Die is het dan ook niet. Ik heb de Odyssee van Drs. Pquote:Op zondag 18 september 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm...De enig Zwitser die ik ken, met een pseudoniem, is Hein Polzer alias Drs. P.
Maar da's, bij mijn weten, geen ontwerper...
Paste er anders niet geheel in.quote:Op zondag 18 september 2005 23:42 schreef Treinhomo het volgende:
'Lil image' ?
's dat verre familie van Lil Kim en Lil Bow wow
Dat is een band...... en een kunststroming.quote:Op zondag 18 september 2005 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Bauhaus?
'Lil bau haus'...quote:Op zondag 18 september 2005 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Bauhaus?
quote:
Maar TH wilde je nog wat vragen!quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Berkery het volgende:
Ik ga me nest in, drie tvp's is wel genoeg
Klopt;quote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Berkery het volgende:
Je wilde wat vragen las ik net.
'k heb geduld.quote:Op zondag 18 september 2005 23:49 schreef wyccie het volgende:
Maar TH wilde je nog wat vragen!
Ik was eigenlijk gewoon zelf benieuwd naar je vraagquote:Op zondag 18 september 2005 23:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb geduld.
't hoeft nou ook weer niet meteen, gelijk een pyl uit een boog...
Nieuwsgierig Aagje...quote:Op zondag 18 september 2005 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik was eigenlijk gewoon zelf benieuwd naar je vraag![]()
Tja; RJPvD maakt nu eenmaal de gekste dingen in je los;quote:Op zondag 18 september 2005 23:56 schreef wyccie het volgende:
![]()
Het valt wel mee hoor, normaal ben ik niet zo
Maakt het iets uit ?quote:Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef wyccie het volgende:
Zal ik mijn plaatje maar parkeren? Dit was trouwens een makkelijk plaatje (dacht ik dus).
Iemand anders een TDP?
Al die diepe oergevoelens komen naar bovenquote:Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; RJPvD maakt nu eenmaal de gekste dingen in je los;
Kijk maar naar Andy's scheer-ontboezemingen...
'Raad je plaatje voor re-birthers...'quote:Op maandag 19 september 2005 00:02 schreef wyccie het volgende:
Al die diepe oergevoelens komen naar boven
Worden er alleen maar plaatjes van Patty Brad en consorten gepost en linkjes naar Ad Misserachtige muziek.quote:Op maandag 19 september 2005 00:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Raad je plaatje voor re-birthers...'![]()
New Age gedoequote:Op maandag 19 september 2005 00:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Raad je plaatje voor re-birthers...'
![]()
En natuurlijk Roger Daltrey van 'The Woomb'...quote:Op maandag 19 september 2005 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Worden er alleen maar plaatjes van Patty Brad en consorten gepost en linkjes naar Ad Misserachtige muziek.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
New Age gedoe![]()
Andy is zeker het verhaaltje aan het schrijven
Excuse you ?!quote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar wil niet echt vlotten vandaag. Geen leuke onderwerpen ter sprake gekomen hierzo.
En je coming out dan?quote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar wil niet echt vlotten vandaag. Geen leuke onderwerpen ter sprake gekomen hierzo.
Een basisscholier die al scheert?quote:
12 keer blijven zitten...quote:Op maandag 19 september 2005 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Een basisscholier die al scheert?
oh hmm, nee hequote:Op maandag 19 september 2005 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een basisscholier die al scheert?
Ah je spreekt uit ervaring TH?quote:
Observatie...quote:Op maandag 19 september 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah je spreekt uit ervaring TH?
Krijg opeens ook honger ja.quote:Op maandag 19 september 2005 00:16 schreef Treinhomo het volgende:
Goulash.
:quote:Op maandag 19 september 2005 00:19 schreef Neleos het volgende:
Terwijl ik eigenlijk een plaatje van ossestaartsoep zocht, maar die kon ik niet vinden![]()
![]()
Ziet er heerlijk uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |