Je kent serieus z'n muziek niet? Bijna en Kan me niet meer schelen? Toch wel redelijke hitjes geweest hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:04 schreef Tape het volgende:
Dat optreden wat je in het begin even zag (Woerden? Eddy's band? Heb het begin gemist) klonk inderdaad best lekker! Ik wist eigenlijk niet dat de gast zo goed gitaar kon spelen (of dit zijn best is weet ik niet, maar het klinkt wel oké).
En wel erg masterlijk om samen met Cox voor zó'n publiek te spelen.
Moet je eens naar de site van zijn radio programma Zoeyzo gaan(www.bnn.nl en dan kun je het wel ergens vinden) en dan gitaarmuziek, daar speelt hij elke zaterdag en zondag door een Top 50 plaat heen. Vaak klinkt het erna nog beter ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:04 schreef Tape het volgende:
Dat optreden wat je in het begin even zag (Woerden? Eddy's band? Heb het begin gemist) klonk inderdaad best lekker! Ik wist eigenlijk niet dat de gast zo goed gitaar kon spelen (of dit zijn best is weet ik niet, maar het klinkt wel oké).
En wel erg masterlijk om samen met Cox voor zó'n publiek te spelen.
Ja, die ken ik natuurlijk wel, maar dat vind ik dan weer een beetje jammer..quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Bijna en Kan me niet meer schelen?
Hij vertelde erna toch juist dat hij bang was dat hij een stijve kreeg, dat ie die dan toch ook kreeg en er toen gewoon vol voor ging? Iets anders dan wat je hier nu vertelt.quote:Op maandag 7 november 2005 23:09 schreef neggix het volgende:
Zo, Wat ziet die Philemon eruit als hij nepnuektZo rood dat ie werd.... Wel knap dat ie em niet stijf kreeg
![]()
Dat was dus gewoon echt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Liepen ze nou alleen maar een beetje tegen mekaar te douwen zonder enig inwendig contact?
Volgens mij was ie echt aan het "nepneuken". Heb hem nergens horen zeggen dat ie d'r wel in zat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hij vertelde erna toch juist dat hij bang was dat hij een stijve kreeg, dat ie die dan toch ook kreeg en er toen gewoon vol voor ging? Iets anders dan wat je hier nu vertelt.
Hij deed trouwens echt niet aan nepneuken hoor, dat was echt.
[..]
Dat was dus gewoon echt.
Als je twijfelt kan je het zelf nakijken op BNN.nlquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:20 schreef navvy het volgende:
[..]
Volgens mij was ie echt aan het "nepneuken". Heb hem nergens horen zeggen dat ie d'r wel in zat.
Op de radio had ie naderhand nog verteld dat ie zoiets niet kon maken i.v.m. vriendin etc.
Ik geloof je gelijk, toch wel ranzig dan lol.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als je twijfelt kan je het zelf nakijken op BNN.nl. Vooral even letten op wat hij na de scene zegt.
Nou ja, ik ga nu ook wel twijfelen om heel eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:31 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk, toch wel ranzig dan lol.
quote:Moedermelk drinken en streaken bij BNN
Try before you dieStreaken op Wimbledon, moedermelk drinken, jezelf van een 8 meter hoog gebouw laten vallen en met een speedbootje over de Amsterdamse grachten varen. Het zijn slechts enkele stunts die je volgens BNN moet uithalen voor je komt te overlijden. Inmiddels hebben we allemaal wel gezien dat Sander Lantinga naakt over het centercourt van Wimbledon paradeerde en ook de beelden van abseilende BNN'ers bij de Euromast zijn geregeld op tv voorbijgekomen. Toch is er nog genoeg leuks te zien in de uitzending.
Je zou zeggen dat alle grenzen na twee seizoenen Try Before You Die wel verlegd zijn. Maar BNN ontdekt nog genoeg zaken die je eigenlijk zou moeten uitproberen. En dus kon er weer een nieuw seizoen van dit leuke programma gedraaid worden. De waaghalzen dit keer zijn Sophie Hilbrand, Sander Lantinga, Ruben Nicolai, Katja Schuurman, Dennis Storm en Filemon Wesselink.
Try Before You Die, 22.00 uur, BNN
quote:Altijd al gedroomd van jetskiën door de Amsterdamse grachten, het bezoeken van het koudste dorp ter wereld in Siberië, streaken op Wimbledon of het ter wereld brengen van een kalfje? (...)
Sophie trapt af met haar actie voor Greenpeace. Sophie ketent zich op 40 meter hoogte vast in de kooiladder van de silo om aandacht te vragen voor de oprukkende sojateelt die de grootste bedreiging vormt voor het Amazoneregenwoud. Dit levert spectaculaire beelden op van Sophie, die voor haar dood een goede daad wil doen.
Zo'n post betekent dat het de moeite is om het terug te kijken neem ik aanquote:
Nou, ze had weer een leuk pakje aanquote:Op maandag 4 september 2006 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo'n post betekent dat het de moeite is om het terug te kijken neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |