Ow ja uurtje voor kwart voor 7 is kwart voor 6.. hmm te druk en te weinig geslapen denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kwart voor 6 zelfs. Op Fok zitten lezen
Jij hebt dus drie hielen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:46 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm............ja, dat schilderij ken ik wel, maar de schilder..........![]()
Duitse romantici, tja, weer een achilleshiel.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:49 schreef wyccie het volgende:
Jij hebt dus drie hielen?
Hmmmmmmm.......ik weet wat je bedoelt, maar toch begrijp ik wyccie's oordeel ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:50 schreef Z het volgende:
Mij is het wat te romantisch ...
Google +1quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:50 schreef Z het volgende:
Duitse romantiek, dan is het Friedrich volgens googleMij is het wat te romantisch ...
Sorry, ik zag het ook ja.Tsja, Google hequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:59 schreef pyl het volgende:
Hoe ziet het origineel er eigenlijk uit, wyccie, want de twee hierboven zijn spiegelbeelden van elkaar.
Helena Bonham Carterquote:
Plaatje uit de WOII inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:07 schreef pyl het volgende:
Tjonge, ja, uhm........ is dat nou echt een foto uit de oorlog? Het is zo'n ongedwongen tafereeltje. Of is het plaatje geschoten tijdens de pauze van de opnamen van een oorlogsfilm?
O ja? Wanneer dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:09 schreef wyccie het volgende:
En het plaatje is ook al eerder langsgeweest.
Niet dan? Ik kan me het plaatje wel herinneren. En zeer waarschijnlijk riep ik toen ook al dat het Helena isquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef wyccie het volgende:
Het is toch niet Sophie Scholl die ik laatst samen met haar broer vroeg?
Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:31 schreef wyccie het volgende:
Oh sorry pyl, is dat Rasputin, the mad monk?
Nee, deze keer niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:34 schreef wyccie het volgende:
Echt waar? Of neem je me in de maling?
Het is niet Repin, maar wel van Repin. Ik betwijfel of hij al is langs geweest, maar, hoe dan ook, hij verdient te worden geplaatst en geraden.quote:Oh, is het dan Repin? Zijn kop komt me bekend voor, hij is hier vast ook al eerder geweest
Verbaast me niets; het is een bekend schilderij van een bekende.......uh..........quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:42 schreef wyccie het volgende:
Maar hij komt me heel bekend voor!
Whehe, zie je wel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef wyccie het volgende:
Oh Mussorgsky!?
Ik was aan het lunchen, maar had Modest natuurlijk meteen geweten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Verbaast me niets; het is een bekend schilderij van een bekende.......uh..........![]()
Is Z gevlogen?![]()
Ik dacht:kom, laat ik met een mooie plaat Z's bewering over Repin eens staven.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:50 schreef Z het volgende:
Ik was aan het lunchen, maar had Modest natuurlijk meteen geweten.
Hier staan bijna al z'n werken:quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik dacht:kom, laat ik met een mooie plaat Z's bewering over Repin eens staven.....![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Willy vandersteen
Wyccie, mag ik je vragen waarom jij mensen hier plaatst met de toevoeging 'Jood'? Uiteraard ga ik ervan uit dat je te goeder trouw bent, en juist daarom wil ik je erop wijzen dat dat 'Jood' op zijn minst nogal vreemd en niet zo fijngevoelig klinkt. Mensen indelen in Joden en niet-Joden, tja..... dat wringt. Ik weet ook niet hoe ik dat zo een-twee-drie op een forum als dit beter moet uitleggen, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Ik hoorde je niet eens boeren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:28 schreef pyl het volgende:
Pardon.
Je hebt wel een punt.. voor je het weet voelt iemand zich gekwetst of een ander denkt hé leuk.. iemand om te beledigen... Enfin... We zijn allemaal mensen... zelfs Wycciequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Wyccie, mag ik je vragen waarom jij mensen hier plaatst met de toevoeging 'Jood'? Uiteraard ga ik ervan uit dat je te goeder trouw bent, en juist daarom wil ik je erop wijzen dat dat 'Jood' op zijn minst nogal vreemd en niet zo fijngevoelig klinkt. Mensen indelen in Joden en niet-Joden, tja..... dat wringt. Ik weet ook niet hoe ik dat zo een-twee-drie op een forum als dit beter moet uitleggen, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
de belangrijkste persoon in je levenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:40 schreef peaceman het volgende:
Hey Pos, Ano, Pyl, Z
(nog iemand vergeten?)
De hoofdcommisaris?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
de belangrijkste persoon in je leven![]()
![]()
Oh gelukkig jij ook! Nou ja, zo bedoel ik het niet maar je begrijpt me wel toch?:)quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh iedereen had er last van dus? Dacht mijn modem weer eens gek deed.
Hmm Eliza hoort of leest mijn begroeting toch niet hoor...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
de belangrijkste persoon in je leven![]()
![]()
Ja zag die codes ook. begreep er niks van.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh gelukkig jij ook! Nou ja, zo bedoel ik het niet maar je begrijpt me wel toch?:)
Ik kreeg bij opvragen van FOK frontpage een rare pagina weer met allemaal codes. Het ligt dus aan FOK.... *zucht*
* Kom ras aangesneld.............kijk naar plaat.............herken meneer niet............al lijkt hij op Bob Bouma...................en ben weer weg...............quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:31 schreef BwennieBren het volgende:
Waar is dan iedereen?
Weet niemand mijn plaat?
Is dat een nieuwe term voor zonnebanken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:38 schreef pos het volgende:
ik heb even tosti pauze en weet hem ook niet
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm Eliza hoort of leest mijn begroeting toch niet hoor...![]()
Ze was gister nog op tv in Bring it on. Jij zat zeker voor de buis?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm Eliza hoort of leest mijn begroeting toch niet hoor...![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe term voor zonnebanken?
jij moet m toch kennen Mr_A? Hij was filmregisseur/producer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Die nieuwe paus Benedictus?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:35 schreef pyl het volgende:
[..]
* Kom ras aangesneld.............kijk naar plaat.............herken meneer niet............al lijkt hij op Bob Bouma...................en ben weer weg...............*
nope niet gezien.. was druk...quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze was gister nog op tv in Bring it on. Jij zat zeker voor de buis?
Zou die film eens huren als ik jou was. Ze loopt in een cheerleadersoutfitje rond.quote:
Geen Altmanquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Altman?
There you go!quote:
ja hoor dat is m gewoon.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:31 schreef pyl het volgende:
* ..............weeeeeeeeeeeeeeer even terug...............zal toch niet gewoon Michelangelo zijn?..............*
Da's nog eens wat anders dan overal tegenaan botsen in een rolstoel hè?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:38 schreef BwennieBren het volgende:
enne als ik jou visualiseer op het moment ben je heel en weer aan t rennen door het huis naar en van je PC
Ach tis gelukkig tijdelijk en als ik weer hersteld ben lieve pyl, ren ik je er toch uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's nog eens wat anders dan overal tegenaan botsen in een rolstoel hè?![]()
Pardon, het geeft geen pas grapjes te maken over de gehandicapte medemens.![]()
Let je met het trainen wel op in het verkeer? Er zijn nogal wat oneffenheden in het hedendaagse Amsterdamse plaveisel en een ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:11 schreef BwennieBren het volgende:
.....en als ik weer hersteld ben lieve pyl, ren ik je er toch uit...........
Een Molukse Nederlander zit nu bij een Engelse club.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:35 schreef pos het volgende:
celtic? een nederlander die er nu niet meer speelt he?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:38 schreef fotoloog het volgende:
Bobby Petta
Ben gewoon blij om je te zien Bimmeltje....zo vaak gebeurd dat tegenwoordig niet toch?quote:
Hmmmmm.......fijn dat je het zo opneemt, wyccie. Ik was er na mijn post vanmiddag zelf niet helemaal gelukkig mee dat ik het onderwerp überhaupt hier had aangekaart - je had je immers ook aangevallen kunnen voelen. Maar gelukkig begrijp je dat dat niet mijn bedoeling was.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:36 schreef wyccie het volgende:
Pyl, het is goed dat je er naar vraagt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Let je met het trainen wel op in het verkeer? Er zijn nogal wat onevenheden in het hedendaagse Amsterdamse plaveisel en een ongeluk zit in een klein hoekje.![]()
Ach Bwen....troost je, pyl weet niet eens hoe het hedendaagse Amsterdamse plaveisel eruit zietquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:00 schreef BwennieBren het volgende:
Valsert...
En het was niet eens in Amsterdam....![]()
Weer een Molukker.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:59 schreef pos het volgende:
fransman?
Je vroeg het heel vriendelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:50 schreef pyl het volgende:
je had je immers ook aangevallen kunnen voelen.
Toen ik het opschreef wist ik al wel dat dat natuurlijk geen vergelijking is, maar ik wilde ermee aangeven hoe ik er over denk.quote:.... een verschil maken tussen bijvoorbeeld Britten en niet-Britten....
Oja...daar kan je niet tegen he?quote:
Oh! Hoe oud zijn pos en Bimmel dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:59 schreef pyl het volgende:
de afdeling geriatrie
En hoe oud zijn pyl en jij bij elkaar opgeteld?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:07 schreef pos het volgende:
oeps
Dat is goed, wyccie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:04 schreef wyccie het volgende:...zip...
50quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
En hoe oud zijn pyl en jij bij elkaar opgeteld?![]()
Opgeteld valt best mee; wacht maar tot we gaan vermenigvuldigen........quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:08 schreef wyccie het volgende:
En hoe oud zijn pyl en jij bij elkaar opgeteld?![]()
pfff....Ik heb het warm...quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Opgeteld valt best mee; wacht maar tot we gaan vermenigvuldigen........![]()
Gelukkig, dan kan ik met een gerust hart gaan etenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat is goed, wyccie.Het hangt er iderdaad van af wie de term gebruikt en met welke intentie.
Dat geloof ik nietquote:
wandelse en eetsequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik laat het plaatje wel open staan tot Tong langs komt wandelen. Ga nu even boodschappen doen en eten.
Laat staan dat van Amstelveenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:02 schreef pos het volgende:
[..]
Ach Bwen....troost je, pyl weet niet eens hoe het hedendaagse Amsterdamse plaveisel eruit ziet![]()
Moeten we nu ook al voor je scrollen tong?quote:
Nijmegen meets Mokumquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Opgeteld valt best mee; wacht maar tot we gaan vermenigvuldigen........![]()
Aaaah, gisteren was je moe en vandaag zat het tegen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoi wyccie...![]()
'k heb je gemist....'t zat zóóóóó tegen vandaag....![]()
Wil jij mij troosten ?
Als dat zo doorgaat zal ik morgen wel verongelukken...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:15 schreef wyccie het volgende:
Aaaah, gisteren was je moe en vandaag zat het tegen.
Zou je denken dat ze in Warmond nog geen internet kennen ?quote:Ik was vanmorgen ook online, één van de zeldzame keren. En ik zat te wachten tot jij ook online zou komen, maar toen bedacht ik me dat je in Warmond was. Geen internet dus.![]()
Dat moet je niet zeggen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:20 schreef Treinhomo het volgende:
Als dat zo doorgaat zal ik morgen wel verongelukken...![]()
quote:Zou je denken dat ze in Warmond nog geen internet kennen ? [afbeelding]
Voor zover ik kon zien hadden ze daar wel gewoon stromend water en riolering...
Da's wel héél lief van je...![]()
Nou; 'k heb al 's eerder zo'n week gehad:quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef wyccie het volgende:
Dat moet je niet zeggen!Dat mag niet!
Ja joh; 'k zit je maar wat te plagen...quote:Ik bedoel..... nou ja, je snapt me wel toch?
Goedenavond TH. Neem een lekkere bak koffie en relaaaaaax...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:28 schreef Treinhomo het volgende:
Hoi, miss Toggy...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:26 schreef Treinhomo het volgende:
Nou; 'k heb al 's eerder zo'n week gehad:
Dinsdag: met een lege accu komen te staan bij een gevangenis, in the middle of nowhere.
Woensdag: bij diezelfde gevangenis 4,5 M naar beneden mieteren na een schok van 8 KV.
Vrijdag: Auto van de montage-leider total-loss rijden.
Dat was wel een lucky week...Je begrijpt dat ik 's maandags niet helemaal op m'n gemak in 't vliegtuig naar L.A. zat.
'k zit al aan 't bier...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:29 schreef Tokay het volgende:
Goedenavond TH. Neem een lekkere bak koffie en relaaaaaax...![]()
Nope; zelfs geen ontslag.quote:
Halloquote:
Dat bewijst dan wel dat je heel goed in je werk bentquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope; zelfs geen ontslag.
Toen ik die auto een meter korter reed, was ik op de kop af 3 weken in dienst...
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:33 schreef wyccie het volgende:
(je vergeet TH!)
Dag meneer.quote:
'k heb zo'n donkerbruin, dun door de broek lopend, vermoeden dat pylemans dat met opzet deed...quote:
't scheelde ook wel een beetje dat die auto in de laatste 2 weken van z'n all-risk verzekering zat...daar hebben ze nog een goeie cent voor gebeurd.quote:Dat bewijst dan wel dat je heel goed in je werk bent
Krijg je er van mij nog iets te knabbelen bij...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:36 schreef Treinhomo het volgende:
'k heb zo'n donkerbruin, dun door de broek lopend, vermoeden dat pylemans dat met opzet deed...![]()
Die broek van jou krijgt ook heel wat te verduren, hè?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:36 schreef Treinhomo het volgende:
.....dun door de broek lopend.....
Wahaahaa, pyl toch!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:40 schreef pyl het volgende:
Die broek van jou krijgt ook heel wat te verduren, hè?
Klopt helemaal (heb het zelf moeten opzoekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:39 schreef wyccie het volgende:
Ze speelt in The relic hunter, ze heet daar Sidney geloof ik.
Zo zie je maar: ik leef voor het geluk van anderen.quote:
Ik heb het wel geweten....quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef Tokay het volgende:
maar weet je ook hoe ze irl heet?
Wat ben je toch een ware altruïst...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef pyl het volgende:
Zo zie je maar: ik leef voor het geluk van anderen.![]()
Wie zn tante?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:48 schreef wyccie het volgende:
Tia Carrerra!
vraag maar aan pylquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
pos! Je hebt nog steeds niet verteld hoe oud je bent
En hoeft dat nu niet meer? Ben je (bijna) afgestudeerd? Gezondheidswetenschappen was het, geloof ik, hè?quote:
Ik zei alleen dat het iets medisch wasquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:00 schreef pyl het volgende:
[..]
En hoeft dat nu niet meer? Ben je (bijna) afgestudeerd? Gezondheidswetenschappen was het, geloof ik, hè?
En waar was ík toen dan ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef pyl het volgende:
Waar was jij toen dan?
Ja, gut, hoe heet dat ook alweer? Biomedische wetenschappen? Of toch tandheelkunde? Want geneeskunde was het niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:02 schreef wyccie het volgende:
Ik zei alleen dat het iets medisch was
En psychologie ook niet...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:05 schreef pyl het volgende:
Ja, gut, hoe heet dat ook alweer? Biomedische wetenschappen? Of toch tandheelkunde? Want geneeskunde was het niet.
Dus wel! Kijk maar in de VBLquiz!quote:
Ontvoerd door aliens?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En waar was ík toen dan ? [afbeelding]
Je bent toch geen docent van mij he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, gut, hoe heet dat ook alweer? Biomedische wetenschappen? Of toch tandheelkunde? Want geneeskunde was het niet.
Dag Peaceman!![]()
Da's dan ook niet medisch.......quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:05 schreef Treinhomo het volgende:
En psychologie ook niet...
En jij toch geen student van mij, hè?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:06 schreef wyccie het volgende:
Je bent toch geen docent van mij he?![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef pyl het volgende:
[..]
En jij toch geen student van mij, hè?
[Eric Cartman]quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:06 schreef wyccie het volgende:
Ontvoerd door aliens?
En ook niet zwanger?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[Eric Cartman]
Goddamnit, they didn't do anything to my ass !
It was just a dream !
[/Eric Cartman]
Knabbelnootje heb ik al geraden, er staat nog wel een voetballer open, maar als zelfs Tong het niet weet, denk ik dat er weinig hoop is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Er staat nog een knabbelnootje open...pagina of twee terug.
Niet dat ik weet....quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef wyccie het volgende:
En ook niet zwanger?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:12 schreef pyl het volgende:
Golda Meir.
Was Tia Carrere goed dan ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:12 schreef wyccie het volgende:
Knabbelnootje heb ik al geraden.
Ziet eruit als 'n pisvinger...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van Tokavia is Jude Law
Voorpaginanieuws: Treinhomo baart kind van alien op het toilet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Niet dat ik weet....
Als dat zo was, is 't nu toch al lang en breed door de WC gespoeld.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van Tokavia is Jude Law
Juist!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:19 schreef pyl het volgende:
Annie Brouwer
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:19 schreef Bolkonsky het volgende:
@ wyccie: Marcel Proust?
ik kom wel eens onder de mensen, maar ik had er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij moet écht 's wat meer onder de mensen komen...
Waar haal jij die kennis toch vandaan? Ik ben best wel flabbergasted.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:20 schreef pyl het volgende:
Harry Houdini
Goed opletten; dan kan je van mij nog 'n hoop leren...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:20 schreef wyccie het volgende:
ik kom wel eens onder de mensen, maar ik had er nog nooit van gehoord
Ook aardige dingen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Goed opletten; dan kan je van mij nog 'n hoop leren...
Aardig zijn voor treinen denk ik....quote:
Jazeker wel; ik ben van alle markten thuis...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:23 schreef wyccie het volgende:
Ook aardige dingen?
Hmmm, dat klinkt heel vies, TH.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aardig zijn voor treinen denk ik....![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm, dat klinkt heel vies, TH.
Wat is nou weer een pisvinger?
Tjonge jonge... post ik bij hoge uitzondering een keer een mooie man, krijg ik meteen dat soort opmerkingen.
![]()
Pisvinger = vinger van mens of dier waar urine overheen 'gekomen' is..quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nu jij ruzie hebt met Andy leer je ook geen rotgeintjes meer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jazeker wel; ik ben van alle markten thuis...
Moet je eens op een zaterdagmiddag, midden in de stad roepen 'Hee; pisvinger !!!'quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij betekend het zoiets als Trekvogel of wanker.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pisvinger = vinger van mens of dier waar urine overheen 'gekomen' is..![]()
Vanavond een verhaaltje met een goede afloop?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu jij ruzie hebt met Andy leer je ook geen rotgeintjes meer.
ik ga zaterdag waarschijnlijk wel naar de stadquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je eens op een zaterdagmiddag, midden in de stad roepen 'Hee; pisvinger !!!'
En dan 's kijken wie er allemaal omkijken...dat zijn dus pisvingers...
Dit was de laatste:quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef peaceman het volgende:
heb ik nog verhaaltjes gemist de afgelopen dagen?
quote:TH en Wyccie hadden verkering gekregen. Andy en Tokay vonden dat niet zo leuk. Nu waren ze beide hun maatje kwijt. Wyccie en TH waren de hele tijd samen. Eerst vonden Andy en Tokay het nog wel leuk maar het was nu al 2 weken zo en nu begon het ze te vervelen. Andy wou weer rotgeintjes samen met TH uithalen en Tokay wou weer met haar vriendin naar Desperate Housewives kijken. S’middags liepen ze altijd samen Treinsharpei uit te laten. Wyccie had dan haar pinguïns in de kinderwagen. Tokay en Andy zaten samen op een hekje. Wyccie en TH zagen ze niet eens staan. Tokay en Andy keken boos. Ik ben ingeruild voor die kale idioot zei Tokay. Andy knikte. En ik voor die kleine opdonder zei hij terug. Andy en Tokay moesten nu samen spelen. Andy keek met Tokay naar Desperate Housewives maar vond er niks aan. Tokay haalde met Andy rotgeintjes uit maar vond de slachtoffers altijd maar zielig. Hun samenwerking was geen succes vonden ze. De volgende dag tijdens gym barstte de bom. Tijdens een potje voetbal raakte TH Andy iets te hard met een tackle. Andy sprong als gebeten op en sloeg TH. Dat werd dus knokken. Juffrouw Diaan had moeite om ze uit elkaar te halen. Berk stond alles te noteren op zijn notitieblok. Andy werd terug naar de klas gestuurd. In de kleedkamer klaagde Wyccie over Andy. Hij moet altijd vervelend doen. TH tackelde hem slechts per ongeluk en hij slaat er gelijk op los. Een rotjoch is het! Tokay nam het voor Andy op. Andy was ook boos omdat TH alleen maar met jou is. Hij wil zijn beste vriend terug! Net als dat ik mijn beste vriendin terug wil! Wyccie werd nu heel erg boos op Tokay. Je bent gewoon jaloers! En ze duwde Tokay hard tegen de grond. Nu vlogen de twee vriendinnen elkaar in de haren. Juffrouw Diaan had ook moeite om hun uit elkaar te halen. Berk kwam binnen en vroeg juffrouw Diaan om commentaar. Juffrouw Diaan zei tegen Berk dat ze nu iets anders aan haar hoofd had. Andy en Tokay moesten nablijven. Waarom gingen jullie met je beste vriend of vriendin vechten? Andy en Tokay begonnen te vertellen. Juffrouw Diaan begreep het wel. Als je verliefd bent wil je altijd samen zijn. Wyccie en TH willen nu even altijd samen zijn. Over een poosje hebben ze voor jullie meer tijd. Maar nu moeten jullie even wachten. Andy en Tokay waren nog steeds boos. Samen liepen ze de school uit. Zullen we eerst een potje Pro Evo spelen en daarna naar Desperate Housewives kijken?vroeg Andy. Tokay knikte. Voorlopig moesten ze het nog even samen redden.
Daar zal je op de heuvel inderdaad wel punten mee scoren...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:31 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga zaterdag waarschijnlijk wel naar de stad
wellicht een test
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar zal je op de heuvel inderdaad wel punten mee scoren...
Ik lees de afloop wel op de kabelkrant.
Hoezo niet?quote:
De belangrijkste persoon uit de reeks ontbreekt!quote:
Tong ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:35 schreef peaceman het volgende:
De belangrijkste persoon uit de reeks ontbreekt!![]()
Vanavond krijg jij weer een prominente rol in het verhaaltje Rechercheur Peace.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
De belangrijkste persoon uit de reeks ontbreekt!![]()
Ok.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vanavond krijg jij weer een prominente rol in het verhaaltje Rechercheur Peace.
ahquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar zal je op de heuvel inderdaad wel punten mee scoren...
Ik lees de afloop wel op de kabelkrant.
quote:
quote:When I dance they call me macarena
and the boys they say that I´m buena
they all want me, they can´t have me
So they all come and dance beside me
move with me jam with me
and if your good i take you home with me
A la tuhuelpa legria macarena
Que tuhuelce paralla legria cosabuena
A la tuhuelpa legria macarena Eeeh, macarena
A-Hai
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef wyccie het volgende:
Ik moet weer even onder de mensen komen, tot over anderhalf uur ongeveervoor TH
Jazeker; da's altijd prachtig om te zien hoe, halverwege elk bericht, het verhaaltje switcht van tegenwoordige tijd naar verleden tijd.quote:
De gevreesde Scrut is weer los en rechercheur Peace en rechercheur DH moeten erachter aan.quote:
De gevreesde Scrut?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De gevreesde Scrut is weer los en rechercheur Peace en rechercheur DH moeten erachter aan.
Kun je meteen checken of-ie prostaatkanker heeft...quote:
Hoho... IK ben geen homo...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kun je meteen checken of-ie prostaatkanker heeft...
Hmmm zal er over nadenken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:47 schreef peaceman het volgende:
Overigens ambieer ik wel een ander beroep... de kunstzinnige kunstenaar
Ok. Jij bent de schrijver en dus de baas, maar oh weequote:
ik heb iemand gekend die t ding technisch onderhield (jaar of 12 geleden).quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jazeker; da's altijd prachtig om te zien hoe, halverwege elk bericht, het verhaaltje switcht van tegenwoordige tijd naar verleden tijd.
De kabeltjeskrant...![]()
Héél vroeger; toen de kabelkranten net op begonnen te komen, toen woonde ik in Rosmalen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:51 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb iemand gekend die t ding technisch onderhield (jaar of 12 geleden).
kwam uit zijn verhalen nog amateuristischer over dan dat t er uit zag
Misschien in het allerlaatste verhaaltje maken jij en juffrouw Diaan een careerchange.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ok. Jij bent de schrijver en dus de baas, maar oh wee![]()
komt er ooit een einde aan dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien in het allerlaatste verhaaltje maken jij en juffrouw Diaan een careerchange.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Mart Smeets?
Ik dek me alvast in tegen tegenvallende kijkcijfers.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
komt er ooit een einde aan dan?![]()
Je werkt niet voor Talpaquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dek me alvast in tegen tegenvallende kijkcijfers.
Zou een mooie slogan zijn voor een reclame-campagne met Gerard Joling...Of Dick Advocaat...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:00 schreef dolle_hond het volgende:
heb je haar weer
Nee dat is waar maar misschien zeggen jullie allemaal wel over een maandje of 2. Dat jullie ze niet meer leuk vinden. Ik hoop het niet want ik vind het erg leuk om ze te bedenken. Maar mocht het zo zijn brei ik er wel een fatsoenlijk eind aan.quote:
vooral voor dickquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou een mooie slogan zijn voor een reclame-campagne met Gerard Joling...Of Dick Advocaat...
Ach je moet het als aardigheidje zien toch? Ik pest je er wel eens een beetje mee, maar het is allemaal niet gemeend hoor..quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar misschien zeggen jullie allemaal wel over een maandje of 2. Dat jullie ze niet meer leuk vinden. Ik hoop het niet want ik vind het erg leuk om ze te bedenken. Maar mocht het zo zijn brei ik er wel een fatsoenlijk eind aan.
ik vind het heel amusantquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar misschien zeggen jullie allemaal wel over een maandje of 2. Dat jullie ze niet meer leuk vinden. Ik hoop het niet want ik vind het erg leuk om ze te bedenken. Maar mocht het zo zijn brei ik er wel een fatsoenlijk eind aan.
Zo erg dat zijn haar weer op nieuw ingelaserd kan worden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
vooral voor dick
gaat hij helemaal uit zijn koreaans dak
Okay begreep ik wel hoor. Je houdt van plagen dat is bekend. En volgens mij ben jij net als ik hoe aardiger je iemand vind hoe meer je die persoon plaagt, niet?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach je moet het als aardigheidje zien toch? Ik pest je er wel eens een beetje mee, maar het is allemaal niet gemeend hoor..![]()
Zo doe ik ook tegen de anderen als het zo uit komt![]()
Dank je wel DH. Nog suggesties t.a.v. je eigen personage?quote:
Mwah... ligt eraan hahaha... maar meestal klopt dat wel ja...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay begreep ik wel hoor. Je houdt van plagen dat is bekend. En volgens mij ben jij net als ik hoe aardiger je iemand vind hoe meer je die persoon plaagt, niet?
Eentje, die staat op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:17 schreef Berkery het volgende:![]()
Heb ik nog wat delen van verhaaltjes gemist?
neequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je wel DH. Nog suggesties t.a.v. je eigen personage?
Ik ben de Worse Copquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:24 schreef Treinhomo het volgende:
Zeg; D_H en peaceman; wie van jullie is nu de 'good cop' en wie de 'bad cop' ?
Dollequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En wie is dan de 'worst cop' ?
Ah je bent dus de schoonzoon van Archie Bunker.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je bent dus de schoonzoon van Archie Bunker.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay begreep ik wel hoor. Je houdt van plagen dat is bekend. En volgens mij ben jij net als ik hoe aardiger je iemand vind hoe meer je die persoon plaagt, niet?
ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:24 schreef Treinhomo het volgende:
Zeg; D_H en peaceman; wie van jullie is nu de 'good cop' en wie de 'bad cop' ?
Hoi Diaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]heb medelij met mij
Goedenavond trouwens
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je bent dus de schoonzoon van Archie Bunker.
'The plot thickens'...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb geen idee.
die karakteruitdieping zal nog moeten blijken
Doe ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi Diaan
Gewoon terugplagen joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |