Ow ja uurtje voor kwart voor 7 is kwart voor 6.. hmm te druk en te weinig geslapen denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kwart voor 6 zelfs. Op Fok zitten lezen
Jij hebt dus drie hielen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:46 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm............ja, dat schilderij ken ik wel, maar de schilder..........![]()
Duitse romantici, tja, weer een achilleshiel.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:49 schreef wyccie het volgende:
Jij hebt dus drie hielen?
Hmmmmmmm.......ik weet wat je bedoelt, maar toch begrijp ik wyccie's oordeel ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:50 schreef Z het volgende:
Mij is het wat te romantisch ...
Google +1quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:50 schreef Z het volgende:
Duitse romantiek, dan is het Friedrich volgens googleMij is het wat te romantisch ...
Sorry, ik zag het ook ja.Tsja, Google hequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:59 schreef pyl het volgende:
Hoe ziet het origineel er eigenlijk uit, wyccie, want de twee hierboven zijn spiegelbeelden van elkaar.
Helena Bonham Carterquote:
Plaatje uit de WOII inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:07 schreef pyl het volgende:
Tjonge, ja, uhm........ is dat nou echt een foto uit de oorlog? Het is zo'n ongedwongen tafereeltje. Of is het plaatje geschoten tijdens de pauze van de opnamen van een oorlogsfilm?
O ja? Wanneer dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:09 schreef wyccie het volgende:
En het plaatje is ook al eerder langsgeweest.
Niet dan? Ik kan me het plaatje wel herinneren. En zeer waarschijnlijk riep ik toen ook al dat het Helena isquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef wyccie het volgende:
Het is toch niet Sophie Scholl die ik laatst samen met haar broer vroeg?
Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:31 schreef wyccie het volgende:
Oh sorry pyl, is dat Rasputin, the mad monk?
Nee, deze keer niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:34 schreef wyccie het volgende:
Echt waar? Of neem je me in de maling?
Het is niet Repin, maar wel van Repin. Ik betwijfel of hij al is langs geweest, maar, hoe dan ook, hij verdient te worden geplaatst en geraden.quote:Oh, is het dan Repin? Zijn kop komt me bekend voor, hij is hier vast ook al eerder geweest
Verbaast me niets; het is een bekend schilderij van een bekende.......uh..........quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:42 schreef wyccie het volgende:
Maar hij komt me heel bekend voor!
Whehe, zie je wel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef wyccie het volgende:
Oh Mussorgsky!?
Ik was aan het lunchen, maar had Modest natuurlijk meteen geweten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Verbaast me niets; het is een bekend schilderij van een bekende.......uh..........![]()
Is Z gevlogen?![]()
Ik dacht:kom, laat ik met een mooie plaat Z's bewering over Repin eens staven.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:50 schreef Z het volgende:
Ik was aan het lunchen, maar had Modest natuurlijk meteen geweten.
Hier staan bijna al z'n werken:quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik dacht:kom, laat ik met een mooie plaat Z's bewering over Repin eens staven.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |