Wellicht wordt'ie binnenkort 15quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou willen dat dit topic ook 14 jarigloos zou worden.
Ik kan geeeeen genoeg kijgen van Mister Brightside. Heel hard opzetten en door d ekamer springenquote:
Maar goed dat je nog geen apartement betrokken hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan geeeeen genoeg kijgen van Mister Brightside. Heel hard opzetten en door d ekamer springen
Ik kan nu nog door 2 verdiepingen 19 bij 8 springenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed dat je nog geen apartement betrokken hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef Stroekie het volgende:
Hallo en zo
ben weer terug gebracht door de NS
Wat is die overkapping op station Eindhoven daar trouwens lelijk gemaakt zeg
klopt ja, al is ie wel ideaal als het regent!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef Stroekie het volgende:
Hallo en zo
ben weer terug gebracht door de NS
Wat is die overkapping op station Eindhoven daar trouwens lelijk gemaakt zeg
Wat een ontzettende flauwekulquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Treinen is heerlijk. Vooral in je eentje.
Zomaar een trein instappen met een goed boek. Ergens heen, maakt niet uit. Mensen kijken. Flirten. Lachen. Praatjes maken. Zomaar ergens uitstappen.
Geef toe, het idee is wel leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat een ontzettende flauwekul![]()
oh zeer zeker, en het ik heb het ook wel af en toe eens gedaan (dat gebeurt als je een verzamelaar bent enzo).quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Geef toe, het idee is wel leuk.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Gillende kinderen die heel irritant de coupé op en af rennen, de schuif deur open dicht open dicht open dicht doen, of de leunen op en neer op en neer op en neer. En heel hard gillen, krijsen, zich met mij bemoeien of hun snottebellen uitsmeren op de banken.
Eén keer heb ik zelfs gezien hoe een kleuter geknield op de grond zat en men zijn - waarschijnlijk ooit hemelblauwe maar intussen diepgrijze - pluche konijn, doorweekt van het speeksel, de vloer aan het schoon schrobben was. En met resultaat, want de vloer werd schoner, maar het konijn steeds donkerder grijs..
Nooit gedaan? Sneu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat een ontzettende flauwekul![]()
Jij begijpt mequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind de trein ook heerlijk hoor. MP3 speler mee, lekker zitten en hangen, jongens kijken, rare mensen kijken
Jij bent ook geen 18 meer, geef het op.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:21 schreef Ang3l het volgende:I have to get pretty for danceclass and I only have 40 minutes left
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent ook geen 18 meer, geef het op.
Je hoopt ooit naast Peter te dansen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ook opgegeven. Ben klaar
En tis toch geen demo-les dus de scouts van Chipz, Djumbo en All of us komen toch niet![]()
die lui die ze daarvoor selecteren zijn toch allemaal max. 18 jaar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ook opgegeven. Ben klaar
En tis toch geen demo-les dus de scouts van Chipz, Djumbo en All of us komen toch niet![]()
Naast?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hoopt ooit naast Peter te dansen?
Ze kunnen tegenwoordig alles met special effectsquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
die lui die ze daarvoor selecteren zijn toch allemaal max. 18 jaar?
Ik zat eerder te denken "op" of zo, maar lief van jequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
i.p.v?
Nee jij verdient wel beter.
Wat is dat toch met die Peter?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken "op" of zo, maar lief van je![]()
Is dat een lurker?quote:
Woordkeus, Vlarp, woordkeus...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |