quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Gillende kinderen die heel irritant de coupé op en af rennen, de schuif deur open dicht open dicht open dicht doen, of de leunen op en neer op en neer op en neer. En heel hard gillen, krijsen, zich met mij bemoeien of hun snottebellen uitsmeren op de banken.
Eén keer heb ik zelfs gezien hoe een kleuter geknield op de grond zat en men zijn - waarschijnlijk ooit hemelblauwe maar intussen diepgrijze - pluche konijn, doorweekt van het speeksel, de vloer aan het schoon schrobben was. En met resultaat, want de vloer werd schoner, maar het konijn steeds donkerder grijs..
Nooit gedaan? Sneu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat een ontzettende flauwekul![]()
Jij begijpt mequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind de trein ook heerlijk hoor. MP3 speler mee, lekker zitten en hangen, jongens kijken, rare mensen kijken
Jij bent ook geen 18 meer, geef het op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:21 schreef Ang3l het volgende:I have to get pretty for danceclass and I only have 40 minutes left
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent ook geen 18 meer, geef het op.
Je hoopt ooit naast Peter te dansen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ook opgegeven. Ben klaar
En tis toch geen demo-les dus de scouts van Chipz, Djumbo en All of us komen toch niet![]()
die lui die ze daarvoor selecteren zijn toch allemaal max. 18 jaar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ook opgegeven. Ben klaar
En tis toch geen demo-les dus de scouts van Chipz, Djumbo en All of us komen toch niet![]()
Naast?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hoopt ooit naast Peter te dansen?
Ze kunnen tegenwoordig alles met special effectsquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
die lui die ze daarvoor selecteren zijn toch allemaal max. 18 jaar?
Ik zat eerder te denken "op" of zo, maar lief van jequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
i.p.v?
Nee jij verdient wel beter.
Wat is dat toch met die Peter?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken "op" of zo, maar lief van je![]()
Is dat een lurker?quote:
Woordkeus, Vlarp, woordkeus...quote:
Ik denk niet dat DennisMoore zit te wachten op een housewarming-party met het hele [homo]-topic.quote:
Was het weer een Boze Hoed?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het heeft iets met een hoed te maken, dan weet je waarschijnlijk wel genoeg..
Vooral doorgaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben goed in die dubbelzinnige opmerkingen de laatste dagen..
Laat maar. Ik heb het zelf al gezien geloof ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Was het weer een Boze Hoed?
M'n achterlicht is zo'n hysterisch knipperend ding met 3 rode LEDjes jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je geen flikkerlicht op je fiets?
De mijne is weer es gejatquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n achterlicht is zo'n hysterisch knipperend ding met 3 rode LEDjes ja
Eén keer per jaar een nieuwe hoed vind ik ontzettend leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat maar. Ik heb het zelf al gezien geloof ik..
Gelukkig blijft het bij 1 hoed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eén keer per jaar een nieuwe hoed vind ik ontzettend leuk..
Oh horror..
Nou.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig blijft het bij 1 hoed..
Zoiets zal maar familie van je zijn.
Hartelijk hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ah, het is zwaaitijd.
Haaaaaaaaai heaumeau-volck haaaaaai.
.
neem die van mij maar, probeer ze hier al maanden te vangen, maar ze blijven zitten...quote:
That's me.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Petre! Je onderdinges! En juist nou ik zo'n goede band met Yvonne had opgebouwd!
Tot 8 uur?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef Timmah het volgende:
'k heb morgen vanaf 9 uur dingen te doen op de Uni... Colleges enzo, bijzonder veel tussenuren... en dat tot 8 uur 's avonds..
Eensch.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tot 8 uur?!
Dat is onmenselijk!
Ja.... maar.... ehm...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:07 schreef creno het volgende:
ik moet om zeven uur beginnen met werken morgenvroeg
zal het bij mij wel werken dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:01 schreef creno het volgende:
[..]
neem die van mij maar, probeer ze hier al maanden te vangen, maar ze blijven zitten...
staat er al 2 dagen heurquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Petre! Je onderdinges! En juist nou ik zo'n goede band met Yvonne had opgebouwd!
42quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef wizarddragon het volgende:
2
waarom wil je dat de vlinders weggaan dan, ik heb ze laten zitten, en mij bevalt het primaquote:
Vlarrup!!quote:
Heb je al wat manga geprobeerd?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:47 schreef Andyvie het volgende:
Hallo!
De dierentuin was leuk, alleen de dieren hadden allemaal collectief besloten om van de zon te genieten, dus ze deden een beetje weinigMaar gezellig was het wel.
Ik had al wat gedownload, maar nog niet echt bekeken, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je al wat manga geprobeerd?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |