Nieuw iemand ofzo, hele familie gewaarschuwd dat je vanavond je televisie debuut maakt oma, moeder voor de buis, ga je je eigen swanz namakenquote:
Dennis Storm. Werkt al een hele tijd bij BNN. Eerder actief bij TMF (Summerbase) en daarna via Coolcast bij BNN binnengekomen.quote:Op maandag 4 september 2006 22:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nieuw iemand ofzo, hele familie gewaarschuwd dat je vanavond je televisie debuut maakt oma, moeder voor de buis, ga je je eigen swanz namaken
Ja dat had ik ook, erg ranzigquote:Op maandag 4 september 2006 22:30 schreef LeonH het volgende:
zijn weinig moment dat ik even een zender afzet, maar dit was er toch eentje... Vooral als je vantevoren die blik van die varkentjes zag![]()
Hij doet wel steeds de ehm, lulligste dingen, is ie erdoor geobsedeerd ofzoquote:Op maandag 11 september 2006 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verder: Dennis plast tegen schrikdraad
Hij zal wel meteen de rotklusjes gekregen hebben om 'm in te wijdenquote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hij doet wel steeds de ehm, lulligste dingen, is ie erdoor geobsedeerd ofzo
kut ja, dat heb ik ook ooit in een dronken bui gedaan. dat is erg heftig en pijnlijk.quote:
daarom heet het ook try before you diequote:Op maandag 11 september 2006 22:23 schreef LeonH het volgende:
Wat een ongelofelijk zeikwijf die katja... bah.. irritante zeurstem, doe dat dan niet als je hoogtevrees hebt kind!
Sophie moest een vogelspin vasthouden.quote:Op maandag 11 september 2006 23:04 schreef Robocock het volgende:
Gemist
Wat deden ze nu als laatste?Die groepsopdracht zeg maar?
quote:Op maandag 11 september 2006 23:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sophie moest een vogelspin vasthouden.
Ik zat ook helemaal in de zenuwenquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:04 schreef pfaf het volgende:
Toffe aflevering. De stunt van Sander was natuurlijk al erg bekend, maar de spanning voor de stunt kon ik zelfs nog voelen!
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:04 schreef pfaf het volgende:
Toffe aflevering. De stunt van Sander was natuurlijk al erg bekend, maar de spanning voor de stunt kon ik zelfs nog voelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |