Knap he?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:30 schreef F1Bas het volgende:
Ongelooflijk wat voor kansen er weer worden gemist
komt u maarquote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef ILCILA het volgende:
hoezo dat dan? heb geen wedstrijd voor men neus dus
Oh, ik ben dus niet de enige...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:11 schreef twi het volgende:
Uit triestheid kan je hier alleen maar van lachen, het is gewoon echt belachelijk.
Proficiat gast. Ik ga dit team niet eens meer verdedigen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:11 schreef Diego27 het volgende:
Zo wat zei ik zie begin van dit topic staan ze toch weer even lelijk in hun hemd zeg !!!
Wie had dit verwacht na de eerste helft !
Iemand van het ajax legioen die oprecht is en gewoon durft toe te geven dat ze hebben staan te slapen de laatste twee minuten !!
Tot ziens in Den haag zullen we maar zeggen !!
Mag ik even een resume van de laatste vijf minuten ?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef kluivie het volgende:
Nou ja goed dat we de drie punten binnen hebbenlaat nu arsenal maar komen en dan twee keer zo'n eerste helft spelen maar zal makkelijker zijn dan tegen ADO want wat is ADO nou
![]()
Als je nou twee keer zo'n tweede helft tegen Arsenal speelt..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef kluivie het volgende:
Nou ja goed dat we de drie punten binnen hebbenlaat nu arsenal maar komen en dan twee keer zo'n eerste helft spelen maar zal makkelijker zijn dan tegen ADO want wat is ADO nou
![]()
Proficiat.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:11 schreef Diego27 het volgende:
Zo wat zei ik zie begin van dit topic staan ze toch weer even lelijk in hun hemd zeg !!!
Wie had dit verwacht na de eerste helft !
Iemand van het ajax legioen die oprecht is en gewoon durft toe te geven dat ze hebben staan te slapen de laatste twee minuten !!
Tot ziens in Den haag zullen we maar zeggen !!
Gelukkig staan we nog in het linker rijtjequote:Op woensdag 21 september 2005 22:13 schreef Merkie het volgende:
Toch weer een puntje meegepikt. Prima hoor.
7 uit 5, kan slechter.
Neequote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Oh, ik ben dus niet de enige...
quote:Op maandag 19 september 2005 21:05 schreef Nashje het volgende:
Goede topictitel.
Blind kan ze ook op de klote krijgenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef Cheiron het volgende:
Nou Blind, geef ze maar goed op hun kloten. Wat een stelletje debielen. 2-0 in 2 minuten weggeven
Als het een echte fan betaamt blijf je ook achter je team staan in mindere tijden !!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:13 schreef HeatWave het volgende:
men wat een blamage, rode kaart, en niet eens winnen na ze weg te spelen.
net als tegen AZ, en praag... heb je niets, ja 1 punt, dat is dus NIETS!!!!
Ophoeren met die kneuzen!!!
Met nog een lading pech is het tijdens de winterstop al zwaaien naar Danny, vrees ik.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef twi het volgende:
Het spijt me trouwens vreselijk, maar ik ga nu toch een beetje beginnen met het zagen aan de poten van Blind z'n stoel hoor...
Zeker weten, maar dit zijn al 3 schandalige wedstrijden op rij. Dit MAG gewoon niet en toch gebeurt het weer.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Als het een echte fan betaamt blijf je ook achter je team staan in mindere tijden !!
Gore ziekte in je maagquote:Op woensdag 21 september 2005 22:19 schreef woediewokkie het volgende:
Zo stelletje teletext succes supporters...........staan jullie met dat klote team van jullie weer op aarde?? DEN HAAG DEN HAAG DEN HAAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand dat zou wel heel erg laf zijn !!!quote:
Zelfs met 10 man mag dit gewoon niet gebeuren, maar als Heitinga de volgende wedstrijd weer iets uitvreet zoalsvanavond, dan mag 'ie gewoon ontslagen worden wegens wanprestatie.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef Noax het volgende:
Krijgt Heitinga een kans om zich weer es in de kijker te spelen....
Blijkt hij toch behoorlijk ondankbaar te zijn en weer terug te willen naar zijn vertrouwde plek, DE BANK![]()
Whehe krijg jij effe lekker de ***** ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:19 schreef woediewokkie het volgende:
Zo stelletje teletext succes supporters...........staan jullie met dat klote team van jullie weer op aarde?? DEN HAAG DEN HAAG DEN HAAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, we zullen Roda wel oprollen hoor. Ik gok 3-0, in de 90e minuut.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:21 schreef Cart_man het volgende:
Zondag Roda oprollen, toch heren. Want jullie zijn de beste!
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, we zullen Roda wel oprollen hoor. Ik gok 3-0, in de 90e minuut.
En 3-3 na de blessuretijd![]()
Gelukkig zien we jou ook altijd overal je club verdedigen. Wie ben je eigenlijk, ik heb je nog nooit gezien in VBL?quote:
Klopt, slaap lekker ( zal wel lukken hequote:Op woensdag 21 september 2005 22:21 schreef Cart_man het volgende:
Zondag Roda oprollen, toch heren. Want jullie zijn de beste!
Hij kan er niks tegen doen, maar hij is wel verantwoordelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef Cheiron het volgende:
Ik denk niet dat blind hier iets aan kan doen. Hij heeft ze in ieder geval geleerd goed te spelen, maar als je dan zo een kutmentaliteit laat zien.. daar doe je weinig tegen.
Pakken in het salaris..
Het is al sinds 1998/1999 kut, en we staan nog steeds volledig achter Ajax. Maar dat betekend niet dat je ze niet af en toe eens de huid vol mag schelden. Vooral na vanavondquote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Als het een echte fan betaamt blijf je ook achter je team staan in mindere tijden !!
![]()
Sterkte met het verwerken van deze blamage![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
En jij kan het weten met je straatvrees en die tyfus club van je lamlul.....
Ja maar dan hoef je als Hagenees nog niet zo overtrokken zielig te gaan doen. Maar goed, we zijn niet anders van dat simpele volk gewend.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:26 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik neem het de Den Haag fans niet kwalijk hoor, je staat toch ook volkomen voor LUL als Ajax zijnde... Ik zou me ook doodlachen als ik hagenees zou zijn (ben ik gelukkig niet).
Hoeveel is het geworden en in welke minuut??quote:Op woensdag 21 september 2005 22:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En nu weer onder je steen, kuthagenees
Ik laat m'n avond niet verpesten door dat stel lamlullen, dit is toch te triest voor woorden?quote:
Dat is nou het fijne van internet, kan hij zijn frustratie in ieder geval hier uitleven waar het niet zoveel kwaad kan, scheelt misschien weer wat schade in de "echte wereld"quote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef woediewokkie het volgende:
edit
Nee, met 1-0 verliezen van FCGrunn is een topprestatiequote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef PyTh het volgende:![]()
Heb wel een beetje met jullie te doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |