abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30773222
Och vervuiling is redelijk te meten en te berekenen. Het is gewoon een feit dat in woonwijken langs drukke wegen meer kinderen met astma rondlopen. Dat kost de maatschappij gewoon geld...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30773347
Volgens mij kun je alle diesels op bio-diesel laten rijden, lijkt me veeeel logischer.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Biodiesel

en verder...........

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Biodiesel&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_30773395
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef du_ke het volgende:
Och vervuiling is redelijk te meten en te berekenen. Het is gewoon een feit dat in woonwijken langs drukke wegen meer kinderen met astma rondlopen. Dat kost de maatschappij gewoon geld...
Dus?

Je denkt dat zonder dieselauto's iedereen 150 wordt. De Westerse levensstijl is sws ongezond. Met of zonder auto's.

Dit idee past precies in het idee wat ik heb van die partij. Illusionaire dromers. Opzich niets mee mis als je 12 bent maar als je volwassen bent valt er toch wel iets meer realiteitszin te verwachten.
pi_30773489
Natuurlijk is het slechts 1 van de factoren. Maar als er keuze is uit diverse brandstoffen waarvan er 1 (diesel) veel schadelijker is voor de volksgezondheid dan de andere (benzine, gas). Dan lijkt mij er niets mis mee die brandstof extra te belasten om het gebruik ervan te ontmoedigen.
pi_30773785
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef du_ke het volgende:
Natuurlijk is het slechts 1 van de factoren. Maar als er keuze is uit diverse brandstoffen waarvan er 1 (diesel) veel schadelijker is voor de volksgezondheid dan de andere (benzine, gas). Dan lijkt mij er niets mis mee die brandstof extra te belasten om het gebruik ervan te ontmoedigen.
Dat noemen ze zeker GL "liberalisme"

Maar je wilt alle "schadelijke" dingen extra belasten om het gebruik te ontmoedigen?
pi_30775702
Niet alle in een aantal gevallen kan het stimuleren van een goed alternatief door dat goedkoper te maken ook prima werken . Echter zaken die de volksgezondheid ernstig schaden mogen van mij wel belast worden ja.
pi_30775847
Ach wat is de mens nou, auto's zijn de toekomst, mensen niet
pi_30776421
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef du_ke het volgende:
Niet alle in een aantal gevallen kan het stimuleren van een goed alternatief door dat goedkoper te maken ook prima werken . Echter zaken die de volksgezondheid ernstig schaden mogen van mij wel belast worden ja.
Ah daar komt de aap uit de mouw.

Je maakt het ene vervoersmiddel duurder om een onredabel vervoersmiddel te kunnen bekostigen.

Nog steeds vraag ik me af waarom Femke Halsema zelf een oude diesel heeft. Belijd wat je predikt geldt zeker niet voor iedereen
pi_30776577
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:32 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ah daar komt de aap uit de mouw.

Je maakt het ene vervoersmiddel duurder om een onredabel vervoersmiddel te kunnen bekostigen.
? Waar zeg ik dat? Het gaat mij niet alleen om vervoersmiddelen maar ik vind het een goede regeling dat die hybride auto's bepaalde vrijstellingen krijgen.
quote:
Nog steeds vraag ik me af waarom Femke Halsema zelf een oude diesel heeft. Belijd wat je predikt geldt zeker niet voor iedereen
EN wat heb ik in hemelsnaam over femke te vertellen?
pi_30776896
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef du_ke het volgende:
? Waar zeg ik dat? Het gaat mij niet alleen om vervoersmiddelen maar ik vind het een goede regeling dat die hybride auto's bepaalde vrijstellingen krijgen.

EN wat heb ik in hemelsnaam over femke te vertellen?
Je vindt het niet hypocriet?

Laat ze het goede voorbeeld geven en de auto de deur uitdoen of een Toyota Prius kopen.
Ik kan mensen die mij iets opdringen en het zelf niet doen namelijk totaal niet serieus nemen.

Het is als een dief de zegt dat stelen slecht is maar vervolgens zelf nog wel steelt.
pi_30777103
Tuurlijk vind ik het een slechte zaak maar niet slechter dan een andere oude mercedes diesel .
pi_30777420
Maar een ander met een oude Mercedes diesel komt niet met zo'n idee.

En juist daar ligt het probleem. Belijd wat je predikt, komt al een stuk geloofwaardiger over.
Het voordeel is dat dit soort mensen hun eigen geloofwaardigheid ondermijnen waardoor tegenstanders verder geen moeite hoeven te doen. Lachwekkend als het niet zo tragisch zou zijn.
pi_30777553
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Volgens mij kun je alle diesels op bio-diesel laten rijden, lijkt me veeeel logischer.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Biodiesel

en verder...........

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Biodiesel&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl
Heeft op het gebied van fijn stofniet gek veel nut.
pi_30778043
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
Maar een ander met een oude Mercedes diesel komt niet met zo'n idee.

En juist daar ligt het probleem. Belijd wat je predikt, komt al een stuk geloofwaardiger over.
Het voordeel is dat dit soort mensen hun eigen geloofwaardigheid ondermijnen waardoor tegenstanders verder geen moeite hoeven te doen. Lachwekkend als het niet zo tragisch zou zijn.
Stom hypocriet kutwijf.

Femke Halsema
  woensdag 21 september 2005 @ 08:31:54 #115
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30781643
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
Verder niemand vind het vreemd dat uitgerekend Femke een ouwe grote mercedes diesel rijd en dat juist haar partij met dit voorstel komt??
Bron?

Voor zover ik weet maakt zij gewoon gebruik van het OV.
  woensdag 21 september 2005 @ 08:36:45 #116
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30781723
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:23 schreef MrX1982 het volgende:
Dit idee past precies in het idee wat ik heb van die partij. Illusionaire dromers. Opzich niets mee mis als je 12 bent maar als je volwassen bent valt er toch wel iets meer realiteitszin te verwachten.
Het gaat gewoon om het toepassen van EU-beleid. Er zal hoe dan ook iets moeten worden gedaan om de hoeveelheid fijn stof in de lucht te verminderen. Ook het kabinet ontkomt daar niet aan. Maar het kabinet is in deze een zachte heelmeester en stelt de benodigde maatregelen liever uit tot een volgend (links?) kabinet.
pi_30783736
Sta hier niet van te kijken,
Heeft iemand die Groen Links stemt of wil stemmen wel eens gekeken wat voor rare personen naast Halsema nog meer in de tweede kamer zitten voor Groen Links ? Vreemd clubje ...en dat wil regeren.............
pi_30784609
quote:
Op woensdag 21 september 2005 08:31 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Bron?

Voor zover ik weet maakt zij gewoon gebruik van het OV.
Heeft zelfs in meerdere bladen gestaan. Zelfs met foto's van haar in die wagen. Een grote ercedes stationcar was het uit 81 of 82. Reden was dat het gemakkelijker zou zijn voor het ophalen en brengen van haar kinderen en dergelijke. Zo wilde wel zo vaak mogelijk gebruik blijven maken van het OV.

We verzinnen het niet hoor vrolijke vriend? Zoiets blijft je gewoon bij staan omdat je het totaal niet van haar verwacht.

Een ander kamerlid van GL kan zo niet op de naam komen rijd zelfs een dikke SUV. Geloof een Jeep Cherokee. Is ook overal in het nieuws geweest, bleek van haar man te zijn maar mevrouw vond het ook erg prettig om in te rijden en wilde hem om die reden niet laten staan.

En ik denk niet dat ik over Paul Rosenmoller hoef te beginnen met zijn mega salararis voor 1 dag in de week werken??

Volgens mij ben jij erg naief als je nog steeds gelooft dat kamerleden leven naar hun eigen partij programma. Bij GL in ieder geval niet maar dat was mij sinds enkele jaren al bekend.
pi_30785377
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:54 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Heeft zelfs in meerdere bladen gestaan. Zelfs met foto's van haar in die wagen. Een grote ercedes stationcar was het uit 81 of 82. Reden was dat het gemakkelijker zou zijn voor het ophalen en brengen van haar kinderen en dergelijke. Zo wilde wel zo vaak mogelijk gebruik blijven maken van het OV.

We verzinnen het niet hoor vrolijke vriend? Zoiets blijft je gewoon bij staan omdat je het totaal niet van haar verwacht.

Een ander kamerlid van GL kan zo niet op de naam komen rijd zelfs een dikke SUV. Geloof een Jeep Cherokee. Is ook overal in het nieuws geweest, bleek van haar man te zijn maar mevrouw vond het ook erg prettig om in te rijden en wilde hem om die reden niet laten staan.

En ik denk niet dat ik over Paul Rosenmoller hoef te beginnen met zijn mega salararis voor 1 dag in de week werken??

Volgens mij ben jij erg naief als je nog steeds gelooft dat kamerleden leven naar hun eigen partij programma. Bij GL in ieder geval niet maar dat was mij sinds enkele jaren al bekend.
Ik geloof het meteen, want die linkse feeks weet nergens van! Maar ik probeer een foto van die bewuste mercedes van Femke te vinden, die moet er toch zijn???
pi_30785567
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:22 schreef more het volgende:

[..]

Ik geloof het meteen, want die linkse feeks weet nergens van! Maar ik probeer een foto van die bewuste mercedes van Femke te vinden, die moet er toch zijn???
Ja die stond in meerdere bladen. Waaronder panorama of revu en zelfs de roddelbladen. Weet niet of die foto op internet ergens staat.

Was zo'n soort mercedes in een grijs/witte kleur:
http://psg.iweb.dk/gallery/albums/Cars/Mercedes_Stationcar.jpg

[ Bericht 2% gewijzigd door Halfgedraaide op 21-09-2005 11:38:56 ]
  woensdag 21 september 2005 @ 13:46:56 #121
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30789800
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
Dus ze gebruikt de auto alleen als het niet anders kan. Dat zouden meer mensen moeten doen.
quote:
Het zou niet de eerste hardnekkige hoax zijn.
quote:
Ik mis de relevantie. Een GL-lid mag niet in een SUV van de partner rijden omdat dat strijdig is met de voorschriften standpunten van de partij? GL is de S(G)P niet hoor.
quote:
Je bedoelt het volledig uit zijn verband gerukte verhaal over de vergoeding voor een maatschappelijke verdienste. Nee, hou daar maar over op, daar is al genoeg onzin over uitgekraamd.
quote:
In welke zin leven de GL leden niet naar het partijprogramma? Dat Halsema een diesel zou rijden impliceert toch niet dat zij het niet eens is met de door GL voorgestelde maatregelen om het diesel-rijden te ontmoedigen. Als er extra belasting komt voor diesel moet zij die evengoed betalen.
pi_30804578
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:46 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Dus ze gebruikt de auto alleen als het niet anders kan. Dat zouden meer mensen moeten doen.
[..]

Het zou niet de eerste hardnekkige hoax zijn.
[..]

Ik mis de relevantie. Een GL-lid mag niet in een SUV van de partner rijden omdat dat strijdig is met de voorschriften standpunten van de partij? GL is de S(G)P niet hoor.
[..]

Je bedoelt het volledig uit zijn verband gerukte verhaal over de vergoeding voor een maatschappelijke verdienste. Nee, hou daar maar over op, daar is al genoeg onzin over uitgekraamd.
[..]

In welke zin leven de GL leden niet naar het partijprogramma? Dat Halsema een diesel zou rijden impliceert toch niet dat zij het niet eens is met de door GL voorgestelde maatregelen om het diesel-rijden te ontmoedigen. Als er extra belasting komt voor diesel moet zij die evengoed betalen.
Jij klinkt als een zeer gehersenspoeld persoon. Stel je a.ub. eens open en zie ook dat jou partij vol met hypocrieten zit. Dat je het vervolgens nog steeds met de standpunten van de partij eens bent is jou zaak. Maar elk logisch denkend mens vind die gang van zaken over die punten raar tot zeer vreemd.

Bij een bond tegen het roken en de voorzitter is kettingroker is ook een beetje hypocriet. Hetzelfde met het gevalletje Halsema en haar ouwe olietank van een Benz.

Ik snap niet dat linkse personen een stem uitbrengen voor een partij bij elkaar geraapte hypocrieten. Wanneer ik links zou zijn zou mijn stem naar de SP gaan. Jan Marijnissen komt tenminste eerlijk en sympathiek over.

[ Bericht 5% gewijzigd door Halfgedraaide op 21-09-2005 21:43:58 ]
  woensdag 21 september 2005 @ 21:41:37 #123
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_30804708
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:38 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Jij klinkt als een zeer gehersenspoeld persoon. Stel je a.ub. eens open en zie ook dat jou partij vol met hypocrieten zit. Dat je het vervolgens nog steeds met de standpunten van de partij eens bent is jou zaak. Maar elk logisch denkend mens vind die gang van zaken over die punten raar tot zeer vreemd.

Bij een bond tegen het roken en de voorzitter is kettingroker is ook een beetje hypocriet. Hetzelfde met het gevalletje Halsema en haar ouwe olietank van een Benz.
Het zou hetzelfde zijn als Balkenende zitting zou hebben in een of andere commissie en daar miljoenen per jaar voor zou krijgen. Hij zegt dat dat ongepast is, dus dan moet hij dat natuurlijk zelf ook niet doen. Als je dat dan wel doet ben je als politcus totaal onbetrouwbaar.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_30804818
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Het zou hetzelfde zijn als Balkenende zitting zou hebben in een of andere commissie en daar miljoenen per jaar voor zou krijgen. Hij zegt dat dat ongepast is, dus dan moet hij dat natuurlijk zelf ook niet doen. Als je dat dan wel doet ben je als politcus totaal onbetrouwbaar.
En totaal ongeloofwaardig.
  woensdag 21 september 2005 @ 22:12:51 #125
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_30806001
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:44 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

En totaal ongeloofwaardig.
Dat zeg ik
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')