Wellicht wordt'ie binnenkort 15quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou willen dat dit topic ook 14 jarigloos zou worden.
Ik kan geeeeen genoeg kijgen van Mister Brightside. Heel hard opzetten en door d ekamer springenquote:
Maar goed dat je nog geen apartement betrokken hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan geeeeen genoeg kijgen van Mister Brightside. Heel hard opzetten en door d ekamer springen
Ik kan nu nog door 2 verdiepingen 19 bij 8 springenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed dat je nog geen apartement betrokken hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef Stroekie het volgende:
Hallo en zo
ben weer terug gebracht door de NS
Wat is die overkapping op station Eindhoven daar trouwens lelijk gemaakt zeg
klopt ja, al is ie wel ideaal als het regent!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef Stroekie het volgende:
Hallo en zo
ben weer terug gebracht door de NS
Wat is die overkapping op station Eindhoven daar trouwens lelijk gemaakt zeg
Wat een ontzettende flauwekulquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Treinen is heerlijk. Vooral in je eentje.
Zomaar een trein instappen met een goed boek. Ergens heen, maakt niet uit. Mensen kijken. Flirten. Lachen. Praatjes maken. Zomaar ergens uitstappen.
Geef toe, het idee is wel leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat een ontzettende flauwekul![]()
oh zeer zeker, en het ik heb het ook wel af en toe eens gedaan (dat gebeurt als je een verzamelaar bent enzo).quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Geef toe, het idee is wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |