Ik denk niet dat DennisMoore zit te wachten op een housewarming-party met het hele [homo]-topic.quote:
Was het weer een Boze Hoed?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het heeft iets met een hoed te maken, dan weet je waarschijnlijk wel genoeg..
Vooral doorgaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben goed in die dubbelzinnige opmerkingen de laatste dagen..
Laat maar. Ik heb het zelf al gezien geloof ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Was het weer een Boze Hoed?
M'n achterlicht is zo'n hysterisch knipperend ding met 3 rode LEDjes jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je geen flikkerlicht op je fiets?
De mijne is weer es gejatquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n achterlicht is zo'n hysterisch knipperend ding met 3 rode LEDjes ja
Eén keer per jaar een nieuwe hoed vind ik ontzettend leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat maar. Ik heb het zelf al gezien geloof ik..
Gelukkig blijft het bij 1 hoed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eén keer per jaar een nieuwe hoed vind ik ontzettend leuk..
Oh horror..
Nou.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig blijft het bij 1 hoed..
Zoiets zal maar familie van je zijn.
Hartelijk hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
Ah, het is zwaaitijd.
Haaaaaaaaai heaumeau-volck haaaaaai.
.
neem die van mij maar, probeer ze hier al maanden te vangen, maar ze blijven zitten...quote:
That's me.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Petre! Je onderdinges! En juist nou ik zo'n goede band met Yvonne had opgebouwd!
Tot 8 uur?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef Timmah het volgende:
'k heb morgen vanaf 9 uur dingen te doen op de Uni... Colleges enzo, bijzonder veel tussenuren... en dat tot 8 uur 's avonds..
Eensch.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tot 8 uur?!
Dat is onmenselijk!
Ja.... maar.... ehm...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:07 schreef creno het volgende:
ik moet om zeven uur beginnen met werken morgenvroeg
zal het bij mij wel werken dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:01 schreef creno het volgende:
[..]
neem die van mij maar, probeer ze hier al maanden te vangen, maar ze blijven zitten...
staat er al 2 dagen heurquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Petre! Je onderdinges! En juist nou ik zo'n goede band met Yvonne had opgebouwd!
42quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef wizarddragon het volgende:
2
waarom wil je dat de vlinders weggaan dan, ik heb ze laten zitten, en mij bevalt het primaquote:
Vlarrup!!quote:
Heb je al wat manga geprobeerd?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:47 schreef Andyvie het volgende:
Hallo!
De dierentuin was leuk, alleen de dieren hadden allemaal collectief besloten om van de zon te genieten, dus ze deden een beetje weinigMaar gezellig was het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |