Wie weet..quote:
Wellcome backquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:33 schreef Roellie80 het volgende:
* Roellie80 heeft veeste hard gewerkt![]()
dat dacht ik wil jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wellcome back![]()
* Misstique heeft ook een zeer produktief dagje![]()
ik zit zo eens jou fotoboek door te kijken... en je komt me bekend voorquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:37 schreef coz het volgende:
mss handig om je toe te voegen dan .. *done*
Gezelli!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:37 schreef coz het volgende:
mss handig om je toe te voegen dan .. *done*
Misstique is haar eigen baasquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:37 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dat dacht ik wil ja![]()
b-tje de hele dag fok!ken in de baas z'n tijd..
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:39 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik zit zo eens jou fotoboek door te kijken... en je komt me bekend voor![]()
waar in overijsel woon je dan?
net niet hier Almelo Fantopicquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:39 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik zit zo eens jou fotoboek door te kijken... en je komt me bekend voor![]()
waar in overijsel woon je dan?
zo te zien zit je al vanaf 20 augustus no-stop te fokkenquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
pssst lees ff vorige topics door
ik heb 5 jaar een relatie gehad in Wierden da's toch wel dicht in de buurt hèquote:
Nietus...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
zo te zien zit je al vanaf 20 augustus no-stop te fokken![]()
dan moet je ook zo onderhand je msn wel vol hebben staan met geile mannetjes toch![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
pssst lees ff vorige topics door
vorig jaar rockwerchterquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik heb 5 jaar een relatie gehad in Wierden da's toch wel dicht in de buurt hè
ook ben ik naar Rock Werchter en Lowlands geweest (maar jij weet ook hoe die dingen daar gaan)
vok it.. ik weet het ook niet meer![]()
En is inmiddels niet meer nodig, met dank aan cozquote:
wil best wel gaan gokken waar je me van kent , maar niet op fokquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:49 schreef coz het volgende:
[..]
vorig jaar rockwerchter
dit jaar lowlands
al veel te lang big city w
wtf?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef coz het volgende:
[..]
wil best wel gaan gokken waar je me van kent , maar niet op fok![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef coz het volgende:
[..]
wil best wel gaan gokken waar je me van kent , maar niet op fok![]()
Dudes, I really don't wanna knowquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
hehe
nu heb ik helemaal geen idee meer.. maar ik ben erg benieuwd waar je op doelt
Dag Roelliequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:00 schreef Roellie80 het volgende:
ik ga naar huis! 17:00
tot de volgende knoop
Goed zo! Daar is immers MSN voorquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:02 schreef coz het volgende:
nou gewoon , heb het met meerdere mensen al eens gehad ... "ken jou ergens van"
en dan ga je zo'n lijstje af van dingen ... school , sport enzenz
hoewel mijn privacy op fok toch al redelijkis .. hoef ik het niet nog erger te maken
![]()
Hi babequote:
Yep! Zeker wel!quote:
Goed zo! Me tooquote:Op woensdag 21 september 2005 07:36 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Yep! Zeker wel!Jij ook?
* komt net onder de douche vandaan...
Haiquote:
Rest van de inrichting ook voor elkaar?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:27 schreef PieterCK het volgende:
Het bureau ging helemaalbinnen een uur op het ene adres weg, vervoeren en op het andere adres op zijn plek....
Nu nog wat andere zaken gaan regelen..
Chat ze ik doe volgende week wel weer mee
Hey TC!quote:
Ja hoor, hier nog wat commotie? Nog een topic geopend over me? Ik ben ook zo populair om over te ouwehoeren he.quote:
Rustig hier zoals je zietquote:Op woensdag 21 september 2005 10:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja hoor, hier nog wat commotie? Nog een topic geopend over me? Ik ben ook zo populair om over te ouwehoeren he.![]()
Nog een beetje geil.
Ik ben matig geil.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Rustig hier zoals je ziet![]()
Hahaha, je bent blijkbaar voer voor veel discussie idd, heb er smakelijk om gelachen![]()
Ik niet.
Ik ben gewoon niet geil.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben matig geil.![]()
Ja mensen die te schijterig zijn om zelf iets persoonlijks te posten of zelf niks meemaken zijn er altijd als de kippen bij om een ander aan de schandpaal te nagelen die wel iets beleeft. Het zegt meer over dat soort figuren dan over mij, ik leef tenminste volop en geniet ervan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |