Kut jij was eerderquote:
Tanja is oké.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:08 schreef k_i_m het volgende:
Mocht het voorkomen dat u onverhoopt toch besluit dat u Tanja okaye vind en wilt u uw tijd verkwanselen om uw medeposters daarvan te overtuigen? Schroom niet, en post hier!.
Doe eens niet zo kinderachtigquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb jij wel gekeken de afgelopen weken? Tanja![]()
Dat is het dus niet helemaal. Ik word er niet goed van dat elke keer dezelfde discussie in andere topics wéér terugkomt, en nu heb ik tenminste een topic wat ik kan negerenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:30 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi Kim,
Hartstikke leuk initiatief dit![]()
Je hoeft je er niet voor te schamen dat je Tan oke vindt Kimquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is het dus niet helemaal. Ik word er niet goed van dat elke keer dezelfde discussie in andere topics wéér terugkomt, en nu heb ik tenminste een topic wat ik kan negeren.
In ieder geval beter dan die fake Nathaliequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef Blackadder2 het volgende:
Van de weeromstuit (door alle idiote afkeurende commentaren hier) kan ik haar nog steeds best lijen hoor! Beter dan bijv. Naahtallie, of Joost of Chantal. En Dido wordt ook almaar minder...
Laten we het erop houden dat Tanja haar baby krijgt in het huis, en daarna meteen wordt weggestemd - of vrijwillig weggaat. Geschiedenis geschreven, genoeg geleden, iedereen tevreden, terug naar het heden.![]()
Van de omgekeerde wereld jaquote:
Bizarro-Tanja voor de Seinfeld kijkersquote:
Tan? Lin? Doe ff normaal johquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:24 schreef Peter6000 het volgende:
Tan is net als Lin echt en oprecht in hoe ze is.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:17 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Tan? Lin? Doe ff normaal joh![]()
OMG, het is zomer nog, hoor, en niet echt koud, de geitenwollensokken hoeven nog niet aan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:30 schreef Peter6000 het volgende:
Wat ontwikkelt Tan zich de laatste dagen leuk he
Ze integreert steeds een stukje verder in de groep, wat een verschil met die eerste tijd dat ze zich zo afzonderde.
Even serieus, volg je de streams of kijk je het op tv? Want op tv lijkt ze inderdaad een aardigequote:
Het lijkt mij inderdaad wel leuk als ze haar baby krijgt in het huis, maar dat is dan ook het enige.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef Blackadder2 het volgende:
Van de weeromstuit (door alle idiote afkeurende commentaren hier) kan ik haar nog steeds best lijen hoor! Beter dan bijv. Naahtallie, of Joost of Chantal. En Dido wordt ook almaar minder...
Laten we het erop houden dat Tanja haar baby krijgt in het huis, en daarna meteen wordt weggestemd - of vrijwillig weggaat. Geschiedenis geschreven, genoeg geleden, iedereen tevreden, terug naar het heden.![]()
En heb jij Pinballs posts over Tanja wel gelezen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe kun je dat nou zeggen na al die lelijke dingen die ze heeft gezegt en al dat belachelijke gezeur over die baby?![]()
Nee, maak me gek.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:13 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
En heb jij Pinballs posts over Tanja wel gelezen?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Even serieus, volg je de streams of kijk je het op tv?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:33 schreef Pinball het volgende:
Tan, meid, je ben ech de tofste crackhoer die ik ooit in BB gezien hep!
Het was eigenlijk ook niet zozeer voor jou bedoeld maar meer voor de echte fans van Tanja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee sorry, ik volg het niet zo, maar ik vind Tanja zo lief![]()
Nou, een stukje alsquote:
zou best een belletje mogen laten rinkelen.quote:Kotsen op Tanja kan in Tanja, deel 3 , dit topic is bedoeld voor Tanja propaganda![]()
Dus trek je stoute Goebbels aan en praat recht wat krom is![]()
Ik ook niet, dus ontopic maar weer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien ook wel hoor, maar ik let niet zo op namen.
Dat soort schoentjes zijn leuk voor op de plank maar niet goed, ook niet later als ze wel begint met lopen voor de voetjes. Dus weg ermee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tanja is oké.
Prioriteit 1 als je een baby krijgt zijn:
Tááááádááááááá babynikes !
[afbeelding]
(Onverslijtbaar! Immers uw baby kan nog niet lopen! )
[afbeelding]
Uw baby zal zichtbaar gelukkiger zijn als hij in de wieg ligt te slapen met zijn geweldige nikes aan !
en die aangename kant heeft ze toch precies 3 dagen volgehouden.,..... vandaag is ze weer haar irritante zelf...quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:30 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi Kim,
Hartstikke leuk initiatief dit![]()
Wat ontwikkelt Tan zich de laatste dagen leuk he
Ze integreert steeds een stukje verder in de groep, wat een verschil met die eerste tijd dat ze zich zo afzonderde.
Je merkt trouwens dat er op Fok ook steeds positiever op Tan gereageerd wordt. Die scheldpartijen (crackhoer ect) zijn voorbij, en steeds meer Fokkers geven aarzelend toe dat ze haar best wel leuk vinden, dat ze een ontwikkeling zien bij Tan.
Wat zou het fijn zijn haar te kunnen wijzen op bepaalde aspecten van haar gewoontegedrag. Bijvoorbeeld dat als iemand belangstelling voor haar toont, dat Tan dan ook belangstelling terug zou moeten kunnen tonen. Dit is gewoontegedrag. Ze doet het waarschijnlijk al erg lang zo, en is zich er niet van bewust. Als ze erop gewezen wordt, kan zoiets langzaam maar zeker veranderen.
Maar positieve dingen over Tan in Het grote Tanja support topic - deel 01
TAN, JE DOET HET GOED, VOLHOUDEN MEID.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:24 schreef Peter6000 het volgende:
Mee eens![]()
Tan is net als Lin echt en oprecht in hoe ze is. Geen fake plastic tree (vrij naar: RADIOHEAD).
Moodswingsquote:Op woensdag 21 september 2005 00:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
en die aangename kant heeft ze toch precies 3 dagen volgehouden.,..... vandaag is ze weer haar irritante zelf...
Volgens mij is ze wel gewoon haar zelf.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:16 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
"Tan" is heeeeeeeel veel, maar echt en oprecht beslist niet.....
Het lijkt mij dat ze zwanger wilde worden om van haar drugsverslaving af te komen, vandaar haar onaangepaste gedrag en de wens van haar moeder om aan BB mee te doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:20 schreef PC eend het volgende:
Heeft ze ooit geld gevraagd voor sex, of ooit aan crack verslaafd geweest![]()
Van wat ik haar heb horen zeggen heeft ze wel eens wat geprobeerd, maar is ze nooit verslaafd geweest.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat ze zwanger wilde worden om van haar drugsverslaving af te komen, vandaar haar onaangepaste gedrag en de wens van haar moeder om aan BB mee te doen.
Een normale moeder zou volgens mij nooit haar zwangere kind opgeven voor een dergelijk programma.![]()
In dit geval is het idd misschien beter voor Tanja.
Van wat ik haar heb horen zeggen rookt ze slechts 3 sigaretten per dag.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van wat ik haar heb horen zeggen heeft ze wel eens wat geprobeerd, maar is ze nooit verslaafd geweest.
Volgens mij zei ze alleen dat ze dat wilde proberen.quote:Op woensdag 21 september 2005 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Van wat ik haar heb horen zeggen rookt ze slechts 3 sigaretten per dag.
Case closed.
Je zit in het verkeerde topicquote:Op woensdag 21 september 2005 03:31 schreef klootje het volgende:
Het is wel positief van haar dat als ze uit bed komt om te paffen dat ze altijd kleren aan heeft,hoef ik dat groningse puddinglichaam niet te zien,dat is alles wat ik kan bedenken.Nu nog een bivakmuts en een zonnebril zodat je die kutkop en glurende varkensoogjes niet meer ziet.Over dat geluid wat ze maakt ga ik niet klagen,dat hebben er meer en die trekken hun muil veel meer open,nog iets positiefs dus,ze zegt weinig.
Kan je wel zeggen, ik zag helemaal je positief puntje over het hoofdquote:Op woensdag 21 september 2005 03:55 schreef klootje het volgende:
[..]
Nee,hoor,ik ben alleen niet overtuigend of slecht in overtuigen![]()
Neem nog een fanta!quote:Op woensdag 21 september 2005 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat ze zwanger wilde worden om van haar drugsverslaving af te komen, vandaar haar onaangepaste gedrag en de wens van haar moeder om aan BB mee te doen.
Lijkt mij wél dat je als moeder van zoiets dolblij bent dat het in zo'n huis zit waar ze geen rondhuppelende dealers hebben zitten.quote:
Echt helemaal nergens op gebasseerd dit. Alleen omdat ze in een ver verleden wel eens iets genomen heeft. (wie niet?) De rest is er bij verzonnen door [betreffende users]. Gevalletje iets te levendige fantasie.quote:Op woensdag 21 september 2005 06:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lijkt mij wél dat je als moeder van zoiets dolblij bent dat het in zo'n huis zit waar ze geen rondhuppelende dealers hebben zitten.
quote:Op woensdag 21 september 2005 06:41 schreef Rica het volgende:
Gevalletje iets te levendige fantasie.
quote:![]()
Hi Loedertje!
Hoer wil ze worden als ze niet langer eten heeft voor haar kindje en ze is verslaaft aan drugsquote:Op woensdag 21 september 2005 01:20 schreef PC eend het volgende:
Ik snap die anti-tanja hype ook niet helemaal.
Waar komt bijvoorbeeld dat crackhoer verhaal vandaan?
Heeft ze ooit geld gevraagd voor sex, of ooit aan crack verslaafd geweest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |