* Roellie80 wil misstique niet overrompelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
* Misstique is een beetje van haar stuk gebracht door deze plotselinge verandering van activiteiten, maar wacht in spanning af...
(en gaat ondertussen ff lunchen)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:45 schreef Misstique het volgende:
* weer trug is
Misstique heeft lekkere triple chocolate cookies bij AH To Go gehaald![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
miste je al![]()
ik zit aan de friet
kan ik je een marlboro light aanbieden?
Got it, thanxquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:52 schreef Roellie80 het volgende:
vangen! ()_________________)______)
mag ik dan zo'n koekje proberen?
thank youquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Got it, thanx![]()
Tuurlijk!
* overhandigt Roellie overheerlijk koekje![]()
yr wellcome!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
thank you
hé deze zijn best lekker
* Roellie80 zou graag verdergaan waar hij vanmorgen gebreven was!![]()
hij blijft nog wel even hangen in de roesvan de spontane spannende actie van vanmorgen
maar ik vrees dat mijn manager nu wel naar binnen komt stormen wanneer ik je weer op het ge-improviseerde liefdes-nest leg omdat ik toch echt iets nuttigs moet gaan doen vanmiddag![]()
dank jequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
yr wellcome!
* Misstique wil Roellie natuurlijk niet van z'n werk afhouden en geeft m een kusje op z'n wang![]()
Werk-ze![]()
Heeeeeeyyyyyy gorgeous!quote:
Ben druk vandaagquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:16 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Hey babe! Lukt 't een beetje?
Keihard.... ow, het werk bedoel je?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben druk vandaag![]()
Jij hard aan t werk?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:20 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Keihard.... ow, het werk bedoel je?
quote:
Haha, mij een beetje spanken he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maaruh, volgens mij moet jij weer verder.. aan t werk jij!![]()
Or else?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:25 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Haha, mij een beetje spanken he?
Pas jij maar op...
* gaat weer braaf aan het werk
Hey cozquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:33 schreef coz het volgende:
ik vroeg het me al af waarom dat andere topic zo stil was!
Dan is dit JUIST the place to bequote:
Wat wegkrijgen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:49 schreef coz het volgende:
* kijkt Misstique aan
* dat wegkrijgen vandaag bij mij lukt je toch niet , give it your best shot![]()
* disclaimer , waar woonde je ook alweer ongeveer![]()
Dat geil zijn van eerder natuurlijkquote:
Dank voor de uitleg, ik snapte m echt nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat geil zijn van eerder natuurlijk![]()
Zelfkennisquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:44 schreef coz het volgende:.. onlogisch posten heb ik helaas wel vaker een handje van ..
denk dat ik binnenkort eens een kroeg/discotheek opzoek waar ze mijn muzieksmaak niet hebben .. daar zijn tenminste wel (meer dan 3) vrouwen![]()
(ach ik moet niet zeiken mijn laatste ex ben ik daar ook tegen het lijf gelopen (en dat is 2 jaar uit .even voor de inleving hoe geil ik ben) , maar tis niet echt de plek om vrouwen te versieren dus .. probleem is dat ik me zo kan ergeren aan die top40 trance en andere bagger meuk .. mhja .. zal er geen r&p van maken hiero)
dat plus dat ik het wel vaker naar me hoofd geslingerd krijgquote:
die paar keer beetje knuffelen ga ik daar niet onder schuiven dus , correctquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:48 schreef Misstique het volgende:
Maar om ff op de rest van je post te reageren.. je hebt dus gedurende die 2 jaar singleschap ook geen sex gehad?
Kheb idd wel eens vaker je gedachtensprongen niet helemaal kunnen volgen, volgende keer vraag ik dus maar gewoon om tekst en uitleg!quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef coz het volgende:
[..]
dat plus dat ik het wel vaker naar me hoofd geslingerd krijg!
Knuffelen is ook lekker!quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:52 schreef coz het volgende:
[..]
die paar keer beetje knuffelen ga ik daar niet onder schuiven dus , correct
Maar waar ligt dat dan aan? Maw waar ben je naar op zoek? Want het moet ip mogelijk voor je zijn om een beetje te scharrelen toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:57 schreef coz het volgende:
maar zet geen zoden aan de dijk .. zegmaar
beetje het omgekeerde , wordt er alleen maar geiler van ..
en dan ook beetje principieel blijven en niet naar een plezierige dame gaan ...
le grand total 2 jaar geen sex, keer tieten voelen en paar keer beetje knuffelen .. hmm magertjes ..
nou heeft het me ook goed een jaar gekost om uberhaubt te denken aan andere vrouwen maar dat terzijde![]()
wat op de fiets te doen is , mhja .. zat laatst in een die daar nog wel redelijk inpast , maar toen was ik zelf beetje te moe.. verder dus nog mijn stam kroeg , maar dat is uhm . niet echt goed bevolkt door de vrouwen (plus dat ik er geen scharrelaar status hoef te hebben) , dan hebben we nog een 30+ kroeg waar wel redelijk ok muziek gedraaid wordt , mhja ... das dan ook niet echt de place to scorequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:19 schreef Misstique het volgende:
En is er bij middle-of-nowhere-ville geen big-city in de buurt? Met kroegen waar ze muziek draaien die jouw goedkeuring wel kan wegdragen? En met vrouwen die niet gelijk associaties oproepen met koeien? Zal toch wel...
next to none - zitten tegenwoordig allemaal op kamers of die hebben hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:35 schreef Misstique het volgende:
Geen auto dus, okay.. ook geen vrienden in big-city waar je kan crashen?
ignore die allerlaatste maar , heeft er een beetje mee te maken .. ouders die het niet tof vinden als je vrouwen meeneemt (niet dat die zo gek zijn om een kwartier te gaan fietsen, en dan stil moeten zijn enzenzquote:Je edit begrijp ik niet
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:
Ook in Overijssel, meer antwoord dan dat krijg je niet van me op Fokquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:18 schreef coz het volgende:
heb ik noch geen antwoord waar jij ongeveer woont hè![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |