Die kijkt gewoon met me mee en vindt haar net zo leuk. Perfecte match dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij ziet haar meer dan zijn eigen vrouw zowat zo onderhand
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga helaas maar eens m'n bed opzoeken.
Kijkze nog iedereen
Truste en tot morgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Dat operde ik vanmiddag ook al inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het wel.
Overigens denk ik dat ze in het huis reddeloos verloren zijn zonder deze kok en huisman...
's Nachts toen ze aant lopen waren had ze t zelf ook over dat Zalm verhaal, dat dat echt nergens op sloegquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuke, lieve, spontane meid inderdaad. Alleen jammer van dat "Zalm" verhaal.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Trustequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Of zoals hij zelf al eens zei (ging toen niet over nomineren) :"dan staat er wel iemand anders op".quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het wel.
Overigens denk ik dat ze in het huis reddeloos verloren zijn zonder deze kok en huisman...
Ik was net te laatquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Truste Delta...
Blijkbaar zijn de cameramannen gewoon te zien in de slaapkamer zonder enige moeite? Heeft iemand hier een cap van.. vind dat wel leuk voor op de blog
Hij zei afgelopen week toch dat hij er niet uitgaat, dat wist hij zeker enz. enz.?????quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
Als Rob op de bank komt, die gaat dan een gezicht trekken van "WTF ík?![]()
ik?
"
![]()
Ik denk dat t feest juist dan pas kan beginnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk en hoop het wel.
ik ga ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
Kijkze nog iedereen
Volgens mij kunnen de camera's dat dan net weer niet zien, ivm weerkaatsing van het licht. Maar ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:19 schreef Maerycke het volgende:
Truste Delta...
Blijkbaar zijn de cameramannen gewoon te zien in de slaapkamer zonder enige moeite? Heeft iemand hier een cap van.. vind dat wel leuk voor op de blog
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga ook
slaap lekker voor straks allemaal
Jij ook truste en niet teveel over Ralph dromen hè...quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:20 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga ook
slaap lekker voor straks allemaal
Woensdag nomineren, donderdag bekendmaking en volgende week donderdag een exit (verwacht ik)quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat eigenlijk gebeuren? Of gaat er niemand uit a.s. donderdag?
Als ze dat doen zitten er aan het eind nog zeker vijf bewoners in het huis.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Woensdag nomineren, donderdag bekendmaking en volgende week donderdag een exit (verwacht ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |