductie? Op de zaterdag voor pasen van dit jaar hebben we hem uit het asiel gehaald. Hij zat er al 3 maanden, en we snapten niet dat niemand zo'n mooie speelse kater al had meegenomen. Mooi voor ons! We hebben al een hoop lol met m gehad, en hij heeft het ook wel naar z'n zin lijkt me. Een echte buitenkat, dus hij jaagt en brengt ook z'n vogeltjes mee naar huis...

Ik zou maar pleite wezen vriend, want ik ga m'n tanden poetsen...

Naast de kooi met woestijnratjes van m'n huisgenote. Hij kan er nooit bij, maar dat weet ie zelf nog niet
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:11:49 #183
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_31281144
Deze moesten even, hoor

You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_31281522

Heeeeerlijk foto's weer
Die onderste, mooi getekende katten! En die neusjes
pi_31289986
Zoenen met Chico

whehe zo lijkt het net of hij dat madonna petje opheeft
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 20:02:57 #186
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_31290010
Aaaaah

Zo zit mijn Ukkie er ook vaak bij.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Lieve Belg zaterdag 8 oktober 2005 @ 20:09:28 #187
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_31290145
Hij heeft een witte muis gevanven
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zondag 9 oktober 2005 @ 01:49:08 #188
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_31299668
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 23:02 schreef _Nienna_ het volgende:
Wat een prachtige katten hier

Ik kan niet wachten tot ik een eigen huisje heb, dan komt er vrij snel een kat in huis.

Ik zag hier ook een paar Bengalen langskomen, daar ben ik echt verliefd op sinds een paar jaar, echt prachtig Ik zit er dan ook over te denken om die misschien te nemen, maar daar kunnen we nog even over nadenken
Hoi! Bengalen zijn inderdaad prachtkatten,maar ik raad je aan je goed in hun karaktertrekken te verdiepen voordat je besluit er een te nemen. Ze hebben echt erg veelaandacht nodig om prettig te zijn in de omgang. Bovendien zijn ze liever niet alleen, zeker als je zelf hele dagen werkt. De kans dat hij of zij dan wegkwijnt is best groot Een maatje erbij is een goeie optie! Eentje die het temperament van de Bengaal een beetje bij kan houden is wel wenselijk
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  zondag 9 oktober 2005 @ 12:08:55 #189
61288 Duna
Still Going Strong
pi_31304950
Hierbij onze nieuwe aanwinsten, opgehaald uit het asiel gistermiddag.

[ Bericht 35% gewijzigd door Duna op 09-10-2005 12:16:50 ]
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  zondag 9 oktober 2005 @ 16:19:07 #190
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_31310309
Kenden deze katten elkaar al?
Gaat het goed? Zijn ze gespannen?
De poes op de eerste foto ziet er wel ontspannen uit.
Mooie beestjes hoor!

Die van mij

Loes & Harry
  zondag 9 oktober 2005 @ 16:30:11 #191
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_31310521
Loes
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_31321414
Duna wat een prachtige poezebeesten!!! las net je andere topic, hopelijk komt het allemaal goed met de twee!!

Hier nog een van de herfstzon genietende ouwe Fritz
pi_31321629
Duna het zijn lieverds om te zien en het gaat echt vast goedkomen
Loes en Harry, wanneer is de bruiloft, het was echt liefde op het eerste gezicht he

Opa Fritz

Xena
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:35:24 #194
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_31337521
Prachtig plaatje. Wat een lekker neussie heeft ze

Volgens mij hebben Harry en Loes elkaar al het ja-woord gegeven. Heerlijk stel is het.
Vandaag zou Harry gecastreerd worden, maar hij is vannacht ziek geworden, hij heeft 9 keer gebraakt, zo om het uur.

Vanochtend dus wel naar de dierenarts geweest, maar niet voor de castratie.
Volgens de dierenarts heeft Harry een geirriteerde maag. Hij had verder geen koorts, en de da maakt zich geen zorgen.
Ik heb dat uiteraard wel gedaan, maar gelukkig heeft ie net weer een hapje gegeten (gekookte kip) en is zijn interesse in Loes alweer een beetje terug aan het keren.
Hij heeft een primperid injectie gehad, en pilletjes voor 2 dagen.

De castratie wordt dus nog even uitgesteld.
pi_31338000
Tja, moet dan maar he
Het zou een prachtig beest zijn om samen met Loes... etc...
Maar er zijn al genoeg katten op de wereld Bluezz
pi_31345226
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 01:49 schreef Buttercup het volgende:

[..]

Hoi! Bengalen zijn inderdaad prachtkatten,maar ik raad je aan je goed in hun karaktertrekken te verdiepen voordat je besluit er een te nemen. Ze hebben echt erg veelaandacht nodig om prettig te zijn in de omgang. Bovendien zijn ze liever niet alleen, zeker als je zelf hele dagen werkt. De kans dat hij of zij dan wegkwijnt is best groot Een maatje erbij is een goeie optie! Eentje die het temperament van de Bengaal een beetje bij kan houden is wel wenselijk
Hey

Ik ben een al een tijdje bezig me erin te verdiepen ja, op verschillende sites en heb van een cattery (Lopend Vuur) een PDF bestand gedownload met veel informatie over Bengalen. Ik weet dat er ook een aantal boeken van in de omloop zijn dus mocht het heel serieus worden koop ik die ook nog. Ik ben niet van plan een kat te nemen zonder te weten wat ik in huis haal Maar misschien kun jij me wel meer vertellen, het is altijd leuk en nuttig om het te horen van mensen met ervaring Uit een boek is het meestal toch maar droge stof.

Over het aandacht krijgen maak ik me geen zorgen. Mijn vriend werkt thuis en hij maakt er veel tijd bij vrij om met katten te spelen (hier in huis lopen nu 2 htk katten rond). We zijn allebei echt dol op katten en vinden het heerlijk ze aandacht te geven.

En als ik een kat neem, wil ik er inderdaad 2, puur voor het gevoel. Mocht er ooit eens iets voorkomen dat we een dag niet thuis zijn, is de kat in ieder geval niet alleen Ik weet alleen niet wat voor een kat past bij een Bengaal. Als ik dan 2 Bengalen in huis nemen zou ik nog wel eventjes door moeten sparen denk ik
  woensdag 12 oktober 2005 @ 11:55:22 #197
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_31380451
Mag ik ook meedoen met "Pimp je Poes"?

Ze is 4 - 5 maanden nu, heeft een voorliefde voor enkels, mag graag boksen als je op de bank slaapt, wil absoluut niet op schoot maar is wel altijd in de buurt. En gek op water!

woensdag 12 oktober 2005 @ 12:46:14 #198
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_31381717
Mooi dier zeg! Verschillende ogen, wat bijzonder.

Harry is nog steeds niet lekker, vanochtend weer naar de dierenarts geweest, daar heeft hij een bloedonderzoek gekregen.
Daaruit blijkt dat Harry een virale infectie heeft. Hij heeft pillen en ik moet hem dwang voeding geven.
Hij heeft geen koorts maar wel keelpijn, daarom wil ie niet eten.

Al met al een gunstige diagnose, hij krijgt geen antibiotica, dat vond de da niet nodig.

Ik was bang dat er iets in zijn keel vast zat, maar dat is uitgesloten volgens de da omdat ie niet meer misselijk is.

De komende 4 dagen moet ik Harry zo ongeveer elk uur plagen met spuitjes.
Ook moet ik opletten dat Loes niet ziek wordt, het kan besmettelijk zijn.

Pfff, wat een gedoe weer zeg.
pi_31381754
!

wat een liev koppie!

als ze gek is op water, al eens aan een kattenfontein gedacht? er is hier ergens een topic over. kattenfontein
And the druids turn to stone...
pi_31382088
Ah Tonja, wat vervelend voor Harry ! Ik hoop maar dat hij weer snel de oude wordt.

Ennuik, hoe heet je poes ? Die foto met dat bad, is ze geaaid met natte handen of erin gevallen ofzo

Ik heb er hier ook één met twee verschillende kleuren ogen, maar dat hoort dus niet zo. Ze is nu gelukkig al flink beter aan het worden.

Haar "broertjes"zijn extra lief voor haar:

Leg je lekker een dekbed op de bank, is het natuurlijk zo ingepikt !

Flynn:

dEUS houdt van de camera:

Ernesto en dEUS wassen elkaar, Flynn heeft het beste beddengoed ontdekt om op te slapen:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')