abonnement Unibet Coolblue
pi_30739611
Ik zit toch met stijgende verbazing al tientallen jaren naar de radio en muziekzenders te kijken en luisteren en ik vraag me echt af waarom gigantisch grote muzikanten als Joe Satriani en Steve Vai maar ook bijv. Jeff Beck of Michael Lee Firkins zo weinig te horen zijn op de gangbare zenders. En dan te bedenken dat we doodgegooid (gespammed) worden met gesamplede rotzooi.



Ik weet niet wat dat is mankeert er wat aan de oortjes van de bazen van de muziekzenders, jezusmina zeg. Of is het jaloezie?

Wie weet nog meer echte gitaarvirtuozen, en dan bedoel ik gozers van bovenstaande kaliber. Dus geen dertien in een dozijn Schmier-metal muzikant of al even dove dimebagdombo's maar bijv. iemand als Jan Akkerman of zo.

INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_30740033
zoek maar ens wat van: Joe Bonamassa

http://www.jbonamassa.com/
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_30740316
Jimmy Page
Jimi Hendrix
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_30740471
Eric Clapton
Santana
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_30740847
Op zich lekker gitaarwerk als ik zo hoor. Zeker in combinatie met die hese stem doet het erg goed om te horen.
Ik heb nu ' If Heartaches were Nickles ' op staan. Echt super man.......... goeie tip.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_30741045
Ik denk dat dat als reden heeft dat wij gitaristen daar ontzettend van kunnen genieten, maar de gemiddelde "mainstream" muziekluisteraar (lees bReEzAh) niet.

Daarom hoor je bijna nooit "echte" goede muziek op de radio.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_30744613
ten eerste snap ik niet dat je jan akkerman vergelijkt met satriani en vai...maarja dat terzeide hehe.
gitaristen als satriani en vai zijn ontzettende goede gozers, maar van composities schrijven hebben ze gewoon geen koek gegeten. natuurlijk is dat puur op mijn mening gebaseerd, maar de muziek die ze schrijven is alleen interessant voor andere muzikanten en niet voor muziekluisteraars (of het nou breezah dozen of muziekliefhebbers zijn).
daar onderscheiden een hendrix, clapton, stevie ray vaughan, bonamassa enz. zich van vai en de anderen....zij kunnen wel schrijven.
bonamassa vind ik trouwens 1 van de coolste bluess artiesten die ik ken haha, wat een geweldige stem heeft die dude!
pi_30777065
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:04 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Op zich lekker gitaarwerk als ik zo hoor. Zeker in combinatie met die hese stem doet het erg goed om te horen.
Ik heb nu ' If Heartaches were Nickles ' op staan. Echt super man.......... goeie tip.


Bonamassa is een koning. Heb m ontdekt op http://www.bellyup4blues.com/ beregoed blues internetradiostation..

[ Bericht 14% gewijzigd door Cool_Runner op 21-09-2005 00:01:38 ]
If Matrix was here, he'd laugh too
  Overall beste user 2022 woensdag 21 september 2005 @ 06:10:01 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_30781025
Vai en Satriani zijn geen muzikanten maar topsporters.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_30781990
Michael Angelo (Nitro)
Michael Romeo (Symphony X)
Marcel Coenen (http://www.marcelcoenen.com / Suncaged)
John Petrucci (Dream Theater/Liquid Tension Experiment)
Paul Masvidal (Cynic)
Jasoen Gobel (Cynic)
Fredrik Thordendal (Meshuggah)

Of ze nou metal spelen of niet, deze heren ontstijgen elk niveau
<<Hier kan uw advertentie staan>>
  woensdag 21 september 2005 @ 09:10:55 #11
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_30782333
Frank Zappa
Ritchie Blackmore

Laatst genoemde is wel regelmatig te horen op Arrow Classic Rock of City FM

Gitarist die wel bij de groten der groten hoort, maar helaas nooit is doorgebroken:

Michel Siethof van de band Exises (melodieuse prog metal of zoiets).

Deze heb ik idd nog nooit op de radio gehoord.
Non possumus non loqui
pi_30782553
quote:
Op maandag 19 september 2005 22:09 schreef Gitarist het volgende:
Ik denk dat dat als reden heeft dat wij gitaristen daar ontzettend van kunnen genieten, maar de gemiddelde "mainstream" muziekluisteraar (lees bReEzAh) niet.

Daarom hoor je bijna nooit "echte" goede muziek op de radio.
Niet alleen gitaristen hoor
Hoewel ik al een jaartje of 9/10 drum kan ik toch niet van de Jan Akkerman, Pink Floyd, Yes en Genesis platen/cd's afblijven. (Genesis valt natuurlijk wel btje buiten de boot als we over gitaar hebben, hoewel... steve hacket in the good old days)
  woensdag 21 september 2005 @ 10:12:33 #13
71115 Rnej
I walk the line
pi_30783615
vai en satriani mogen dan wel virtuoos zijn maar dat is geen garantie dat je de beste muziek maakt

er zijn snellere gitaristen dan die 2 maar die zijn nog onbekender......

muziek is niet alleen maar techniek.. integendeel
pi_30786490
ik heb meer respect voor een gitarist die een gaaf nummer kan schrijven met een lekkere solo er in dan een gitarist die, terwijl hij op zn kop aan het plafond hangt met zijn hoofd in een emmer water het alfabet achtersteveren opzeggend, alle dominant7 arpregio's op alle posities van de hals kan spelen.......in 1 seconde.
  woensdag 21 september 2005 @ 12:49:37 #15
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_30788079
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:20 schreef obs het volgende:

[..]

Niet alleen gitaristen hoor
Hoewel ik al een jaartje of 9/10 drum kan ik toch niet van de Jan Akkerman, Pink Floyd, Yes en Genesis platen/cd's afblijven. (Genesis valt natuurlijk wel btje buiten de boot als we over gitaar hebben, hoewel... steve hacket in the good old days)
Steve Hackett solo

Spectral Mornings
Please don't touch
Defector
Non possumus non loqui
  woensdag 21 september 2005 @ 12:53:57 #16
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_30788212
Nuno Bettencourt (extreme)
  woensdag 21 september 2005 @ 12:55:30 #17
58507 koudair
Only god can judge me
pi_30788263
Buckethead
  woensdag 21 september 2005 @ 23:25:15 #18
71115 Rnej
I walk the line
pi_30809004
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:20 schreef obs het volgende:

[..]

Niet alleen gitaristen hoor
Hoewel ik al een jaartje of 9/10 drum kan ik toch niet van de Jan Akkerman, Pink Floyd, Yes en Genesis platen/cd's afblijven. (Genesis valt natuurlijk wel btje buiten de boot als we over gitaar hebben, hoewel... steve hacket in the good old days)
vind jan akkerman echt een prutser....

ik kan niet zo goed gitaarspelen maar zijn stijl spreekt me totaal niet aan, luister ik liever naar dat formule 1 gerace van satriani of vai
  donderdag 22 september 2005 @ 00:28:30 #19
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30811029
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef mando_diao het volgende:
ik heb meer respect voor een gitarist die een gaaf nummer kan schrijven met een lekkere solo er in dan een gitarist die, terwijl hij op zn kop aan het plafond hangt met zijn hoofd in een emmer water het alfabet achtersteveren opzeggend, alle dominant7 arpregio's op alle posities van de hals kan spelen.......in 1 seconde.
  donderdag 22 september 2005 @ 00:40:12 #20
40049 green_machine
baby can you dig the light
pi_30811306
Tsja waarom er bijna alleen maar bagger op de radio en de muziekzenders is is volgens mij wel weer wat een andere discussie. Voor mij geldt voornamelijk dat ik de muziek van lieden als Steve Vai gewoon geen klap aan vind, hoe briljant gedaan ook. Ik kan er niet van genieten. En ja, ik speel zelf ook gitaar. Maar toch. Is het misschien het verschil tussen kunst en kunde? Een werkelijk briljant gemetselt muurtje vindt niemand kunst, terwijl in het Pompidou in Parijs ook een paar opgestapelde bielzen als kunstwerk geexposeerd staat, dus dat is blijkbaar wel kunst.
Meningen, smaken, erg ingewikkeld allemaal. Ik zou ook graag eens Sonic Youth, Shellac en Motorpsycho op de radio horen, maar dat komt ook nooit voor.

Ok, misschien wat een dom lul verhaal dit, maar het is laat en ik ben al moe.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
  donderdag 22 september 2005 @ 09:34:23 #21
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_30815629
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:40 schreef green_machine het volgende:
Tsja waarom er bijna alleen maar bagger op de radio en de muziekzenders is is volgens mij wel weer wat een andere discussie. Voor mij geldt voornamelijk dat ik de muziek van lieden als Steve Vai gewoon geen klap aan vind, hoe briljant gedaan ook. Ik kan er niet van genieten. En ja, ik speel zelf ook gitaar. Maar toch. Is het misschien het verschil tussen kunst en kunde? Een werkelijk briljant gemetselt muurtje vindt niemand kunst, terwijl in het Pompidou in Parijs ook een paar opgestapelde bielzen als kunstwerk geexposeerd staat, dus dat is blijkbaar wel kunst.
Meningen, smaken, erg ingewikkeld allemaal. Ik zou ook graag eens Sonic Youth, Shellac en Motorpsycho op de radio horen, maar dat komt ook nooit voor.

Ok, misschien wat een dom lul verhaal dit, maar het is laat en ik ben al moe.
Mwah, ik vind dat je wel gelijk hebt...Het is inderdaad een verschil tussen goed gitaar kunnen spelen (wat even leuk is om naar te luisteren), en op goede nummers goed gitaar spelen... Wat dan weer wat langer interessant blijft... Daarbij, die snelle shit is wel leuk om te laten horen hoe geweldig je gitaar kunt spelen, maar naar mijn mening ontbreekt er wel Soul, wat bijvoorbeeld Mark Knopfler wel heeft...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_30816130
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:25 schreef Rnej het volgende:

[..]

vind jan akkerman echt een prutser....

ik kan niet zo goed gitaarspelen maar zijn stijl spreekt me totaal niet aan, luister ik liever naar dat formule 1 gerace van satriani of vai
quote:
Eén van de beste en meest invloedrijke gitaristen ter wereld. Een positie die beslist niet alleen te danken is aan de uitverkiezing tot werelds beste gitarist in het Engelse blad Melody Maker, maar ook en vooral door zijn altijd gewaagde en inventieve spel en zijn drang zichzelf te blijven ontwikkelen. De platen die hij solo, maar ook als lid van Johnny & The Cellar Rockers, The Hunters, Brainbox en Focus uitbrengt, vormen daarvan het bewijs
Bron: http://www.popinstituut.nl/biografie/jan_akkerman.1065.html

Dus omdat jij zijn stijl niks vind is het een prutser... verder respecteer ik je mening wel hoor
pi_30834312
quote:
Op woensdag 21 september 2005 08:54 schreef Plaguebearer het volgende:
Michael Angelo (Nitro)
Michael Romeo (Symphony X)
Marcel Coenen (http://www.marcelcoenen.com / Suncaged)
John Petrucci (Dream Theater/Liquid Tension Experiment)
Paul Masvidal (Cynic)
Jasoen Gobel (Cynic)
Fredrik Thordendal (Meshuggah)

Of ze nou metal spelen of niet, deze heren ontstijgen elk niveau
Omdat bas ook een gitaar is ga ik daar Sean Malone ook aan toevoegen (Cynic, Gordian knot) en Rob van Loo (Sun caged, Freak Neal inc (nog niet uit...)) doe ik er ook gelijk bij
  donderdag 22 september 2005 @ 20:47:08 #24
71115 Rnej
I walk the line
pi_30836283
quote:
Op donderdag 22 september 2005 09:53 schreef obs het volgende:

[..]


[..]

Bron: http://www.popinstituut.nl/biografie/jan_akkerman.1065.html

Dus omdat jij zijn stijl niks vind is het een prutser... verder respecteer ik je mening wel hoor
jah maybe beetje felle reactie.. sorrie

maarrr ken geeneen gitarist die jan akkerman goed vindt eigenlijk ...
pi_30836725
quote:
Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef Rnej het volgende:

[..]

jah maybe beetje felle reactie.. sorrie

maarrr ken geeneen gitarist die jan akkerman goed vindt eigenlijk ...
Hij is natuurlijk wel super arrogant
  donderdag 22 september 2005 @ 21:18:02 #26
40049 green_machine
baby can you dig the light
pi_30837670
Ik ken ook wel een ontzettend goeie, tamelijk onbekende gitarist uit het hoge noorden, Rients Draaisma, check www.rekkendei.nl. als die gast geen virtuoos is dan weet ik het ook niet meer. Won niet voor niets ooit es de Sena Guitar Awards als beste gitarist van het noorden.

[ Bericht 0% gewijzigd door green_machine op 22-09-2005 21:55:05 ]
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
  donderdag 22 september 2005 @ 21:56:29 #27
99782 Jaco90
Nee ik ben niet negentig.
pi_30839249
Jimi Hendrix
  donderdag 22 september 2005 @ 22:01:10 #28
106911 daisy_ducky
..............................
pi_30839426
En wat denken we van Jason Becker?
Respect!!

http://www.gigashare.com/files/embed/847089931.html

Zie de link waarom...........
pi_30849650
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef daisy_ducky het volgende:
En wat denken we van Jason Becker?
Respect!!

http://www.gigashare.com/files/embed/847089931.html

Zie de link waarom...........
die had toch die spierziekte?
pi_30856113
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef mando_diao het volgende:
gitaristen als satriani en vai zijn ontzettende goede gozers, maar van composities schrijven hebben ze gewoon geen koek gegeten. natuurlijk is dat puur op mijn mening gebaseerd, maar de muziek die ze schrijven is alleen interessant voor andere muzikanten en niet voor muziekluisteraars (of het nou breezah dozen of muziekliefhebbers zijn).
Dat is nog niet eens zo erg, Jeff Beck kan bijvoorbeeld ook niet echt schrijven. Het grote voordeel wat Beck wel weer heeft is dat hij het dan ook niet echt doet, hij regelt normaliter bandleden die componeren (oa. Jan Hammer, Max Middleton, Tony Hymas).
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_30856194
Ik ga Steve Vai nog live aanschouwen op 18 oktober in Hardenberg. Gaan er nog meer heen?
pi_30856459
Ik vind die Becker ook wel OKAY ondanks die spierziekte, leuk dat er ook een stukje van Megadeath gangmaker Friedman in zit. Maar dat filmpje vind ik goed, jammer dat een supertalent zo terecht komt. Zielig, dat gun je niemand man.
INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_30856615
quote:
Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef Jaco90 het volgende:
Jimi Hendrix
Vind Hendrix toch niet te vergelijken met die schredders. Hendrix staat daar absoluut boven.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 september 2005 @ 14:18:55 #34
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_30857301
Hendrix klonk vals live.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_30857475
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Vind Hendrix toch niet te vergelijken met die schredders. Hendrix staat daar absoluut boven.
Tuurlijk staat Hendrix daarboven. Hij was de eerste en al jaren een legende. Als leek zijnde weet ik niet of hij beter was dan de Vai's en de Satriani's van nu.
Ook al zou er een gitarist zijn die technisch veel beter zou zijn, dan kan hij nog niet opboksen tegen Hendrix.
pi_30858121
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef kriele het volgende:

[..]

Tuurlijk staat Hendrix daarboven. Hij was de eerste en al jaren een legende. Als leek zijnde weet ik niet of hij beter was dan de Vai's en de Satriani's van nu.
Ook al zou er een gitarist zijn die technisch veel beter zou zijn, dan kan hij nog niet opboksen tegen Hendrix.
Dat is precies wat ik bedoelde idd.
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:18 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Hendrix klonk vals live.
Hij was niet perfect. Ik haat perfectie.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 september 2005 @ 14:56:11 #37
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_30858398
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik bedoelde idd.
[..]

Hij was niet perfect. Ik haat perfectie.
En daarom luister je Tool...
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_30858494
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef kriele het volgende:
Hij was de eerste
Je blijft lachen met Fok! .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_30858551
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:56 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

En daarom luister je Tool...
Dat klinkt live toch ook niet zoals op plaat.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 september 2005 @ 15:03:03 #40
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_30858649
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dat klinkt live toch ook niet zoals op plaat.
A oke, dat wist ik niet Ik meende dat ze live echt precies zoals op de plaat klonken.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  Redactie Frontpage vrijdag 23 september 2005 @ 15:04:02 #41
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_30858674
Litpho, waarom kan Jeff Beck mij nog steeds niet bekoren? Moet ik iets drinken?
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_30858784
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 15:04 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Litpho, waarom kan Jeff Beck mij nog steeds niet bekoren? Moet ik iets drinken?
Niet noodzakelijk. Van Beck kan ik me meer dan een paar van zijn tijdgenoten (Clapton, Page, Blackmore) voorstellen dat het gitaristen meer aanspreekt dan normale mensen. Dat, en hij heeft over zijn carrière niet altijd een even geslaagde hand gehad in het kiezen van materiaal/bandleden .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 september 2005 @ 15:08:10 #43
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_30858808
Welk album zou een goede (nieuwe) kennismaking kunnen zijn?
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_30859096
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 15:08 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Welk album zou een goede (nieuwe) kennismaking kunnen zijn?
Met wat ik ken van jou smaak zou de periode dat Beck in de Yardbirds zat maar zo eens een aardige insteek kunnen zijn. Shapes of things, Heart full of soul, Evil-hearted you, Still I'm sad en Happenings Ten Years Time Ago (met Beck én Page op lead gitaar) zijn wel een paar van de uitschieters waar ik zo op kom.

Van Beck solo ben ik geneigd om Blow by Blow aan te raden voor Fusion, of Who Else! voor Techno-achtige backing, maar met uitzondering van Blow by Blow en Wired (de andere fusionplaat) heeft hij eigenlijjk geen soloplaten gemaakt zonder minpuntjes.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 september 2005 @ 15:19:22 #45
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_30859194
Ok, thanks
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  vrijdag 23 september 2005 @ 15:24:32 #46
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_30859377
Ik ben ook niet zo'n fan van Satriani en Vai en andere 'shredders'. Technisch is het vreselijk knap wat die gasten doen, maar het raakt me meestal niet echt. Het is net of je naar een gitaarinstructie-cd aan het luisteren bent, en ik hou eigenlijk ook gewoon niet zo van die stijl, met veel tapping, divebombs met de tremolo-arm en pinch harmonics.

Steve Vai heeft nog wel een paar dingen gedaan die ik wel te pruimen vind, maar meestal luister ik toch liever naar andere muziek.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zanderrr op 23-09-2005 15:30:16 ]
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_30861911
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 15:24 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ben ook niet zo'n fan van Satriani en Vai en andere 'shredders'. Technisch is het vreselijk knap wat die gasten doen, maar het raakt me meestal niet echt. Het is net of je naar een gitaarinstructie-cd aan het luisteren bent, en ik hou eigenlijk ook gewoon niet zo van die stijl, met veel tapping, divebombs met de tremolo-arm en pinch harmonics.

Steve Vai heeft nog wel een paar dingen gedaan die ik wel te pruimen vind, maar meestal luister ik toch liever naar andere muziek.
jaaa, ik hoor gelijk weer zon duitste stem in mn hoofd "übung acht, lick zwei" waarna je een sicke lukather-achtige lick hoort in 5 sec...je kijkt naar het boek en je ziet dat die lick die in 5 seconde voorbij kwam, 2 pagina's beslaat en vervolgens kijk je naar rechts alwaar je een gitaarleraar ziet met een geniepige glimlach op zijn gezicht.

brrr ik krijg er gelijk weer rillingen van haha.
  vrijdag 23 september 2005 @ 16:47:30 #48
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_30862168
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:39 schreef mando_diao het volgende:
jaaa, ik hoor gelijk weer zon duitste stem in mn hoofd "übung acht, lick zwei" waarna je een sicke lukather-achtige lick hoort in 5 sec...
"... en nu nog een keer op volle snelheid". Hahah..
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_30868019
luister nu naar Rush, toch ook wel virtuozen met z'n allen.

en band als Theory in practice, Spiral Architect, Planet X, Genesis, Spastic ink, Watchtower, King crimson, Fates warning, Pain of Salvation en Xsaviour zijn allemaal toch ook niet de slechste muzikanten
pi_30868294
gitaarmasturbatie
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')