Je bent echt een doos he.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:28 schreef fembol het volgende:
Zie hier: discussie!
Als we het maar geen familie vete gaan noemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:30 schreef Mukie het volgende:
[..]Als dit al een discussie is, wacht ik ff tot de vete begint
![]()
Er is maar een manier om erachter te komen of dat ook zo isquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:28 schreef foksuk1981 het volgende:
#notitie "na meets wordt je anders behandelt volgens Pheno"
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Kom je niet vaak of ben je traag?
Ik kom hier niet zo vaak meer neequote:Op dinsdag 20 september 2005 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Kom je niet vaak of ben je traag?
ik heb er nog niets van gemerktquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Er is maar een manier om erachter te komen of dat ook zo is
Ik denk dat niemand dat beter had gekunt dan dat plaatjequote:Op dinsdag 20 september 2005 10:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beter kon ik mijn gevoelens niet uitbeelden![]()
Dat is inderdaad waar ja...... maar ivm 'sporten' kan ik heel veel zaterdagen nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik denk dat je wederom gelijk hebtquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand dat beter had gekunt dan dat plaatje
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:36 schreef Ynske het volgende:
neuk ze
Adiosquote:
neej hij heeft anderen uitgewoond, ik mocht alleen toekijkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uitgewoond door Q en je voeld je niet anders?
Hij maakt weer een lekkere indruk![]()
Oh moesten we serieus reageren?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:40 schreef PhaE het volgende:
Niet eens!
(met dat meet gedoe blabla anders behandeld)
Ik vond Pheno VOOR Ynske's verjaardag wel cool.
Op de verjaardag met hem gepraat, nog steeds toffe gast
NA de verjaardag begon hij hier op het forum 'depressief' te doen, dat niemand hem mocht, blablabla..
Dus de enige die is veranderd qua gedrag en dergelijke na die "niet-meet" is Pheno zelf.
sorry Pheno
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:40 schreef PhaE het volgende:
Niet eens!
(met dat meet gedoe blabla anders behandeld)
Ik vond Pheno VOOR Ynske's verjaardag wel cool.
Op de verjaardag met hem gepraat, nog steeds toffe gast
NA de verjaardag begon hij hier op het forum 'depressief' te doen, dat niemand hem mocht, blablabla..
Dus de enige die is veranderd qua gedrag en dergelijke na die "niet-meet" is Pheno zelf.
sorry Pheno
En dat op je eigen verjaardag nog wel, ik zou een VIP-behandeling ge-eist hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej hij heeft anderen uitgewoond, ik mocht alleen toekijken
Jij nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh moesten we serieus reageren?![]()
In the VIPquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:42 schreef webspider het volgende:
[..]
En dat op je eigen verjaardag nog wel, ik zou een VIP-behandeling ge-eist hebben![]()
treist hequote:Op dinsdag 20 september 2005 10:42 schreef webspider het volgende:
[..]
En dat op je eigen verjaardag nog wel, ik zou een VIP-behandeling ge-eist hebben![]()
Het is zo, Ynske begon op de vrijdag opeens bot te reageren. Vind je het gek dat ik me dan anders behandeld voelquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:32 schreef webspider het volgende:
[..]
nopequote:
Mij moet je nooit serieus nemen: dit is een hint....quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik wil pheno geen complex aan praten
En nam zijn klachten ook niet zo heel serieus![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zo, Ynske begon op de vrijdag opeens bot te reageren. Vind je het gek dat ik me dan anders behandeld voel
omdat we geil zijn en geen zin hebben in een gangbangquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:46 schreef Rafterman het volgende:
wrom balen als een stekker??
tis een mooie dag!!!
Dan doe ik het al goedquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij moet je nooit serieus nemen: dit is een hint....
met de meeste van hier wil ik geen gangbangquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat we geil zijn en geen zin hebben in een gangbang
Defenately Viviquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
met de meeste van hier wil ik geen gangbang
Maar met sommige![]()
Wie is die grote liefde dan, de postbode?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
ik ben die vrijdag bijna niet online geweest
maarjah je hebt gelijk ik heb ontdekt dat ik de grote liefde van mijn leven niet kan krijgen omdat ie gaat trouwen
Ach, ik moet toch wat om hier nog wat reacties te ontlokken, anders is het hier zo saai. Het leuke is dat mensen er nog serieus op reageren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan doe ik het al goed![]()
En mensen maar roepen dat ik gek ben![]()
Ik ben een pinguinquote:
Maar dan zou je weer een kliekje vormen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar met sommige![]()
zeg kom je doenquote:
Ik zal het doorgeven aan je aanstaande .. Pheno dient niet serieus genomen te worden !quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij moet je nooit serieus nemen: dit is een hint....
tja dán blijf je derin.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat we geil zijn en geen zin hebben in een gangbang
Bedgeheimen deel ik hier nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan je aanstaande .. Pheno dient niet serieus genomen te worden !![]()
Dus geen kanarie, gammaslet!quote:
Gelukkig..........quote:
Die weet dat denk ik alquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan je aanstaande .. Pheno dient niet serieus genomen te worden !![]()
Dat zijn kliekjes waarbij het duidelijk voordelen heeft om lid van uit te makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:50 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Maar dan zou je weer een kliekje vormen.![]()
geen dankquote:
quote:
In Parijsquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die weet dat denk ik al![]()
Of je dacht dat het huwlijk echt ging gebeuren?![]()
Als je dat hard hebt geroepen zekerquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:53 schreef Ynske het volgende:
[..]Gammaslet
ik word ineens heel raar aangekeken hier
geil? of n koekje?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat zijn kliekjes waarbij het duidelijk voordelen heeft om lid van uit te maken![]()
Ga je zijn inbussleutel inspecteren?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:53 schreef fembol het volgende:
*echt weg!*
Zou ze te verleiden zijn voor een gangbang?quote:
quote:
hij is gewoon stiekum de papa van petit boterkoekjequote:
Ze wil alleen een henkbangquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Zou ze te verleiden zijn voor een gangbang?
Zeggen we dat het is om Henk terug te pakken, dikke kans dat het lukt
doe dat nu nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga je zijn inbussleutel inspecteren?
Mijn kloongeheimen deel ik ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij is gewoon stiekum de papa van petit boterkoekje
Jij mag het doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Zou ze te verleiden zijn voor een gangbang?
Zeggen we dat het is om Henk terug te pakken, dikke kans dat het lukt
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn kloongeheimen deel ik ook niet
Ik weet niet hoe goed hij zich wastquote:
Wel vreemd dat jij en PL hetzelfde mail adres hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn kloongeheimen deel ik ook niet
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:56 schreef Pheno het volgende:
* Pheno hoort net dat er wat cursisten de komende drie dagen niet komen opdagen
Meer quality time
Shit, was ik dat vergetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat jij en PL hetzelfde mail adres hebben![]()
sowheey latertjequote:
Zijn met zn 3tjes en een van ons heeft nog extra securitydienst.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:39 schreef broer het volgende:
Wat vervelend, Mukie, dat ze zo'n dienst zo kort van tevoren inplannen.
oequote:Op dinsdag 20 september 2005 10:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar met sommige![]()
Ik heb je toch goed getraindquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zijn met zn 3tjes en een van ons heeft nog extra securitydienst.
Tis dus niet anders :|
Was eigenlijk de bedoeling dat ik vorige week standby had, maar ja toen zat ik in Dortmund
jah muuk buk je maarquote:
hahahha maar ikke welquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:59 schreef Pheno het volgende:
Ach, de mensen die bij ynske's verjaardag waren weten niet wie ze allemaal ontmoet hebben, laat ik het zo zeggen
Ze kan beter alle gaten open gooien als het een gangbang betreftquote:
Shit, was ik toch dronkenquote:
Mja, geen tijd om 100% te fokken hier ...quote:
Als er maar niks uitlooptquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kan beter alle gaten open gooien als het een gangbang betreft
kwestie van trainenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Mja, geen tijd om 100% te fokken hier ...
Hebben jullie dat nauw ook? Dat je collega je vraagt wat er in 's hemelsnaam zo leuk is aan je werk, omdat je weer breed lachend achter je monitor zit ?![]()
[Una_Piedra]gaat wat spieren los maken[/me]quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:53 schreef fembol het volgende:
*echt weg!*
Wat hij zegtquote:
hahahah hier vraagt hij niet, hier kijkt hij alleen raarquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Mja, geen tijd om 100% te fokken hier ...
Hebben jullie dat nauw nou ook? Dat je collega je vraagt wat er in 's hemelsnaam zo leuk is aan je werk, omdat je weer breed lachend achter je monitor zit ?![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kan beter alle gaten open gooien als het een gangbang betreft
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |