Dus?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef du_ke het volgende:
Och vervuiling is redelijk te meten en te berekenen. Het is gewoon een feit dat in woonwijken langs drukke wegen meer kinderen met astma rondlopen. Dat kost de maatschappij gewoon geld...
Dat noemen ze zeker GL "liberalisme"quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef du_ke het volgende:
Natuurlijk is het slechts 1 van de factoren. Maar als er keuze is uit diverse brandstoffen waarvan er 1 (diesel) veel schadelijker is voor de volksgezondheid dan de andere (benzine, gas). Dan lijkt mij er niets mis mee die brandstof extra te belasten om het gebruik ervan te ontmoedigen.
Ah daar komt de aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef du_ke het volgende:
Niet alle in een aantal gevallen kan het stimuleren van een goed alternatief door dat goedkoper te maken ook prima werken. Echter zaken die de volksgezondheid ernstig schaden mogen van mij wel belast worden ja.
? Waar zeg ik dat? Het gaat mij niet alleen om vervoersmiddelen maar ik vind het een goede regeling dat die hybride auto's bepaalde vrijstellingen krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah daar komt de aap uit de mouw.
Je maakt het ene vervoersmiddel duurder om een onredabel vervoersmiddel te kunnen bekostigen.
EN wat heb ik in hemelsnaam over femke te vertellen?quote:Nog steeds vraag ik me af waarom Femke Halsema zelf een oude diesel heeft. Belijd wat je predikt geldt zeker niet voor iedereen
Je vindt het niet hypocriet?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef du_ke het volgende:
? Waar zeg ik dat? Het gaat mij niet alleen om vervoersmiddelen maar ik vind het een goede regeling dat die hybride auto's bepaalde vrijstellingen krijgen.
EN wat heb ik in hemelsnaam over femke te vertellen?
Heeft op het gebied van fijn stofniet gek veel nut.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Volgens mij kun je alle diesels op bio-diesel laten rijden, lijkt me veeeel logischer.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Biodiesel
en verder...........
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Biodiesel&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl
Stom hypocriet kutwijf.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
Maar een ander met een oude Mercedes diesel komt niet met zo'n idee.
En juist daar ligt het probleem. Belijd wat je predikt, komt al een stuk geloofwaardiger over.
Het voordeel is dat dit soort mensen hun eigen geloofwaardigheid ondermijnen waardoor tegenstanders verder geen moeite hoeven te doen. Lachwekkend als het niet zo tragisch zou zijn.
Bron?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:25 schreef Halfgedraaide het volgende:
Verder niemand vind het vreemd dat uitgerekend Femke een ouwe grote mercedes diesel rijd en dat juist haar partij met dit voorstel komt??![]()
Het gaat gewoon om het toepassen van EU-beleid. Er zal hoe dan ook iets moeten worden gedaan om de hoeveelheid fijn stof in de lucht te verminderen. Ook het kabinet ontkomt daar niet aan. Maar het kabinet is in deze een zachte heelmeester en stelt de benodigde maatregelen liever uit tot een volgend (links?) kabinet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:23 schreef MrX1982 het volgende:
Dit idee past precies in het idee wat ik heb van die partij. Illusionaire dromers. Opzich niets mee mis als je 12 bent maar als je volwassen bent valt er toch wel iets meer realiteitszin te verwachten.
Heeft zelfs in meerdere bladen gestaan. Zelfs met foto's van haar in die wagen. Een grote ercedes stationcar was het uit 81 of 82. Reden was dat het gemakkelijker zou zijn voor het ophalen en brengen van haar kinderen en dergelijke. Zo wilde wel zo vaak mogelijk gebruik blijven maken van het OV.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:31 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Bron?
Voor zover ik weet maakt zij gewoon gebruik van het OV.
Ik geloof het meteen, want die linkse feeks weet nergens van! Maar ik probeer een foto van die bewuste mercedes van Femke te vinden, die moet er toch zijn???quote:Op woensdag 21 september 2005 10:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Heeft zelfs in meerdere bladen gestaan. Zelfs met foto's van haar in die wagen. Een grote ercedes stationcar was het uit 81 of 82. Reden was dat het gemakkelijker zou zijn voor het ophalen en brengen van haar kinderen en dergelijke. Zo wilde wel zo vaak mogelijk gebruik blijven maken van het OV.![]()
We verzinnen het niet hoor vrolijke vriend? Zoiets blijft je gewoon bij staan omdat je het totaal niet van haar verwacht.
Een ander kamerlid van GL kan zo niet op de naam komen rijd zelfs een dikke SUV. Geloof een Jeep Cherokee. Is ook overal in het nieuws geweest, bleek van haar man te zijn maar mevrouw vond het ook erg prettig om in te rijden en wilde hem om die reden niet laten staan.
En ik denk niet dat ik over Paul Rosenmoller hoef te beginnen met zijn mega salararis voor 1 dag in de week werken??
Volgens mij ben jij erg naief als je nog steeds gelooft dat kamerleden leven naar hun eigen partij programma. Bij GL in ieder geval niet maar dat was mij sinds enkele jaren al bekend.
Ja die stond in meerdere bladen. Waaronder panorama of revu en zelfs de roddelbladen. Weet niet of die foto op internet ergens staat.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:22 schreef more het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen, want die linkse feeks weet nergens van! Maar ik probeer een foto van die bewuste mercedes van Femke te vinden, die moet er toch zijn???
Dus ze gebruikt de auto alleen als het niet anders kan. Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
Heeft zelfs in meerdere bladen gestaan. Zelfs met foto's van haar in die wagen. Een grote ercedes stationcar was het uit 81 of 82. Reden was dat het gemakkelijker zou zijn voor het ophalen en brengen van haar kinderen en dergelijke. Zo wilde wel zo vaak mogelijk gebruik blijven maken van het OV.![]()
Het zou niet de eerste hardnekkige hoax zijn.quote:We verzinnen het niet hoor vrolijke vriend? Zoiets blijft je gewoon bij staan omdat je het totaal niet van haar verwacht.
Ik mis de relevantie. Een GL-lid mag niet in een SUV van de partner rijden omdat dat strijdig is met de voorschriften standpunten van de partij? GL is de S(G)P niet hoor.quote:Een ander kamerlid van GL kan zo niet op de naam komen rijd zelfs een dikke SUV. Geloof een Jeep Cherokee. Is ook overal in het nieuws geweest, bleek van haar man te zijn maar mevrouw vond het ook erg prettig om in te rijden en wilde hem om die reden niet laten staan.
Je bedoelt het volledig uit zijn verband gerukte verhaal over de vergoeding voor een maatschappelijke verdienste. Nee, hou daar maar over op, daar is al genoeg onzin over uitgekraamd.quote:En ik denk niet dat ik over Paul Rosenmoller hoef te beginnen met zijn mega salararis voor 1 dag in de week werken??
In welke zin leven de GL leden niet naar het partijprogramma? Dat Halsema een diesel zou rijden impliceert toch niet dat zij het niet eens is met de door GL voorgestelde maatregelen om het diesel-rijden te ontmoedigen. Als er extra belasting komt voor diesel moet zij die evengoed betalen.quote:Volgens mij ben jij erg naief als je nog steeds gelooft dat kamerleden leven naar hun eigen partij programma. Bij GL in ieder geval niet maar dat was mij sinds enkele jaren al bekend.
Jij klinkt als een zeer gehersenspoeld persoon.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:46 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dus ze gebruikt de auto alleen als het niet anders kan. Dat zouden meer mensen moeten doen.
[..]
Het zou niet de eerste hardnekkige hoax zijn.
[..]
Ik mis de relevantie. Een GL-lid mag niet in een SUV van de partner rijden omdat dat strijdig is met de voorschriften standpunten van de partij? GL is de S(G)P niet hoor.
[..]
Je bedoelt het volledig uit zijn verband gerukte verhaal over de vergoeding voor een maatschappelijke verdienste. Nee, hou daar maar over op, daar is al genoeg onzin over uitgekraamd.
[..]
In welke zin leven de GL leden niet naar het partijprogramma? Dat Halsema een diesel zou rijden impliceert toch niet dat zij het niet eens is met de door GL voorgestelde maatregelen om het diesel-rijden te ontmoedigen. Als er extra belasting komt voor diesel moet zij die evengoed betalen.
Het zou hetzelfde zijn als Balkenende zitting zou hebben in een of andere commissie en daar miljoenen per jaar voor zou krijgen. Hij zegt dat dat ongepast is, dus dan moet hij dat natuurlijk zelf ook niet doen. Als je dat dan wel doet ben je als politcus totaal onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jij klinkt als een zeer gehersenspoeld persoon.Stel je a.ub. eens open en zie ook dat jou partij vol met hypocrieten zit. Dat je het vervolgens nog steeds met de standpunten van de partij eens bent is jou zaak. Maar elk logisch denkend mens vind die gang van zaken over die punten raar tot zeer vreemd.
Bij een bond tegen het roken en de voorzitter is kettingroker is ook een beetje hypocriet. Hetzelfde met het gevalletje Halsema en haar ouwe olietank van een Benz.
En totaal ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Het zou hetzelfde zijn als Balkenende zitting zou hebben in een of andere commissie en daar miljoenen per jaar voor zou krijgen. Hij zegt dat dat ongepast is, dus dan moet hij dat natuurlijk zelf ook niet doen. Als je dat dan wel doet ben je als politcus totaal onbetrouwbaar.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 21 september 2005 21:44 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En totaal ongeloofwaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |