Ik ontkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:05 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
kliekje van mensen die niet op de meet komen!!!![]()
Ik vind het serieus een prima idee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:00 schreef PhaE het volgende:
Argh.
Muuk komt dus niet op de meet?
Mokster ook al niet..
Misschien serieus kijken naar een andere datum?
Maar ennieweejs, heb enorm veel werk liggen, dus meteen weer doei allemaal!
Sowwy en werkzequote:Op dinsdag 20 september 2005 10:00 schreef PhaE het volgende:
Argh.
Muuk komt dus niet op de meet?
Mokster ook al niet..
Misschien serieus kijken naar een andere datum?
Maar ennieweejs, heb enorm veel werk liggen, dus meteen weer doei allemaal!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:05 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
kliekje van mensen die niet op de meet komen!!!![]()
jij zou sowieso al niet komenquote:
goh GMTAquote:
Nee, maar kan wel een voorbode zijn van mogelijke kliekjesvorming.quote:
goed hequote:
neej dat zie je verkeerdquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:13 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Nee, maar kan wel een voorbode zijn van mogelijke kliekjesvorming.![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij hebt ook een stamp onder je hol nodig
Yw, hoop dat je genoten hebtquote:
Gelukkig maar...quote:
neej omdat je een beetje zielig aan t doen was, dat je genegeerd werd, terwijl je al begroet was, en je openingszin eentonig begint te worden, waardoor je dus genegeerd wordquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:16 schreef Pheno het volgende:
En waarom heb ik die stamp nodig? Omdat ik een topic dat veeeeels te lang is niet ga doorlezen
* webspider mompelt iets over bed, geen zin en haastquote:
goed hequote:Op dinsdag 20 september 2005 10:17 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Gelukkig maar...
* Una_Piedra ziet na een uur de nanny-samenvatting van 10 zinnen.![]()
ach zowquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider mompelt iets over bed, geen zin en haast
owjah?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef Frezer het volgende:
Het woord "kliekje" heeft wel uitwerking zeg!
Ah, fijn om te weten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej omdat je een beetje zielig aan t doen was, dat je genegeerd werd, terwijl je al begroet was, en je openingszin eentonig begint te worden, waardoor je dus genegeerd word
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej omdat je een beetje zielig aan t doen was, dat je genegeerd werd, terwijl je al begroet was, en je openingszin eentonig begint te worden, waardoor je dus genegeerd word
Sinds ik op een kliekjes meet ben geweest word ik anders behandeld. Wat ik al van te voren wist, dat gebeurt gewoon.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef Frezer het volgende:
Het woord "kliekje" heeft wel uitwerking zeg!
Niet door mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds ik op een kliekjes meet ben geweest word ik anders behandeld. Wat ik al van te voren wist, dat gebeurt gewoon.
ik heb anders nog geen discussie gezienquote:
quote:
Jij was ook niet op de "niet-meet"quote:
das nie waarquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds ik op een kliekjes meet ben geweest word ik anders behandeld. Wat ik al van te voren wist, dat gebeurt gewoon.
Dat zeg ik,quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij was ook niet op de "niet-meet"
De volgende meet wel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:24 schreef Pheno het volgende:
En de volgende niet-meet kom ik ook niet meer, ik weet wanneer ik niet gewenst ben.
je post veelquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:25 schreef Mukie het volgende:
247. (248) Mukie 20166 ( + 141 )
14. Mukie 141
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:24 schreef Pheno het volgende:
En de volgende niet-meet kom ik ook niet meer, ik weet wanneer ik niet gewenst ben.
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:25 schreef Mukie het volgende:
247. (248) Mukie 20166 ( + 141 )
14. Mukie 141
Heeft dat er mee te maken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij was ook niet op de "niet-meet"
nope, daar sta ik knus te doenquote:
Ze had in het topic van het post-aantallen-pats-kliekje moeten zijn?quote:
das alleen maar om jou een plezier te doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:28 schreef fembol het volgende:
Zie hier: discussie!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:28 schreef fembol het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
das alleen maar om jou een plezier te doen
Je bent echt een doos he.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:28 schreef fembol het volgende:
Als we het maar geen familie vete gaan noemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:30 schreef Mukie het volgende:
[..]Als dit al een discussie is, wacht ik ff tot de vete begint
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |