Vredenburg heeft zo'n beetje de beste akoustiek van Nederland, dus dat moeten ze in Leidsche Rijn toch ook wel een beetje proberen te houden. Daarnaast zit het echt aan het begin van Leidsche Rijn, dus zo ver is het ook weer niet van de stad...quote:
quote:If you see natalie
Send along this message
I know that you've been through
An awful lot of late
Girl,
Steady the trembling hand
That's what you do
Girl,
Steady your trembling hands
Then see what's in front of you
Friends and fortunetellers
They all say you're gonna die
If you don't brighten up
You know you gotta try
Girl,
That's what you do
Girl,
If you see natalie
Send along this message
You may not need this world
But this world needs you here
Girl,
That's what you do
Girl,
You might not feel it now
But you're gonna get there
And see it somehow
Youre gonna be alright, girl
En gelukkig kon ik de kaartjes wel kopenquote:Op maandag 4 februari 2008 22:44 schreef mjan het volgende:
Eels! Gelukkig lees ik dit topic nog op tijd en zijn de kaartjes niet uitverkochtMijn dag is weer gemaakt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En gelukkig kon ik de kaartjes wel kopen
2 van de 4 had ik alquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:00 schreef Baba-O-Riley het volgende:
maar 4 x "My Beloved Monster" vond ik wel wat veel van het goeie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think twice, it's all right.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas beter ga je gewoon mee de 13de of de 15, ik ga denk ik nog een keer.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:44 schreef -Dries- het volgende:
Setlist? Reviews?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FUCK YEAHWe'll keep on whispering our mantras.
Dat is inderdaad de recensie van de volkskrant.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:41 schreef ralfseltje het volgende:
Zo, een recensie die de spijker op zijn kop slaat. Al had ik wel 4 sterren gegeven, minimaal (ervan uitgaande dat dit Volkskrant is).
Wrong. Zelfmoordpoging. Elisabeth heeft het wel meerdere keren geprobeerd.quote:De liedjes die hij voor de huidige tournee selecteerde, zijn de pijnlijkste en persoonlijkste uit de Eels-catalogus: een nummer over de zelfmoord van zijn zus met de plastische titel Elizabeth On The Bathroom Floor geeft aan hoe droogjes E over zoiets kan vertellen.
Opzich wel, maar met die docu en alles erbij was het ik toch blij dat ik al die tijd lekker kon zittenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:48 schreef -Dries- het volgende:
Hmm, dat is wel jammer
Mooi stuk!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:58 schreef JH87 het volgende:
Ik heb mijn recensie van het optreden ook online gezet.
quote:E: "Are your ready to rock?"
Publiek: "JAAAA"
E: "Bad luck for you"
En E zet een van de downtempo nummers in
Nee, 'Eels with strings' hete de tour geloof ik. Ok ingetogen is misschien anders, maar rocken deed hij ook niet...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:02 schreef JH87 het volgende:
Twee jaar geleden was toch de No Strings Attached Tour? Niet echt ingetogen.
aaah, vandaarquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:06 schreef JH87 het volgende:
Eels With Strings was absoluut ingetogen, dat ben ik helemaal met je eens. Maar die tour is alweer drie jaar geleden, twee jaar geleden kwamen ze een gigantische bak herrie maken.
Check maar.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:04 schreef Thijsssss het volgende:
Heb kaartjes gewonnen via 3voor12, ben er vrijdag zeker te weten bij!
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:04 schreef Thijsssss het volgende:
Heb kaartjes gewonnen via 3voor12, ben er vrijdag zeker te weten bij!
Zorgen dat je vroeg bentquote:Op zondag 9 maart 2008 12:26 schreef Thijsssss het volgende:
Dank voor de felicitaties
Krijg je eigenlijk vaste stoelen toegewezen, of moet ik gewoon zorgen dat ik er lekker vroeg ben?
Ik dacht vroeger altijd dat hij zong: I won't be the knight this time en snapte dr vrij weinig vanquote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef Sampsoem het volgende:
Climbing On The Moon (Jon Brion Remix) van de ''Meet The Eels'' cd bezorgd me keer op keer kippenvel. Een beetje gemixt hier en daar, maar het klinkt wel stukken beter zo!
''I wont be denied this time
fore I go out of my mind over matters
Got my foot on the ladder
And Im climbing up to the moon''
Wat een prachtig nummer toch!
M'n favoriete eels nummerquote:Op maandag 10 maart 2008 01:02 schreef Sampsoem het volgende:
Climbing On The Moon (Jon Brion Remix) van de ''Meet The Eels'' cd bezorgd me keer op keer kippenvel. Een beetje gemixt hier en daar, maar het klinkt wel stukken beter zo!
''I wont be denied this time
fore I go out of my mind over matters
Got my foot on the ladder
And Im climbing up to the moon''
Wat een prachtig nummer toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |