Een housewarmingparty?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Een wat?
Ik heb iig het spelletje geisjesnuiven in huis!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Een housewarmingparty?!
Dat wordt nog een drukke tijd, want die van Waxxer komt er ook nog aan en Blubberzwijn gaat er ook niet aan ontkomen natuurlijk!
g'woon in edequote:Op dinsdag 20 september 2005 12:21 schreef Waxxer het volgende:
Hohohooooiiiii
Kamerbewoner!
In Utrecht ook nog??En hoe? En leuk? En alles??
Oooohhhhh...... dus wel een beetje veilig!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
g'woon in edevlakbij sportschool en winkeltjes en station
we stonden al een half jaar ingeschreven en hadden zoiets kan nog wel jaar duren en toen ineens moesten we binnen een dag beslissenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhhhh...... dus wel een beetje veilig!![]()
Wat leuk!! Zat dat al in de planning? Ik bedoel, zomaar ineens las ik het woord 'huisgenoten'!Maar gelukkigheb je dan alles dichtbij en ben je niet helemaal verdwenen en word je opgeslokt door een enorme stad!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
we stonden al een half jaar ingeschreven en hadden zoiets kan nog wel jaar duren en toen ineens moesten we binnen een dag beslissen
heeft je moeder nu die aantekeningen thuis in D via de telefoon soms doorgegeven?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:45 schreef Waxxer het volgende:
Ja man.
Ik ben klaar met wat ik moest doen..
Goh.
He??!!![]()
![]()
![]()
Wáárnemingen he, gelukkig weet ik na twee dagen nog wat ik heb gezien en wat de sfeer ter plekke was...quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft je moeder nu die aantekeningen thuis in D via de telefoon soms doorgegeven?
of heb je zo'n sterk geheugen dat je zo uit het hoofd nog wel ongeveer de strekking wist wat je had opgeschreven?
dus jij bent ook gezegend met een olifantengeheugen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wáárnemingen he, gelukkig weet ik na twee dagen nog wat ik heb gezien en wat de sfeer ter plekke was...
Hmmm, Joost is al 3 jaar ingeschreven misschien moeten wij ook maar eens gaan zoekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
we stonden al een half jaar ingeschreven en hadden zoiets kan nog wel jaar duren en toen ineens moesten we binnen een dag beslissen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Een housewarmingparty?!
Dat wordt nog een drukke tijd, want die van Waxxer komt er ook nog aan en Blubberzwijn gaat er ook niet aan ontkomen natuurlijk!
tussen neus en lippen door wel ja..quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:11 schreef wonderer het volgende:
Heb ik wel eens gezegd dat ik kinderen haat?
Nou, ik haat ze. En dat is inclusief 14jarige knulletjes die het allemaal beter denken te weten. En ik heb het niet over Rocky. (Anders gaat die weer huilen)quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:12 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
tussen neus en lippen door wel ja..
ik heb geen 14 jarige knulletjes in mijn omgeving gelukkig..quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik haat ze. En dat is inclusief 14jarige knulletjes die het allemaal beter denken te weten. En ik heb het niet over Rocky. (Anders gaat die weer huilen)
Ik huil niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik haat ze. En dat is inclusief 14jarige knulletjes die het allemaal beter denken te weten. En ik heb het niet over Rocky. (Anders gaat die weer huilen)
ben je sip, pluk een kip..quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat zit jij sip te kijken?
Word ook nooit webmaster van een kinder/pubersite.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb geen 14 jarige knulletjes in mijn omgeving gelukkig..
Wellicht wordt'ie binnenkort 15quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou willen dat dit topic ook 14 jarigloos zou worden.
Ik kan geeeeen genoeg kijgen van Mister Brightside. Heel hard opzetten en door d ekamer springenquote:
Maar goed dat je nog geen apartement betrokken hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan geeeeen genoeg kijgen van Mister Brightside. Heel hard opzetten en door d ekamer springen
Ik kan nu nog door 2 verdiepingen 19 bij 8 springenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar goed dat je nog geen apartement betrokken hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef Stroekie het volgende:
Hallo en zo
ben weer terug gebracht door de NS
Wat is die overkapping op station Eindhoven daar trouwens lelijk gemaakt zeg
klopt ja, al is ie wel ideaal als het regent!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef Stroekie het volgende:
Hallo en zo
ben weer terug gebracht door de NS
Wat is die overkapping op station Eindhoven daar trouwens lelijk gemaakt zeg
Wat een ontzettende flauwekulquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:53 schreef Ang3l het volgende:
Treinen is heerlijk. Vooral in je eentje.
Zomaar een trein instappen met een goed boek. Ergens heen, maakt niet uit. Mensen kijken. Flirten. Lachen. Praatjes maken. Zomaar ergens uitstappen.
Geef toe, het idee is wel leuk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat een ontzettende flauwekul![]()
oh zeer zeker, en het ik heb het ook wel af en toe eens gedaan (dat gebeurt als je een verzamelaar bent enzo).quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef Wie_zal_het_weten het volgende:
[..]
Geef toe, het idee is wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |