Op fok proberen ze het aantal opsom topics zo klein mogelijk te houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:05 schreef BIGGI het volgende:
Hoe warm is jouw PC nu? II gesloten, een zogenaamd opsomtopic.. wat is het probleem??
In de zomer liep het eerste deel storm, geen moderator die wat te klagen had...!
Wat is het probleem om nu, paar maanden later, weer verder te gaan in deel 2.... Interessant om te zien hoe de waardes richting de wintermaanden veranderen en in het topic worden ook tips gegevens aan mensen die abnormale temperaturen hebben.
Gaarne een verklaring, aan de opmerking "opsomtopic" hecht ik persoonlijk weinig waarde.
Precies. In de zomer was het nog interessant, kijken hoe warm de boel is en daar tips en trucs over uit te wisselen. Nu de winter nadert merk je dat mensen al veel koeler draaien en bovendien; de discussie verdwijnt samen met de hoge temperaturen. Mensen pimpen alleen nog met hun eigen systeem en niets is storender dan een opsomtopic. Het schiet gewoon niet op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:05 schreef BIGGI het volgende:
Hoe warm is jouw PC nu? II gesloten, een zogenaamd opsomtopic.. wat is het probleem??
In de zomer liep het eerste deel storm, geen moderator die wat te klagen had...!
Wat is het probleem om nu, paar maanden later, weer verder te gaan in deel 2.... Interessant om te zien hoe de waardes richting de wintermaanden veranderen en in het topic worden ook tips gegevens aan mensen die abnormale temperaturen hebben.
Gaarne een verklaring, aan de opmerking "opsomtopic" hecht ik persoonlijk weinig waarde.
Opgeloste topics laten we over het algemeen gewoon open:)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:55 schreef Tha_Mars het volgende:
Tiscali Family op router: Sitecom DC-214
kan dicht probleem opgelost
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:47 schreef SCH het volgende:
Slarioux
Sluit hem meteen of helemaal niet.
Nee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat nou? Ik vind het een flauwe actie van je. Doe je hem weer even open?
Ik kwam, ik zag, en ik sloot. Ik liet niks.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Je laat hem eerst 3 pagina's gaan en dan gaat ie dicht....rare move.
Het is goed Caesar. Doe hem maar weer open. Je hebt hem drie pagina's laten gaan en het topic loopt nog.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik kwam, ik zag, en ik sloot. Ik liet niks.
Topic blijft dicht. Einde discussie.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is goed Caesar. Doe hem maar weer open. Je hebt hem drie pagina's laten gaan en het topic loopt nog.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Topic blijft dicht. Einde discussie.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:08 schreef Jump het volgende:
Topic gelezen en ben het eens met Slarioux. Het is eerder ook slowchat.
Lijkt me welquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:09 schreef Thieske het volgende:
Het topic over nieuwsgroepen is in potentie een goed topic over de werking van nieuwsgroepen.
Als er in de gaten gehouden wordt dat er geen illegale dingen in het topic besproken worden (wat tot nu toe zeker niet het geval was) lijkt mij er geen reden voor om het te sluiten.
Suc6 met overleg met de medemods.
Er worden ook genoeg zaken in nieuwsgroepen gepost die niet onder warez vallen. Waarom zou de werking van nieuwsgroepen en aanverwanten programma's dan niet besproken mogen worden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lijkt me wel
Nieuwsgroepen zijn orgineel bedoeld voor nieuws
Daar heb je geen FTD voor nodig
Daar heb je geen NZB, winrar of quickpar voor nodig
Volgens mij wordt er in het betreffende topic niet meer en niet minder gedaan dan het beschrijven van de werking van een onderdeel van internet. Dat dat voor een deel voor illegale activiteiten gebruikt wordt doet wat mij betreft niet ter zaken. Dan kun je ook de topics over het opzetten van een FTP-server wel gaan sluiten.quote:Dat er een brave disclaimer in staat wil niet betekenen dat iedereen de achterliggende gedachte weet.
Dat weet jij toch net zo goed?
Met het downloaden van content uit nieuwsgroepen is niets mis. Nieuwsgroepen staan vol met nuttige bestanden die niet illegaal zijn. Waarom zou er op FOK dan geen topic geopend mogen worden waarin uitgelegd wordt hoe je deze bestanden binnen kan halen?quote:Deze post was duidelijk bedoeld voor het downloaden van nieuwsgroepen content.
En zoals we allen weten doet fok liever het iets strenger dan de wetgeving en gaan deze discussie op voorbaat al niet beginnen.
Het is inderdaad belangrijk dat het topic in de gaten gehouden wordt. Maar in de OP wordt duidelijk vermeld wat er wel en niet de bedoeling is.quote:Tevens is er tegen zo een topic niet aan te modden.
Dit soort gedrag moet je denk ik dus ook niet gaan aanmoedigen.
En als mensen een vraag hebben omdat hun programma niet werkt of ze snappen het niet kunnen ze het als nog openen.
Daarom staat er in de op een link naar: http://www.nforce.nl/ ??quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:40 schreef Thieske het volgende:
[..]
Er worden ook genoeg zaken in nieuwsgroepen gepost die niet onder warez vallen. Waarom zou de werking van nieuwsgroepen en aanverwanten programma's dan niet besproken mogen worden?
[..]
Volgens mij wordt er in het betreffende topic niet meer en niet minder gedaan dan het beschrijven van de werking van een onderdeel van internet. Dat dat voor een deel voor illegale activiteiten gebruikt wordt doet wat mij betreft niet ter zaken. Dan kun je ook de topics over het opzetten van een FTP-server wel gaan sluiten.
[..]
Met het downloaden van content uit nieuwsgroepen is niets mis. Nieuwsgroepen staan vol met nuttige bestanden die niet illegaal zijn. Waarom zou er op FOK dan geen topic geopend mogen worden waarin uitgelegd wordt hoe je deze bestanden binnen kan halen?
[..]
Het is inderdaad belangrijk dat het topic in de gaten gehouden wordt. Maar in de OP wordt duidelijk vermeld wat er wel en niet de bedoeling is.
Probleem is dat er geen users zijn die daar naar zoeken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:07 schreef Thieske het volgende:
Wat betreft die links heb je een punt. Het was misschien verstandiger geweest van de TS om die niet in de OP op te nemen.
Maar ik vind het jammer dat een topic over nieuwsgroepen hier altijd meteen gesloten wordt. Het is een wat onderbelicht onderdeel van internet, en er is serieus meer te vinden dan alleen warez.
* meldtquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Probleem is dat er geen users zijn die daar naar zoeken.
Ik heb het even gemeld aan de GAM mods achter de schermen, vragen wat zij er zouden mee doenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:54 schreef Drugshond het volgende:
Jump ik snap best dat je het topic van The kkrieger (een game van 96 kb) hebt verhuist naar [GAM]
Maar kun je het weer terug plaatsen in [DIG] onder de volgende titel.
Digitale Demo/Art kunstwerkjes. Leuk topic geworden trouwens.
Het topic is zich in een spin-off aan het ontwikkelen, wat niet meer in [GAM] past.
Dank!quote:
Waar in de poll wordt er een mening gevraagd?? Ik wil weten hoeveel procent van de gebruikers IPv6 gebruikt.quote:Vragen als "Wat is de beste..." of "Wat vind je van..." kunnen ook makkelijk zonder. Heb je dus een vraag in die trant: Voeg geen poll toe.
Mij best sloop de poll er maar uit. Maar ik blijf het bizar vinden dat ik geen hulpmiddel mag gebruiken om eenvoudig de percentage te bepalen van het aantal bezoekers dat IPv6 gebruikt. Bovendien staat er duidelijk een vraag in waarom je het wel of niet gebruikt. Ik als TS geef de kickoff waarom ik het wel gebruik. Ik snap de slot daarom echt niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:52 schreef Slarioux het volgende:
Poll is poll. Het is leukt maar het voegt niks toe, het doodt de discussie zelfs. Mensen klikken op "Ja", "Nee" of "Misschien" en surfen verder. Zonder poll wordt het een stuk interessanter.
Ik heb gemerkt dat dat erg slecht is voor de discussie. De toegevoegde waarde is daarbij minimaal. Je weet een percentage, maar daar heb je niets aan. Laat mensen posten dat ze het niet hebben, of niet kennen, of juist wel. Daar kan jij als TS op inhaken en een discussie over beginnen. Cijfertjes heb je niks aan. Je topic zakt weg en niemand klikt nog op je poll. En dan heb je ook niks aan je poll, want 20 votes zijn niet erg representatief.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mij best sloop de poll er maar uit. Maar ik blijf het bizar vinden dat ik geen hulpmiddel mag gebruiken om eenvoudig de percentage te bepalen van het aantal bezoekers dat IPv6 gebruikt. Bovendien staat er duidelijk een vraag in waarom je het wel of niet gebruikt. Ik als TS geef de kickoff waarom ik het wel gebruik. Ik snap de slot daarom echt niet.
En ik was net aan het reageren op de eerste vraagquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:58 schreef Slarioux het volgende:
Open eens een nieuw topic zonder poll.
Checkquote:Op zondag 13 november 2005 15:49 schreef Burner2000 het volgende:
Windows 98 herstart zich.... Thomzzzz voegt totaal niks over het onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |