Niet netjesquote:Op maandag 19 september 2005 18:38 schreef Boomlaars het volgende:
Ik ga hem houden denk ik. EIgen schuld moet hij zijn spullen maar niet laten liggen
Jij hebt blijkbaar geen geld om een camera te kopen.quote:Op maandag 19 september 2005 18:38 schreef Boomlaars het volgende:
Ik ga hem houden denk ik. EIgen schuld moet hij zijn spullen maar niet laten liggen
Beter: bel naar het station, zeg dat de camera bij jou af te halen is (als er niemand belt kan je 'm houden, anders heb je er sowieso niets meer aan.) Kan je ook wat vindersloon vragenquote:Op maandag 19 september 2005 18:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar geen geld om een camera te kopen.
Kom op zeg, doe me een lol en breng die camera naar het station toe!
quote:Op maandag 19 september 2005 18:48 schreef classpc het volgende:
Doet me denken aan dat "Camera gevonden in het bos" topic.
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 19 september 2005 18:49 schreef Megter het volgende:
[..]
Beter: bel naar het station, zeg dat de camera bij jou af te halen is (als er niemand belt kan je 'm houden, anders heb je er sowieso niets meer aan.) Kan je ook wat vindersloon vragen
Heb ik het nu voor je verpest?quote:
Waarom eerst 20 seconden wachten en dan verbaasd opkijken dat hij buiten geluidsbereik is? je had toch gelijk kunnen vragen of het zijn tas was. En waarom "Hebbes!" ?quote:Op maandag 19 september 2005 18:35 schreef Boomlaars het volgende:
Toen ik bij mijn eindstation aankwam zag ik de dwaas al richting de schuifdeuren lopen, ik wilde ook net opstaan, maar zag dat de jongeman zijn tasje onder het tafeltje had laten staan. Ik wachtte dus even 20sec. of hij het in de smiezen zou hebben, maar toen ik hem door het raampje voorbij zag lopen wist ik genoeg: "Hebbes!". Ik wilde heb toen nog roepen maar hij was buiten geluidsbereik. In het tasje vond ik een digitale fotocamera.
3 jaar geleden jaquote:Op maandag 19 september 2005 18:35 schreef Boomlaars het volgende:
Op google.com vond ik de camera, het is een Olympus C300 zoom met een winkelwaarde van zo'n 300 euro.
ik dacht dat het weer om spookfoto's zou gaanquote:Op maandag 19 september 2005 18:58 schreef Molluck het volgende:
Ik had gedacht dat dit een lemming was, maar het is uit zichzelf al een slecht topic
je mag em ook naar mij opsturenquote:Op maandag 19 september 2005 18:35 schreef Boomlaars het volgende:
Op google.com vond ik de camera, het is een Olympus C300 zoom met een winkelwaarde van zo'n 300 euro. Zal ik hem houden of niet?
Natuurlijk!quote:Op maandag 19 september 2005 18:35 schreef Boomlaars het volgende:
Zal ik hem houden of niet?
Je bent bij nader inzien ook wat te oud voor mequote:
Jij niet voor mijquote:Op maandag 19 september 2005 19:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Je bent bij nader inzien ook wat te oud voor me
Kijk naar je avatar, dat zegt toch genoeg.quote:Op maandag 19 september 2005 18:37 schreef hermandeperman het volgende:
Geef terug dat ding, hij is van mij
Hoe durf je me btw Rare kwibus te noemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |