50 Cent ft. Mobb Deep - Outta Control (Remix).quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:43 schreef HeatWave het volgende:
In dit topic kan je vanaf NU je verzoekjes voor die avond kwijt!
.
Zo zijn wij, met rock meetingsquote:
Niet huilen, gewoon komenquote:
Nou, dat kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:06 schreef purplerose het volgende:
zet me aan de bar met wat drankjes en ik ben happie dingie!
Zondag is zondag hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:55 schreef PPL het volgende:
M'n agenda ligt nog op de zaak (...)
Ik vind het eigenlijk wel en leuk idee voor de zondagmiddag / vooravond.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zondag is zondag hoor.
Je mag voor middernacht weer je bedje in.
Hij gaat om 01.00 dicht op zondag, dus echt nachtwerk kán niet eensquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:18 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel en leuk idee voor de zondagmiddag / vooravond.
Ik zal echt eens in de agenda kijken en zien of ik geen zaken heb staan voor die dag.
Uiteraard heb ik begrepen dat hjet een zondag is en dat het geen nachtwerk wordt aangezien mensen de volgende dag weer moeten werken.
[afbeelding]
Heb je die foto zojuist gemaakt?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef PPL het volgende:
Rock On !
Zet mij dan maar op 'voorlopig'.
Afzeggen kan altijd nog, maar dan wel het liefst zo kort mogelijk van tevoren
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/f10c110508.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je die foto zojuist gemaakt?
Topic loopt pas vanaf vannacht, en het is en blijft een Zondag. het hoeft ook geen mega meeting te worden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:55 schreef PPL het volgende:
[..]
Helemaal zelf gedaan.
Boel enthousiasme trouwens voor die rock-meet.
Dit keer niet de gigantische bende zoals voorheen de Sam Sam (quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Topic loopt pas vanaf vannacht, en het is en blijft een Zondag. het hoeft ook geen mega meeting te worden..
Denk het ook niet, maar het is nou eenmaal op Zondag. Maar wel vanaf 18:00 dus je kan toch wel ff blijven zitten zonder te gaar te zijn de dag erna. En als je met een groepje bent is het altijd wel gezellig natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:59 schreef PPL het volgende:
[..]
Dit keer niet de gigantische bende zoals voorheen de Sam Sam () ?
Maar goed, het klinkt mij niet als een slecht idee in de oren.
Zondagmiddag is altijd wel leuk om even een drankje te gaan doen.
Ik kan mij echter niet voorstellen dat mensen van heinde en verre uit den lande komen.
Als je zélfs een foto ervoor maakt, moet je zeker weten komen ook!quote:
Misschien hadden we beter na moeten denken over het tijdstipquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Topic loopt pas vanaf vannacht, en het is en blijft een Zondag. het hoeft ook geen mega meeting te worden..
En anders hebben we met z'n vier-en (tot nu toe) lekker de ruimte.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zien wel wie er op komt dagen.
Ik kon niet echt helder meer denken hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef MissBliss het volgende:
Misschien hadden we beter na moeten denken over het tijdstip
HW denkt enkel aan jou, niet aan de gevolgen van te snel spontaan opkomende ideeen spuien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien hadden we beter na moeten denken over het tijdstip
En ik kon niet meer helder typenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kon niet echt helder meer denken hoor.
Daar is op zich niks mis mee natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:04 schreef PPL het volgende:
[..]
HW denkt enkel aan jou, niet aan de gevolgen van te snel spontaan opkomende ideeen spuien.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Even kijken of het uit komt in de planning!
Gewoon komen, ja ?!?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Even kijken of het uit komt in de planning!
2 die zeker komen...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Lijst aangepast, leuk al die (misschien) tags.
Mijn broertje ?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef Ripley het volgende:
Misschien kom ik ook wel even, ik heb je zo lang niet gezien
Kwam je broer vorige keer overigens nog wel tegen
quote:
Ik zie jou wel heel vaak.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]die heb ik sinds school niet meer egzien geloof ik
Ow, en jou al helemaal te lang niet![]()
![]()
Het is wel een inkoppertje hè ?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Als je nu gaat posten wat ik vrees.....
Eh... ik mis iets geloof ik...quote:Op woensdag 21 september 2005 03:04 schreef Godshand het volgende:
Misschien kom ik ook weer eens
En dan ga ik weer zeggen: "Brighteyes?"![]()
![]()
![]()
Ja, maar eh... ik moet ergens in die maand of de volgende ook nog een keertje gaanquote:
Proriteiten stellen jaquote:Op woensdag 21 september 2005 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar eh... ik moet ergens in die maand of de volgende ook nog een keertje gaandus ik moet even zien hoe het allemaal uit komt.
Negen maanden geleden stond je mij nog te versieren en nu ga je trouwen... ?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar eh... ik moet ergens in die maand of de volgende ook nog een keertje gaandus ik moet even zien hoe het allemaal uit komt.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:27 schreef QyRoZ het volgende:
Ik lust geen bier.
Zonde om dat weg te gooien.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:32 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben trouwens wel dol op ranzige nepchampagne. Die gooi ik bij voorkeur over mn broek.
Tsja, het komt door je ranzige champagne smaak.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef PPL het volgende:
Negen maanden geleden stond je mij nog te versieren en nu ga je trouwen... ?
Met een ander... ?
Zucht...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsja, het komt door je ranzige champagne smaak.
En daarbij... jij hebt toch je eigen blondje?
Leg eens uitquote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef HeatWave het volgende:
Wat is de wereld blij dat jij internet hebt thuis PPL.
Ach.. laat mij toch dromen van die lieve fokstertjes.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef HeatWave het volgende:
lees je eigen dromenvanger posts eens na.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef MissBliss het volgende:
[R&P] Lekker zwijmelen over foksters!
Gut.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef MissBliss het volgende:
[R&P] Lekker zwijmelen over foksters!
Ha Haquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:28 schreef PPL het volgende:
[..]
Gut.
Ik hoop voor je dat dit niet dat dit je eigen humor is, maar gewoon iets besmettelijks dat je van HW hebt opgelopen.
[..]
Ha Ha
'k ook
Kan je die gok nemen?quote:Op maandag 26 september 2005 23:09 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je weet toch niet meer hoe ik eruit zie!
Ik herken je nog wel hoorquote:
Om maar eens wat te noemen jah !quote:Op woensdag 28 september 2005 20:28 schreef MissBliss het volgende:
Bush - Machinehead.
Zover ik nu weet kom ik nog steeds.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:59 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dit gaat een topper worden.
Ach, druk is het toch wel meestal, zou alleen wel leuk zijn om er wat extra bekenden bij te hebben.
Niks daarvan.quote:
Gelukkig staat de muziek daar héél hardquote:
Ik zal een CD fikken voor je.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig staat de muziek daar héél hard![]()
Een cd met Reng deng deng? Nee dank jequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:35 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik zal een CD fikken voor je.
* PPL kijkt HW alvast lief aan....
*nu naar bed gaat, doei *
Er zijn L&S indrink-meetings geweest met evenveel personenquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:50 schreef PPL het volgende:
Technisch gezien vraag ik mij af of dit nog wel een meet is.
Drie man die op zondag ff een biertje gaan drinken.
PS:
Jammer JMG !
Dat is bekend.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er zijn L&S indrink-meetings geweest met evenveel personen.
Nah.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:11 schreef HeatWave het volgende:
Gisterennacht even proefgedraaid, ik ben er klaar voor.
Publiek of niet.
Goh, Sjaak was er welquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:36 schreef PPL het volgende:
[..]
Nah.
Ik denk dat er weinig van je publiek overblijft.
Ik zal Sjaak strax even bellen of die nog gaat, anders zie ik af.
Jammer dat ie niet reageert als ik een voicemail inspreek, om afspraak te coordneren.quote:
Mooi, volgende keer graag als ik de volgende dag ook vrij ben.quote:Was een leuke meet, het was druk voor een zondagavond
Wat ben jij soms onvriendelijk zeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet reageert als ik een voicemail inspreek, om afspraak te coordneren.
[..]
Mooi, volgende keer graag als ik de volgende dag ook vrij ben.
Dan wil ik ook wel eens een keer in poloniase door de B&W.
Geloof mij, ik maak mij in het geheel geen illussies daaromtrent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Het is nou niet dat die meet speciaal voor jou (of voor wie dan ook) georganiseerd werd.
quote:HW mocht plaatjes draaien en vroeg wie er ook kwamen.
En dat was toevallig op zondag.
12 uur vind ik persoonlijk al vrij laat om naar huis te gaan op een zondag.quote:En als je jezelf niet in kan houden door een paar biertjes meer te drinken en om 12 uur naar huis te gaan op zondag heb je sowieso niks in een kroeg te zoeken!
Goed om te horenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Nou al met al was het toch wel erg leuk, behoorlijk druk en gezellig.
Het is nou eenmaal niet de Sam Samquote:Draaien was even wennen aan de apparatuur maar dat ging snel goed.
Ik heb geen voicemail gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet reageert als ik een voicemail inspreek, om afspraak te coordneren.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:20 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig. Ik kom niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |