Gelukkig staat de muziek daar héél hardquote:
Ik zal een CD fikken voor je.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig staat de muziek daar héél hard![]()
Een cd met Reng deng deng? Nee dank jequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:35 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik zal een CD fikken voor je.
* PPL kijkt HW alvast lief aan....
*nu naar bed gaat, doei *
Er zijn L&S indrink-meetings geweest met evenveel personenquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:50 schreef PPL het volgende:
Technisch gezien vraag ik mij af of dit nog wel een meet is.
Drie man die op zondag ff een biertje gaan drinken.
PS:
Jammer JMG !
Dat is bekend.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er zijn L&S indrink-meetings geweest met evenveel personen.
Nah.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:11 schreef HeatWave het volgende:
Gisterennacht even proefgedraaid, ik ben er klaar voor.
Publiek of niet.
Goh, Sjaak was er welquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:36 schreef PPL het volgende:
[..]
Nah.
Ik denk dat er weinig van je publiek overblijft.
Ik zal Sjaak strax even bellen of die nog gaat, anders zie ik af.
Jammer dat ie niet reageert als ik een voicemail inspreek, om afspraak te coordneren.quote:
Mooi, volgende keer graag als ik de volgende dag ook vrij ben.quote:Was een leuke meet, het was druk voor een zondagavond
Wat ben jij soms onvriendelijk zeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet reageert als ik een voicemail inspreek, om afspraak te coordneren.
[..]
Mooi, volgende keer graag als ik de volgende dag ook vrij ben.
Dan wil ik ook wel eens een keer in poloniase door de B&W.
Geloof mij, ik maak mij in het geheel geen illussies daaromtrent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
Het is nou niet dat die meet speciaal voor jou (of voor wie dan ook) georganiseerd werd.
quote:HW mocht plaatjes draaien en vroeg wie er ook kwamen.
En dat was toevallig op zondag.
12 uur vind ik persoonlijk al vrij laat om naar huis te gaan op een zondag.quote:En als je jezelf niet in kan houden door een paar biertjes meer te drinken en om 12 uur naar huis te gaan op zondag heb je sowieso niks in een kroeg te zoeken!
Goed om te horenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Nou al met al was het toch wel erg leuk, behoorlijk druk en gezellig.
Het is nou eenmaal niet de Sam Samquote:Draaien was even wennen aan de apparatuur maar dat ging snel goed.
Ik heb geen voicemail gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet reageert als ik een voicemail inspreek, om afspraak te coordneren.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:20 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig. Ik kom niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |