abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2005 @ 18:45:47 #1
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_30733651
Ik heb al heel mijn leven een chronische geldtekort en kan dat nimmer compenseren met mijn verdiensten uit werkzaamheden en overige hand en span diensten. Voor zover duidelijk maar sinds een al lang durende eriode ben ik geld gaan gebruiken van mensen uit mijn familiaire en vriendenkring.

Eerst heel weinig een paar euro op de tafel meenemen maar geleidelijk steeds meer. Laatst keek ik in de spiegel en dat was een moment van bewustwording. Ik zat goed fout! het was uit de klauwen gelopen. Ik steelde van de mensen die ik lief heb.

"s nachts ga ik mijn bed uit om uit moeders portemonnee briefjes te halen. Bij uitgaan beheer ik de pot! ben erg zuinig en het leeuwendeel gaat in eigen zak. Ik steek zo'n beetje de helft van al dat spul in eigen zak inplaats van aan drank uit te gaven voor mijn matties.

Nu ik zelfs bij mijn langzaam afgleidende en snel ouder wordende oma geld uit de tas steel en met zogenaamde maandelijske rapporten langs kom, terwijl ik toch al 5 jaar geleden voor het laatst zo'n ding heb ontvangen.

Ik schaam me, kan niet stoppen! Ik heb zo'n levensstandaard opgebouw waar de helft van mijn uitgaven door het bestelen van mijn sociale omgeving wordt gefinancierd. Dat ik niet zo maar kan stoppen.

Ik voel me een nul, een klootzak HELEMAAL NIETS! hoe kon het zover komen?juist ik, altijd de mond vol over labiele schapen en kuddedieren! IK, de sterke persoonlijkheid met een grote bek

Nee...ik heb het verneukt! domme zak die ik ben...
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_30733896
hee, die tekst ken ik.
pi_30734096
een baan zoeken?
pi_30734216
baan zoeken en eerst maar weer eens terug geven??

hebben je vrienden niks door of zo dat jij jat?
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_30734280
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:52 schreef Conflict het volgende:
hee, die tekst ken ik.
pi_30734543
erg orgineel is hij niet...
pi_30734625
zeg, ik zou er heel snel mee op de proppen komen, want vroeg of laat gaat iemand je snappen, dat weet je tog?

en daarnaast, als je het met je omgeving er over hebt, dan hebben ze er denk ik wel respect voor, als je het goed uitlegt dan.... en helpen ze je vast wel (nou ja, helpen is het niet eigenlijk...)
pi_30734768
Hmm....inderdaad gauw maken dat je het eerlijk tegen iedereen zegt....
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_30734984
Edit: laat ook maar, kuttopic
It's okay to be white
pi_30735290
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:25 schreef Chokeme het volgende:
Edit: laat ook maar, kuttopic
Wat mij betreft had je niet hoeven weg te editen, je had imo een goed punt
pi_30735339
nuhh
  maandag 19 september 2005 @ 19:38:37 #14
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_30735412
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:45 schreef Boomlaars het volgende:
Ik heb al heel mijn leven een chronische geldtekort en kan dat nimmer compenseren met mijn verdiensten uit werkzaamheden en overige hand en span diensten. Voor zover duidelijk maar sinds een al lang durende eriode ben ik geld gaan gebruiken van mensen uit mijn familiaire en vriendenkring.

Eerst heel weinig een paar euro op de tafel meenemen maar geleidelijk steeds meer. Laatst keek ik in de spiegel en dat was een moment van bewustwording. Ik zat goed fout! het was uit de klauwen gelopen. Ik steelde van de mensen die ik lief heb.

"s nachts ga ik mijn bed uit om uit moeders portemonnee briefjes te halen. Bij uitgaan beheer ik de pot! ben erg zuinig en het leeuwendeel gaat in eigen zak. Ik steek zo'n beetje de helft van al dat spul in eigen zak inplaats van aan drank uit te gaven voor mijn matties.

Nu ik zelfs bij mijn langzaam afgleidende en snel ouder wordende oma geld uit de tas steel en met zogenaamde maandelijske rapporten langs kom, terwijl ik toch al 5 jaar geleden voor het laatst zo'n ding heb ontvangen.

Ik schaam me, kan niet stoppen! Ik heb zo'n levensstandaard opgebouw waar de helft van mijn uitgaven door het bestelen van mijn sociale omgeving wordt gefinancierd. Dat ik niet zo maar kan stoppen.

Ik voel me een nul, een klootzak HELEMAAL NIETS! hoe kon het zover komen?juist ik, altijd de mond vol over labiele schapen en kuddedieren! IK, de sterke persoonlijkheid met een grote bek

Nee...ik heb het verneukt! domme zak die ik ben...
eens een schooier altijd een schooier
"Veni, vidi, vici."
pi_30735482
Kleptomanie is te genezen

maandag 19 september 2005 @ 19:49:48 #16
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_30735754
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:52 schreef Conflict het volgende:
hee, die tekst ken ik.
Ik ook! Déjà vu!
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_30735817
he who steals from the hand who feeds him, deserves to Die .
pi_30735836
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef Salvad0R het volgende:
he who steals from the hand who feeds him, deserves to Die .
© 50 Cent.
pi_30736084
gelukkig kan ik m'n portemonee overal laten slingeren bij mij thuis
  maandag 19 september 2005 @ 20:02:22 #20
130647 StormStront
Ja ik ruim andermans shit op
pi_30736187
DIt is gewoon erg hebben je ouders niks door zoals al eerder gezegd is zoek een baan en betaal alles terug
pi_30737329
HEYYYYYYYY!!

Die tekst he.....

Die ken ik!!!!!
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
  maandag 19 september 2005 @ 20:42:53 #22
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_30737564
Waarvan zou ik de tekst moeten kennen? Een ander topic wellicht?
Guanine en Cytosine! *O*
pi_30737627
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:34 schreef Sadar het volgende:

[..]

Wat mij betreft had je niet hoeven weg te editen, je had imo een goed punt
Dankje Maar aan de andere reacties te zien is dit geen sirieus topic, meer iemand die zich verveelt. Vandaar de edit
It's okay to be white
  maandag 19 september 2005 @ 21:05:22 #24
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_30738330
Tijd om een bank te beroven zou ik zeggen kun je nog zeggen dat je er aanleg voor had
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_30738651
Is dit serieus of...?
Als apen omhoog willen klimmen, ziet men al te snel hun blote billen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')