Gewoon komen, ja ?!?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
Even kijken of het uit komt in de planning!
2 die zeker komen...quote:Op woensdag 21 september 2005 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Lijst aangepast, leuk al die (misschien) tags.
Mijn broertje ?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:20 schreef Ripley het volgende:
Misschien kom ik ook wel even, ik heb je zo lang niet gezien
Kwam je broer vorige keer overigens nog wel tegen
quote:
Ik zie jou wel heel vaak.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]die heb ik sinds school niet meer egzien geloof ik
Ow, en jou al helemaal te lang niet![]()
![]()
Het is wel een inkoppertje hè ?quote:Op woensdag 21 september 2005 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Als je nu gaat posten wat ik vrees.....
Eh... ik mis iets geloof ik...quote:Op woensdag 21 september 2005 03:04 schreef Godshand het volgende:
Misschien kom ik ook weer eens
En dan ga ik weer zeggen: "Brighteyes?"![]()
![]()
![]()
Ja, maar eh... ik moet ergens in die maand of de volgende ook nog een keertje gaanquote:
Proriteiten stellen jaquote:Op woensdag 21 september 2005 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar eh... ik moet ergens in die maand of de volgende ook nog een keertje gaandus ik moet even zien hoe het allemaal uit komt.
Negen maanden geleden stond je mij nog te versieren en nu ga je trouwen... ?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar eh... ik moet ergens in die maand of de volgende ook nog een keertje gaandus ik moet even zien hoe het allemaal uit komt.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:27 schreef QyRoZ het volgende:
Ik lust geen bier.
Zonde om dat weg te gooien.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:32 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben trouwens wel dol op ranzige nepchampagne. Die gooi ik bij voorkeur over mn broek.
Tsja, het komt door je ranzige champagne smaak.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef PPL het volgende:
Negen maanden geleden stond je mij nog te versieren en nu ga je trouwen... ?
Met een ander... ?
Zucht...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsja, het komt door je ranzige champagne smaak.
En daarbij... jij hebt toch je eigen blondje?
Leg eens uitquote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef HeatWave het volgende:
Wat is de wereld blij dat jij internet hebt thuis PPL.
Ach.. laat mij toch dromen van die lieve fokstertjes.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef HeatWave het volgende:
lees je eigen dromenvanger posts eens na.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef MissBliss het volgende:
[R&P] Lekker zwijmelen over foksters!
Gut.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:26 schreef MissBliss het volgende:
[R&P] Lekker zwijmelen over foksters!
Ha Haquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:28 schreef PPL het volgende:
[..]
Gut.
Ik hoop voor je dat dit niet dat dit je eigen humor is, maar gewoon iets besmettelijks dat je van HW hebt opgelopen.
[..]
Ha Ha
'k ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |