Knap he?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef F1Bas het volgende:
Ongelooflijk wat voor kansen er weer worden gemist
komt u maarquote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef ILCILA het volgende:
hoezo dat dan? heb geen wedstrijd voor men neus dus
Oh, ik ben dus niet de enige...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:11 schreef twi het volgende:
Uit triestheid kan je hier alleen maar van lachen, het is gewoon echt belachelijk.
Proficiat gast. Ik ga dit team niet eens meer verdedigen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:11 schreef Diego27 het volgende:
Zo wat zei ik zie begin van dit topic staan ze toch weer even lelijk in hun hemd zeg !!!
Wie had dit verwacht na de eerste helft !
Iemand van het ajax legioen die oprecht is en gewoon durft toe te geven dat ze hebben staan te slapen de laatste twee minuten !!
Tot ziens in Den haag zullen we maar zeggen !!
Mag ik even een resume van de laatste vijf minuten ?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef kluivie het volgende:
Nou ja goed dat we de drie punten binnen hebbenlaat nu arsenal maar komen en dan twee keer zo'n eerste helft spelen maar zal makkelijker zijn dan tegen ADO want wat is ADO nou
![]()
Als je nou twee keer zo'n tweede helft tegen Arsenal speelt..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef kluivie het volgende:
Nou ja goed dat we de drie punten binnen hebbenlaat nu arsenal maar komen en dan twee keer zo'n eerste helft spelen maar zal makkelijker zijn dan tegen ADO want wat is ADO nou
![]()
Proficiat.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:11 schreef Diego27 het volgende:
Zo wat zei ik zie begin van dit topic staan ze toch weer even lelijk in hun hemd zeg !!!
Wie had dit verwacht na de eerste helft !
Iemand van het ajax legioen die oprecht is en gewoon durft toe te geven dat ze hebben staan te slapen de laatste twee minuten !!
Tot ziens in Den haag zullen we maar zeggen !!
Gelukkig staan we nog in het linker rijtjequote:Op woensdag 21 september 2005 22:13 schreef Merkie het volgende:
Toch weer een puntje meegepikt. Prima hoor.
7 uit 5, kan slechter.
Neequote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Oh, ik ben dus niet de enige...
quote:Op maandag 19 september 2005 21:05 schreef Nashje het volgende:
Goede topictitel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |