hmm tvp...Ik had er al iets heel moois op bedacht maar vertel ik nog wel eensquote:
eet smakelijk wycciequote:Op maandag 19 september 2005 17:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's idd Gershwin, knappe man.
Ik neem Tokay's rol maar even over
Ik ga eten maken
Natuurlijk was dat goed!.... jij zoekt bevestiging he?quote:Op maandag 19 september 2005 17:39 schreef pyl het volgende:
Okay, wyccie, maar zeg ook even dat Le Corbusier goed was, wil je? Al was het maar om de administratie kloppend te maken en zo.![]()
Smakelijk!![]()
Nee hoor, de administratie zei ik toch?quote:Op maandag 19 september 2005 17:42 schreef wyccie het volgende:
Natuurlijk was dat goed!.... jij zoekt bevestiging he?![]()
Dat is juist.quote:Op maandag 19 september 2005 19:16 schreef wyccie het volgende:
Christina Aguilera
O ja. Had ik wel moeten weten.quote:Op maandag 19 september 2005 19:16 schreef wyccie het volgende:
Christina Aguilera
Lijkt me wel hè pyl, als vader die met z'n tijd meegaat.quote:
Die wyccie!quote:Op maandag 19 september 2005 19:20 schreef wyccie het volgende:
Viggo Mortensen?
Die heeft iedereen, pyl.quote:
O jeetje...quote:Op maandag 19 september 2005 19:22 schreef wyccie het volgende:
Is pyl vader?!?!?!
Nee dat wist ik eigenlijk niet, gokte het maar. Leek me niet onwaarschijnlijk dat hij er behalve acteren nog iets artistieks bij deed.quote:Op maandag 19 september 2005 19:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die wyccie!
Wist je dat Viggo M. behalve acteur, ook fotograaf (zie het werk op de achtergrond) en schrijver is?
Hmmmm, veelzijdige man.![]()
A Perfect Murder.quote:Op maandag 19 september 2005 19:25 schreef wyccie het volgende:
Nee dat wist ik eigenlijk niet, gokte het maar. Leek me niet onwaarschijnlijk dat hij er behalve acteren nog iets artistieks bij deed.
En ik moest bij dat plaatje denken aan zijn rol in die film met Gwyneth Paltrow en Michael Douglas. Weet nu even de titel niet meer, maar daar is hij dus schilder
Én zoon.quote:Op maandag 19 september 2005 19:22 schreef wyccie het volgende:
Is pyl vader?!?!?!
door wiequote:Op maandag 19 september 2005 19:40 schreef wyccie het volgende:
Hai Dolle....
Je werd gisternacht dikke_haas genoemd in de movie trivia
quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 02:05 schreef Eluc het volgende:
Ja ik zie het morgen wel en dan geef ik het punt aan dikke_haas
weltrusten
Toedelzzzzz ben er niet al te lang btwquote:Op maandag 19 september 2005 20:22 schreef wyccie het volgende:
Hoi Diaan
Ik ben weer weg. Tot later vanavond!
Kun je krijgen. Een film waarin mevrouw te zien was, werd hier laatst door jou geprezen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:15 schreef pyl het volgende:
Wyccie wil haar oren zien; ik prefereer een hint.![]()
Gisteren, eergisteren, zoiets.quote:Op maandag 19 september 2005 21:21 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmmmm................![]()
Wat betekent 'laatst' voor jou?
Die ziet doorgaans wat bleker.quote:Op maandag 19 september 2005 21:22 schreef Treinhomo het volgende:
Uma Thurman ?
Tóch Lisa Bonet dan ?quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Tokay het volgende:
Die ziet doorgaans wat bleker.
Wat dacht je nou?quote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef Tokay het volgende:
Je gaat het nu toch niet terugzoeken, hè pyl?![]()
Neen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:43 schreef Treinhomo het volgende:
Oorlog-gerelateerd ?
quote:Op maandag 19 september 2005 21:48 schreef Treinhomo het volgende:
Politicus ?
quote:Op maandag 19 september 2005 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
Dan schrap ik Pieter van Vollenhoven nog even niet van mijn lijstje...
Hmmmmmmmm.........hij was weliswaar hoogleraar, maar daarvan kennen we hem niet.quote:Op maandag 19 september 2005 21:49 schreef Treinhomo het volgende:
Wetenschapper ?
Hij schreef vele boeken, maar een schrijver zou ik hem niet noemen. Hij dacht veel en vond veel uit, maar een uitvinder zou ik hem niet noemen. Hij hield maandenlang het hele land in spanning, maar een entertainer zou ik hem niet noemen.quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 21:53 schreef Modus het volgende:
Mijn pa?
Téééring; wat ben jij vaag.quote:Op maandag 19 september 2005 21:55 schreef pyl het volgende:
Hij schreef vele boeken, maar een schrijver zou ik hem niet noemen. Hij dacht veel en vond veel uit, maar een uitvinder zou ik hem niet noemen. Hij hield maandenlang het hele land in spanning, maar een entertainer zou ik hem niet noemen.
quote:Op maandag 19 september 2005 22:00 schreef Modus het volgende:
Dat vertel ik liever niet waar Tokay bij is..
Zou Modus dan een broer zijn van .........quote:Op maandag 19 september 2005 22:01 schreef Treinhomo het volgende:
Meneer heeft in de verte wel iets weg van Andries Knevel...
Nou ja zeg!quote:Op maandag 19 september 2005 22:00 schreef Modus het volgende:
Dat vertel ik liever niet waar Tokay bij is..
Als-ie op zondag nooit online is, weten we 't zeker...quote:Op maandag 19 september 2005 22:02 schreef pyl het volgende:
Zou Modus dan een broer zijn van .........
als je zo door gaat, zou jij t kunnen zijn, maar zo zou ik je niet noemenquote:Op maandag 19 september 2005 21:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Hij schreef vele boeken, maar een schrijver zou ik hem niet noemen. Hij dacht veel en vond veel uit, maar een uitvinder zou ik hem niet noemen. Hij hield maandenlang het hele land in spanning, maar een entertainer zou ik hem niet noemen.
quote:Op maandag 19 september 2005 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Max Euwe?
Er waren vanavond nog beelden van hem in Holland Sportquote:Op maandag 19 september 2005 22:12 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Scrutinizer!
![]()
![]()
![]()
Nog gauw even vertellen dat pyl als kleine jongen nog eens een potje tegen Euwe heeft geschaakt (in een simultaanséance, natuurlijk).![]()
Yep - en toen dacht ik, kom, laat ik Euwe nog eens plaatsen........quote:Op maandag 19 september 2005 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Er waren vanavond nog beelden van hem in Holland Sport
Een foto als bewijs, en ik geloof je.quote:Op maandag 19 september 2005 22:12 schreef pyl het volgende:
Nog gauw even vertellen dat pyl als kleine jongen nog eens een potje tegen Euwe heeft geschaakt (in een simultaanséance, natuurlijk).![]()
Quoi?quote:Is dat één en dezelfde mevrouw?
Wat moet een proffessioneel monteur met een ouwe tang?quote:Op maandag 19 september 2005 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
Zo-één heb ik ook in m'n gereedschapskist liggen...
Nieuwsblad van het Zuiden, 8 november 1977, sportpagina, derde van links.quote:
Shit, ik heb alle Nieuwsbladen van het Zuiden uit die tijd nog in de schuur liggenquote:Op maandag 19 september 2005 22:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Nieuwsblad van het Zuiden, 8 november 1977, sportpagina, derde van links.![]()
Naar beneden gooien als er een heftruckchauffeur rakelings langs je ladder scheurt...quote:Op maandag 19 september 2005 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat moet een professioneel monteur met een ouwe tang?
Martha Stewart, bedoel je?quote:Op maandag 19 september 2005 22:20 schreef pyl het volgende:
Da's toch die Amerikaanse zakenmadame die het allemaal niet even eerlijk speelt?
Zonde van de ruimte. Een beetje bibliotheek in het Brabantse heeft ze in archief, kun je ze daar opvragen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Shit, ik heb alle Nieuwsbladen van het Zuiden uit die tijd nog in de schuur liggen![]()
Heb jij een scanner?quote:Op maandag 19 september 2005 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Shit, ik heb alle Nieuwsbladen van het Zuiden uit die tijd nog in de schuur liggen![]()
Ik mag Brabant niet meer inquote:Op maandag 19 september 2005 22:23 schreef pyl het volgende:
[..]
Zonde van de ruimte. Een beetje bibliotheek in het Brabantse heeft ze in archief, kun je ze daar opvragen.![]()
Dan moet je het wel érg bont hebben gemaakt. Of verstond je ze niet?quote:
Was die niet gestorven aan een Kohlmonoxide-vergiftiging?quote:Op maandag 19 september 2005 22:25 schreef pyl het volgende:
Ze heeft ook wel wat weg van de zo jammerlijk verscheiden mevrouw Kohl.
Zij verstonden mij, daarop had ik niet gerekendquote:Op maandag 19 september 2005 22:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Dan moet je het wel érg bont hebben gemaakt. Of verstond je ze niet?
Tssss, pyl toch....quote:Op maandag 19 september 2005 22:25 schreef pyl het volgende:
Ze heeft ook wel wat weg van de zo jammerlijk verscheiden mevrouw Kohl.
Hmmm....tegenvaller, inderdaad. En wat zei je? Dat incest niet netjes is, of zoiets?quote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Zij verstonden mij, daarop had ik niet gerekend![]()
Dat kan ik niet herhalen, die Brabanders zitten overalquote:Op maandag 19 september 2005 22:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmm....tegenvaller, inderdaad. En wat zei je? Dat incest niet netjes is, of zoiets?
Voor je 't weet heb je je laatste stront gescheten...quote:Op maandag 19 september 2005 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kan ik niet herhalen, die Brabanders zitten overal![]()
[importbrabomodus]Zei je wat?[/importbrabomodus]quote:Op maandag 19 september 2005 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat kan ik niet herhalen, die Brabanders zitten overal![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 22:31 schreef Tokay het volgende:
Tssss, pyl toch....
Mevrouw komt uit de VS.
Dat scheelt wel weer een boel wc-papierquote:Op maandag 19 september 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voor je 't weet heb je je laatste stront gescheten...
Deze ?quote:Op maandag 19 september 2005 22:34 schreef pyl het volgende:
O ja, t is een First Lady........ik gok op vrouwtje Ford........
![]()
Of coursequote:Op maandag 19 september 2005 22:43 schreef Tokay het volgende:
Judith Bosch.
Da's toch niet Ton Lensink, joh...quote:Op maandag 19 september 2005 22:50 schreef pyl het volgende:
Titatovenaar...............
Zijn dochter.quote:Op maandag 19 september 2005 22:51 schreef Treinhomo het volgende:
Da's toch niet Ton Lensink, joh...![]()
Ze kwam me wel bekend voor, maar had haar niet echt herkend.quote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef Tokay het volgende:
Jongens, stop maar.... pyl gaat er weer eens met de buit vandoor...
Het is Maroesja Lacunes, Tika uit Tita Tovenaar. Herkennen jullie haar nog?
Die foto herken ik wel, die is al zeker een keer of drie voorbij gekomen sinds ik meespeelquote:Op maandag 19 september 2005 22:52 schreef Tokay het volgende:
Herkennen jullie haar nog?
quote:Op maandag 19 september 2005 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Die foto herken ik wel, die is al zeker een keer of drie voorbij gekomen sinds ik meespeel
Ik vierde daarnet het tweede lustrum........quote:Op maandag 19 september 2005 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Die foto herken ik wel, die is al zeker een keer of drie voorbij gekomen sinds ik meespeel
Ja, nu weet ik het wel.quote:Op maandag 19 september 2005 22:59 schreef pyl het volgende:
Ik vierde daarnet het tweede lustrum........![]()
Alleen als ze in beide oren een oorbel dragen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:59 schreef Treinhomo het volgende:
Hou je ook niet van motorrijders ? [afbeelding]
Ik rij geen motor...quote:Op maandag 19 september 2005 23:00 schreef Tokay het volgende:
Alleen als ze in beide oren een oorbel dragen.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
hij komt me wel bekend voor.
quote:NL?
Wat wil je nog meer dan? Moeten we de naam van die kerel raden of zo?quote:Op maandag 19 september 2005 23:01 schreef pyl het volgende:
Okay, het is een man met een ketting. Scherp geobserveerd. Hulde.
![]()
Het is een Amerikaanse meneer.quote:Op maandag 19 september 2005 23:02 schreef Tokay het volgende:
Is het een Engelse meneer?
quote:
Ben je gek. Dat doen ze maar bij de buren.quote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat wil je nog meer dan? Moeten we de naam van die kerel raden of zo?
quote:Op maandag 19 september 2005 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
acteur?
quote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef Tokay het volgende:
Is die Amerikaanse meneer (met een ketting) toevallig een schrijver?
In dat geval is 't geen ketting, maar heeft-ie gewoon een pen gejat bij de bank...quote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef Tokay het volgende:
Is die Amerikaanse meneer (met een ketting) toevallig een schrijver?
quote:Op maandag 19 september 2005 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
btw scrut nog geslaagd vwb sokken en cds?
quote:Op maandag 19 september 2005 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
kunstenaar?
gefeliciteerdquote:Op maandag 19 september 2005 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Zes paar sokken en zes cd's
Ja hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
mag ik dan verzoeken om een hintje?
Alice Cooper, David Bowie, Lou Reed, Pink Floyd, Flo & Eddie............quote:Op maandag 19 september 2005 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
lekker wakker, inkoppertje... in tegenstelling tot mijn persoontje...
![]()
Miles Davis - Birth of the Cool, Eric Dolphy - Out to Lunch, een verrassend goed verzamelaartje van Nina Simone, KarKar van Boubacar Traoré, Dimanche a Bamako van Amadou & Mariam en Coup de Guelle van Tiken Jah Fakoly. En 4 paar zwarte sokken en 2 paar zwart-grijzequote:Op maandag 19 september 2005 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gefeliciteerdwelke cds? en welke sokken?
![]()
Pianobouwer???quote:
Kouder.........quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Alice Cooper, David Bowie, Lou Reed, Pink Floyd, Flo & Eddie............![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Miles Davis - Birth of the Cool, Eric Dolphy - Out to Lunch, een verrassend goed verzamelaartje van Nina Simone, KarKar van Boubacar Traoré, Dimanche a Bamako van Amadou & Mariam en Coup de Guelle van Tiken Jah Fakoly. En 4 paar zwarte sokken en 2 paar zwart-grijze
Snapte hem niet, maar deze meneer is zeker de producer van deze artiesten bedenk ik me nu netquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
Snapte hem niet, maar deze meneer is zeker de producer van deze artiesten bedenk ik me nu net
Ik denk dat ze meer into the muziek/artiest zijn dan de producer...quote:Op maandag 19 september 2005 23:21 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Het moet me toch van het hart dat de heren "muziekkenners" TH en Scrut het ernstig laten afweten.Tssssssssss.............en dat noemt zich liefhebber.
Het was dan ook een mislukt grapje.quote:
Dát had ik inmiddels wel begrepen.quote:Producer.(met een ketting)
![]()
Niets om je voor te schamen, ieder heeft zo z'n eigen voorkeurenquote:Op maandag 19 september 2005 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
ken er een paar van naam maar nog meer niet....
Klopt. Speelden voor een publiek dat zat te wachten op een hele harde band. Velen in het publiek waren aangenaam verrast. Hun cd is de enige die ik vandaag gekocht heb die me eigenlijk een beetje tegnvalt. Is geproduceerd door Manu Chao en die heeft het niet kunnen laten zijn eigenstempel iets te nadrukkelijk op de muziek te drukken..quote:Amadou & Mariam waren ook op Lowlands toch? Die heb ik niet gezien.
quote:Zwarte en zwart-grijze sokken zijn altijd![]()
Ik ben gewoon dom, dat weet je toch?quote:Op maandag 19 september 2005 23:21 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Het moet me toch van het hart dat de heren "muziekkenners" TH en Scrut het ernstig laten afweten.Tssssssssss.............en dat noemt zich liefhebber.
quote:was among the most commercially successful producers of the 1970s, helming hit albums for acts including Alice Cooper, Kiss and Pink Floyd. His career began with Cooper's 1971 breakthrough effort Love It to Death, which spawned the singer's first hit, "Eighteen." Killer followed later that same year, and in the wake of 1972's School's Out Cooper ascended to become one of the era's biggest new stars; his success made
a highly sought-after commodity as well, and in addition to producing the follow-up Billion Dollar Babies, in 1973 he also helmed Lou Reed's classic Berlin, Poco's Crazy Eyes and Flo & Eddie's self-titled LP.
's collaboration with Cooper extended into the 1980s, and no doubt brought him to the attention of the similarly theatrical Kiss, for whom he produced 1976's smash Destroyer. Peter Gabriel's self-titled solo debut appeared the next year, and in 1979 he scored one of his biggest hits to date with his work on Pink Floyd's The Wall. After reteaming with Kiss for 1981's Music from 'The Elder,' he resurfaced in 1984 with David Gilmour's solo About Face. Both Berlin's Count Three and Pray and Rod Stewart's dismal eponymous effort followed in 1986.
maintained a relatively low profile in the years to follow, most notably producing Pink Floyd's reunion efforts A Momentary Lapse of Reason and The Division Bell. In the 1990s he co-founded 7th Level, Inc., serving as the interactive multimedia entertainment company's Chief Executive Officer.
quote:Op maandag 19 september 2005 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen, ieder heeft zo z'n eigen voorkeuren
[..]
Ik heb volgens mij op LL nog wel muziek van ze gehoord. Muziek van Manu Chao vind ik trouwens wel leuk... maar niet teveel, gaat teveel op elkaar lijken. Maar jammer idd dat ze dat als stempel erop gedruk hebben...quote:Klopt. Speelden voor een publiek dat zat te wachten op een hele harde band. Velen in het publiek waren aangenaam verrast. Hun cd is de enige die ik vandaag gekocht heb die me eigenlijk een beetje tegnvalt. Is geproduceerd door Manu Chao en die heeft het niet kunnen laten zijn eigenstempel iets te nadrukkelijk op de muziek te drukken..
[..]
Sorry Pyl hij kwam me bekend voor, maar die naam zegt me werkelijk helemaal niets. Het lijkt me dus sterk dat ik hem ken.quote:Op maandag 19 september 2005 23:30 schreef pyl het volgende:
En ik vond 'm nog wel zo bekend..........![]()
Bob Ezrin.![]()
![]()
Ik ben van de herrie, weet je nog...quote:Op maandag 19 september 2005 23:21 schreef pyl het volgende:
![]()
Ow jee.....quote:Op maandag 19 september 2005 23:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben van de herrie, weet je nog...
Daarbij heb ik nu al een aantal keren m'n computer moeten resetten, omdat ik zowat slaande ruzie heb met m'n brander...
ze komen me wel bekend voorquote:Op maandag 19 september 2005 23:32 schreef Tokay het volgende:
O, die.![]()
Mijn laatste plaatje voor vandaag...
[afbeelding]
Lijkt me sterk, ik heb ze nog nooit geplaatst.quote:
Mijn bejaarde HP-tje doet het ook nog primaquote:Op maandag 19 september 2005 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als ik tijd heb m'n Plextor er maar weer 's in zetten...
Blijft toch onovertroffen.
spelbreker of niet Tokayquote:Op maandag 19 september 2005 23:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoi! Is dat weer William H Macy en zijn vrouw..die van vorige week, zeg maar?
Plextor?? zegt me niets... maar dat ligt aan mij...quote:Op maandag 19 september 2005 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als ik tijd heb m'n Plextor er maar weer 's in zetten...
Blijft toch onovertroffen.
Da's gewoon pyl, die onder een kloon post.quote:Op maandag 19 september 2005 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
spelbreker of niet Tokay
quote:Op maandag 19 september 2005 23:39 schreef Tokay het volgende:
[..]
Da's gewoon pyl, die onder een kloon post.![]()
Da's de Rolls Royce onder de branders...quote:Op maandag 19 september 2005 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Plextor?? zegt me niets... maar dat ligt aan mij...![]()
quote:
Okay, nog iets geleerd op deze bijna afgelopen dag.quote:Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's de Rolls Royce onder de branders...
Dat zie je verkeerd. 3 uur nadat Zoë geboren was stond ze al op Fok!quote:Op zondag 18 september 2005 23:49 schreef Treinhomo het volgende:
Wat me afvroeg: ik weet dat jij papa bent, met alles wat daarbij komt kijken. (een kind is een redelijk onmisbaar attribuut, in deze)
Nou vroeg ik me dus af: kom jij dan ook in een subforum als [OUD] ?
Want daar kan ik me dus he-le-maal niks bij voorstellen.
Nou wil ik geen kinderen, maar ik stel me zo voor, dat als je dat wel wil, dat dat dan een zaak is tussen jou en je vrouw/vriendin...en natuurlijk je kindje...
't lijkt mij dat de rest van de wereld daar geen ene fuck mee te maken heeft. Of zie ik dat totaal verkeerd ?
Dat was 't...eigenlijk.
Vandaar dat je er een andere ingezet had?quote:Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's de Rolls Royce onder de branders...
Mkay...dank je.quote:Op maandag 19 september 2005 23:41 schreef Berkery het volgende:
Beter laat dan niet:
Dat zie je verkeerd. 3 uur nadat Zoë geboren was stond ze al op Fok!
En het is heel leuk hoor in [OUD] ik kom er ook wel eens.quote:Op maandag 19 september 2005 23:41 schreef Berkery het volgende:
Beter laat dan niet:
[..]
Je antwoord was goed hoor.quote:
Ik denk dat TH niet tot de doelgroep behoortquote:Op maandag 19 september 2005 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En het is heel leuk hoor in [OUD] ik kom er ook wel eens.![]()
Tja, het schijnt dat zelfs de meest sceptische aanstaande vaders als de kleine er éénmaal is, volledig voor de bijl gaan. Mijn broer was er zo één, vond kinderen helemaal niets en als je 'm nu met z'n 'prinsesjes' ziet ...quote:Op maandag 19 september 2005 23:41 schreef Berkery het volgende:
Beter laat dan niet:
[..]
Da's weer een verhaal op zich:quote:Op maandag 19 september 2005 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Vandaar dat je er een andere ingezet had?![]()
Als babies zijn kinderen nog wel schattig, maar als het pubers zijnquote:Op maandag 19 september 2005 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, het schijnt dat zelfs de meest sceptische aanstaande vaders als de kleine er éénmaal is, volledig voor de bijl gaan. Mijn broer was er zo één, vond kinderen helemaal niets en als je 'm nu met z'n 'prinsesjes' ziet ...
Nee daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 19 september 2005 23:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik denk dat TH niet tot de doelgroep behoort![]()
'k moest lachen om de hele miskraam/breinaald affaire van Kastanova. Dat zegt wel genoeg, denk ik...quote:Op maandag 19 september 2005 23:45 schreef Berkery het volgende:
Ik denk dat TH niet tot de doelgroep behoort![]()
En ik doe even mijn ogen dicht.quote:
Dat kan mijn rekenmachine ook...quote:Op maandag 19 september 2005 23:48 schreef wyccie het volgende:
Mijn cd-brander kan 16x10x40.
Heb ik ook gelezen, was met Neva toch?quote:Op maandag 19 september 2005 23:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k moest lachen om de hele miskraam/breinaald affaire van Kastanova. Dat zegt wel genoeg, denk ik...
'k weet er 't fijne ook niet van.quote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef Diaan73 het volgende:
Heb ik ook gelezen, was met Neva toch?
Ja, dat je dus lurkt in [OUD}quote:Op maandag 19 september 2005 23:47 schreef Treinhomo het volgende:
'k moest lachen om de hele miskraam/breinaald affaire van Kastanova. Dat zegt wel genoeg, denk ik...
quote:Op maandag 19 september 2005 23:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat kan mijn rekenmachine ook...
6400.
Kijk omhoog Sammy...quote:Op maandag 19 september 2005 23:51 schreef Berkery het volgende:
Ja, dat je dus lurkt in [OUD}![]()
Wil je er over praten?
Tja het was wel wat, ik heb er nog met Neva over gehad op MSN.... maar ja dat was iets in [OUD].... op naar het plaatje van Wyccie die ik niet kenquote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k weet er 't fijne ook niet van.
Heb alleen wat flarden opgepikt via [FB] en [MED]
Oh maar mijn losse dvd-speler gebruik ik juist wel. Ik kijk juist nooit films op de computer.quote:Op maandag 19 september 2005 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geeneens een dvd-speler. Ik kijk zelden films op tv
quote:Op maandag 19 september 2005 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ik typ ook maar gewoon over wat er op het kastje staat.
'k heb 3 DVD-rom spelers en 2 stand-alones...quote:Op maandag 19 september 2005 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geeneens een dvd-speler. Ik kijk zelden films op tv
Op de computer al helemaal nietquote:Op maandag 19 september 2005 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh maar mijn losse dvd-speler gebruik ik juist wel. Ik kijk juist nooit films op de computer.
Je bent een soort Malle Pietje met je uitdragerijquote:Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb 3 DVD-rom spelers en 2 stand-alones...
Heb een beetje last van verzamel-woede, geloof ik...
'k heb m'n handen gewassen...quote:Op maandag 19 september 2005 23:55 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik wel leuk, maar ik heb mijn haar net gewassen.
Ooit komt 't allemaal nog 's van pas...quote:Op maandag 19 september 2005 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent een soort Malle Pietje met je uitdragerij
Ja als je gaat verhuizen heb je tenminste veel weg te gooienquote:Op maandag 19 september 2005 23:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ooit komt 't allemaal nog 's van pas...
Ow dan is het goedquote:
Dat denk ik ook altijd, maar dat is helemaal niet waarquote:Op maandag 19 september 2005 23:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ooit komt 't allemaal nog 's van pas...
Dat zie jij helemaal verkeerd.quote:Op maandag 19 september 2005 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja als je gaat verhuizen heb je tenminste veel weg te gooien![]()
Je hebt het pas weer nodig een week nadtat je het weggegooid hebtquote:Op maandag 19 september 2005 23:57 schreef wyccie het volgende:
Dat denk ik ook altijd, maar dat is helemaal niet waar![]()
Ik heb nog één dag weekendquote:Op maandag 19 september 2005 23:58 schreef wyccie het volgende:
Welterusten Berk en Scrut doe wel een beetje rustig aan op je werk![]()
Daar ga ik nu mee beginnen. Eerst eens lekker slapen, dat is een fijne bezigheidquote:
'k heb de hele dag aan jou lopen denken...quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:05 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig maar.
Ik vond het zo sneu voor je dat je vandaag zo moe was op je werk![]()
Oh jee....pas je wel op? Je moet wel je koppie erbij houden he, anders gebeuren er ongelukken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb de hele dag aan jou lopen denken...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:17 schreef wyccie het volgende:
Dat zou wel eens de echte Aileen Wuornos kunnen zijn. Of niet?
Da's niet aardig, hè...quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:20 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Monster hier liggen, maar nog niet gekeken. Ik herkende er wel een beetje een onopgemaakte Charlize Theron in
JIJ verdraait mijn woorden. Ik vind Theron een mooie vrouw en ze kan volgens The Academy ook acteren.quote:
De hele week wordt het mooiquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:28 schreef Tokay het volgende:
En een heel goedemorgen vanuit het Brabantse land.
[afbeelding]
Het wordt wederom mooi weer vandaag, tof zo'n indian summer.![]()
Veel beter, althans zit nog wel in mijn rolstoel maar mag nu al langzaam schuifelen achter mijn rollator. Pijn wordt ook steeds minder en ben nu dus aan het minderen met pijnstillers. Volgens thuisverzorgers en fysio, heel ik best snel. Dus BB is een blij rolstoel-rollatorvrouwtjequote:Op dinsdag 20 september 2005 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
hoi BB... hoe gaat het?
Rond die tijd sliep ik nét een uur.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De hele week wordt het mooialleen is het smorgens op de fiets wel koud en ik vond het om 6:45 uur toen ik opstond wel erg donker.
Jij kleine nachtbraker!quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rond die tijd sliep ik nét een uur. [afbeelding]
Ben nu een beetje dizzy![]()
Sorry, ik kan er niks aan doen. TH was al om half 1 gaan slapen, en verder was er niemand meer, dus de computer ging al uit. Maar ik was klaarwakker! Toen besloot ik maar iets te doen, en dat heeft dus 4,5 uur geduurd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Jij kleine nachtbraker!
Is jouw schilder een Nederlander wic?
Gelukkig gaat het iets beter en ben je wat mobieler... en fijn dat je aan het minderen bent met de pijnstillers. Goed tekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:21 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Veel beter, althans zit nog wel in mijn rolstoel maar mag nu al langzaam schuifelen achter mijn rollator. Pijn wordt ook steeds minder en ben nu dus aan het minderen met pijnstillers. Volgens thuisverzorgers en fysio, heel ik best snel. Dus BB is een blij rolstoel-rollatorvrouwtje
Kwart voor 5 in bedquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rond die tijd sliep ik nét een uur. [afbeelding]
Ben nu een beetje dizzy![]()
De schilder die ik postte heeft dit prachtige schilderij gemaakt:
[afbeelding]
Kwart voor 6 zelfs. Op Fok zitten lezenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
Kwart voor 5 in bedpfff hoe hou je het vol zeg... de hele nacht op Fok of gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |