Da's iedere week, is altijd tevoren aangekondigd en staat zelfs in je loginscherm.quote:Op woensdag 21 september 2005 07:41 schreef cizzztm32 het volgende:
Heerlijk, lekker nog even een uurtje door de highlands rennen zo 's ochtends vroeg........Blizzard vind van niet en alles ligt plat.
Als je de Improved Firebolt hebt, is je Imp al een machine gun geworden. 1 firebolt per seconde. Deze firebolt doet zonder Improved Imp al ongeveer 100-125 damage. Maar als ik m'n trinket (The Black Book) gebruik, dan wordt de damage en armor van een warlock pet verdubbelt. M'n Imp heeft hierdoor 2,3k armor, en z'n damage ligt dan tussen de 200-250 per firebolt (die per seconde afgevuurt wordt), als ze niet critten.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:26 schreef Miiso het volgende:
[..]
hoe krijg je zoveel dmg voor elkaar met een imp? wat voor build heb je?
Het is een trinket die in Blackwing Lair dropt.quote:The Black Book
Binds when picked up
Unique
Trinket
Classes: Warlock
Requires Level 60
Use: Empowers your pet, increasing pet damage by 100% and increasing pet armor by 100% for 30 sec. This spell will only affect an Imp, Succubus, Voidwalker, or Felhunter.
Cooldown: 5 min
Gebruik titan bar en wat bij behorende plug-ins, feed-o-matic om mijn pet te voeden, Ghosty-mod om mijn interface aan te passen, en verder auctioneer, bankitems, en nog wat meer dat ik nu vergeet. En het bevalt goed. Alleen als er een nieuwe patch is, was ik wel een dag bezig om alles uptodate te krijgen.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:48 schreef Fratz het volgende:
gebruik er iemand ook addons? en welke? en bevallen ze?
ik heb er zelf namelijk een paar op het oog en ben benieuwd wat gebruikers van die addons er van vinden.
aha, interessant! ik ga meteen ff kijken hoe het werkt enzo!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Gebruik titan bar en wat bij behorende plug-ins, feed-o-matic om mijn pet te voeden, Ghosty-mod om mijn interface aan te passen, en verder auctioneer, bankitems, en nog wat meer dat ik nu vergeet. En het bevalt goed. Alleen als er een nieuwe patch is, was ik wel een dag bezig om alles uptodate te krijgen.
rogues zijn er al zat, neem dan een magequote:Op woensdag 21 september 2005 19:14 schreef McGilles het volgende:
Mijn tip:
Neem zeker geen druid
Aanrader: Rogue, maar dat is persoonlijk
Mage is imo leuker dan rogue en meer nodig waardoor het op lvl 60 leuker isquote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef Rahl het volgende:
Het gaat erom wat leuk is, niet wat nodig is.
Ja dat zal best, maar het klonk even alsof je dat uit het oog verloren wasquote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mage is imo leuker dan rogue en meer nodig waardoor het op lvl 60 leuker is
Je kan beter zelf iets kiezen, het is namelijk heel verschillend wat iemand wilt.. zo vind de 1 het uiterlijk van ze character heel belangrijk en de ander maakt dat niks uit maar wilt gewoon zoveel mogelijk damage doen... de 1 wilt alleen questen terwijl de ander liever een character wilt die goed in groepjes passen en dergelijke.. snuffel gewoon wat rond op diverse webpagina's dan kom je er wel uit...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Welk ras raden jullie een beginnende speler aan?Of nog tips voor als ik ga beginnen?
Thanks, ik kies die denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 21:22 schreef R_o_N het volgende:
[..]
Je kan beter zelf iets kiezen, het is namelijk heel verschillend wat iemand wilt.. zo vind de 1 het uiterlijk van ze character heel belangrijk en de ander maakt dat niks uit maar wilt gewoon zoveel mogelijk damage doen... de 1 wilt alleen questen terwijl de ander liever een character wilt die goed in groepjes passen en dergelijke.. snuffel gewoon wat rond op diverse webpagina's dan kom je er wel uit...
enne die tauren Shaman zal het vast goed doen...
Iedere gamestore sowieso volgens mij, en bij deFree Record Shop.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef WeirdMicky het volgende:
Waar kan je die gamecards btw kopen? Heb er 1 snel nodig, dus zoek een winkel.
Ah thanksquote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Iedere gamestore sowieso volgens mij, en bij deFree Record Shop.
Doe ik daarna wel, als ik dat nu doe moet ik te lang wachten.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:11 schreef R_o_N het volgende:
Je kan ze daarna ook makkelijk online bestellen via Bol.com
haha, ben je nou al hooked?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Doe ik daarna wel, als ik dat nu doe moet ik te lang wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |