Die is het dan ook niet. Ik heb de Odyssee van Drs. Pquote:Op zondag 18 september 2005 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm...De enig Zwitser die ik ken, met een pseudoniem, is Hein Polzer alias Drs. P.
Maar da's, bij mijn weten, geen ontwerper...
Paste er anders niet geheel in.quote:Op zondag 18 september 2005 23:42 schreef Treinhomo het volgende:
'Lil image' ?
's dat verre familie van Lil Kim en Lil Bow wow
Dat is een band...... en een kunststroming.quote:Op zondag 18 september 2005 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Bauhaus?
'Lil bau haus'...quote:Op zondag 18 september 2005 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Bauhaus?
quote:
Maar TH wilde je nog wat vragen!quote:Op zondag 18 september 2005 23:48 schreef Berkery het volgende:
Ik ga me nest in, drie tvp's is wel genoeg
Klopt;quote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Berkery het volgende:
Je wilde wat vragen las ik net.
'k heb geduld.quote:Op zondag 18 september 2005 23:49 schreef wyccie het volgende:
Maar TH wilde je nog wat vragen!
Ik was eigenlijk gewoon zelf benieuwd naar je vraagquote:Op zondag 18 september 2005 23:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb geduld.
't hoeft nou ook weer niet meteen, gelijk een pyl uit een boog...
Nieuwsgierig Aagje...quote:Op zondag 18 september 2005 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ik was eigenlijk gewoon zelf benieuwd naar je vraag![]()
Tja; RJPvD maakt nu eenmaal de gekste dingen in je los;quote:Op zondag 18 september 2005 23:56 schreef wyccie het volgende:
![]()
Het valt wel mee hoor, normaal ben ik niet zo
Maakt het iets uit ?quote:Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef wyccie het volgende:
Zal ik mijn plaatje maar parkeren? Dit was trouwens een makkelijk plaatje (dacht ik dus).
Iemand anders een TDP?
Al die diepe oergevoelens komen naar bovenquote:Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; RJPvD maakt nu eenmaal de gekste dingen in je los;
Kijk maar naar Andy's scheer-ontboezemingen...
'Raad je plaatje voor re-birthers...'quote:Op maandag 19 september 2005 00:02 schreef wyccie het volgende:
Al die diepe oergevoelens komen naar boven
Worden er alleen maar plaatjes van Patty Brad en consorten gepost en linkjes naar Ad Misserachtige muziek.quote:Op maandag 19 september 2005 00:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Raad je plaatje voor re-birthers...'![]()
New Age gedoequote:Op maandag 19 september 2005 00:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Raad je plaatje voor re-birthers...'
![]()
En natuurlijk Roger Daltrey van 'The Woomb'...quote:Op maandag 19 september 2005 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Worden er alleen maar plaatjes van Patty Brad en consorten gepost en linkjes naar Ad Misserachtige muziek.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
New Age gedoe![]()
Andy is zeker het verhaaltje aan het schrijven
Excuse you ?!quote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar wil niet echt vlotten vandaag. Geen leuke onderwerpen ter sprake gekomen hierzo.
En je coming out dan?quote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar wil niet echt vlotten vandaag. Geen leuke onderwerpen ter sprake gekomen hierzo.
Een basisscholier die al scheert?quote:
12 keer blijven zitten...quote:Op maandag 19 september 2005 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Een basisscholier die al scheert?
oh hmm, nee hequote:Op maandag 19 september 2005 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een basisscholier die al scheert?
Ah je spreekt uit ervaring TH?quote:
Observatie...quote:Op maandag 19 september 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah je spreekt uit ervaring TH?
Krijg opeens ook honger ja.quote:Op maandag 19 september 2005 00:16 schreef Treinhomo het volgende:
Goulash.
:quote:Op maandag 19 september 2005 00:19 schreef Neleos het volgende:
Terwijl ik eigenlijk een plaatje van ossestaartsoep zocht, maar die kon ik niet vinden![]()
![]()
Ziet er heerlijk uit.quote:
Voor jou...quote:Op maandag 19 september 2005 00:25 schreef wyccie het volgende:
TH, had je die foto's écht voor mij in je fotoboek geplaatst, of wilde je dat gewoon zelf al doen?
aah. Plaatje doet het niet ,maar ik heb mezelf al een soort van thaise cup-a-soup gemaakt ondertussenquote:
Bami-soepjes zijn geweldig.quote:Op maandag 19 september 2005 00:32 schreef Neleos het volgende:
aah. Plaatje doet het niet ,maar ik heb mezelf al een soort van thaise cup-a-soup gemaakt ondertussen![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 00:32 schreef wyccie het volgende:
Dat is zoooooo lief. Ik weet niet wat ik nog meer moet zeggen![]()
Sorry, maar TH heeft mijn hart gestolenquote:Op maandag 19 september 2005 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ai nu heb ik echt verloren.
*druipt eenzaam en verlaten af.quote:Op maandag 19 september 2005 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, maar TH heeft mijn hart gestolen
quote:Op maandag 19 september 2005 00:40 schreef mr_anonimous het volgende:
*druipt eenzaam en verlaten af.
Aaaaahhh.....zullen we Natalie of Virginie voor je vinden?quote:Op maandag 19 september 2005 00:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
*druipt eenzaam en verlaten af.
Als die met me uit willen zeg ik geen nee. Keira, Christina, Rachel Leigh of Alicia zou ik ook niet afslaan.quote:Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aaaaahhh.....zullen we Natalie of Virginie voor je vinden?
Gelukkig ben je niet éénkennig.quote:Op maandag 19 september 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Als die met me uit willen zeg ik geen nee. Keira, Christina, Rachel Leigh of Alicia zou ik ook niet afslaan.
Wie??quote:Op maandag 19 september 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als die met me uit willen zeg ik geen nee. Keira, Christina, Rachel Leigh of Alicia zou ik ook niet afslaan.
Je moet eerst kijken bij wie je het best past natuurlijk. Ooit voor de gein zo'n celebmatch test gedaan matchte ik voor 99,9 procent met Tera Patrick.quote:Op maandag 19 september 2005 00:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet éénkennig.
Hell; je bent zelfs niet zes-kennig...
Are you trying to get on my bad side!quote:
Hij wel...quote:Op maandag 19 september 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Je moet eerst kijken bij wie je het best past natuurlijk. Ooit voor de gein zo'n celebmatch test gedaan matchte ik voor 99,9 procent met Tera Patrick.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet eerst kijken bij wie je het best past natuurlijk. Ooit voor de gein zo'n celebmatch test gedaan matchte ik voor 99,9 procent met Tera Patrick.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 00:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Kijk ook even bij jij het beste past TH:
http://www.celebmatch.com/
[Politiek correcte reactie]quote:Your best matches
Monica Potter 100%
Missy Elliott 99%
Tracy Shaw 99%
Kate Beckinsale 98%
Teri Polo 98%
Hij moet gewoon beter onthouden! Gister heb ik het hem ook al moeten zeggen in de Radio en TVQuiz!quote:Op maandag 19 september 2005 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet echt alle 371 te lezen, arme Neleos. Alicia Keys
Vooralsnog enkel op geboortedatum en gewenst geslacht van je match.quote:Op maandag 19 september 2005 00:50 schreef wyccie het volgende:
Oh mijn god! En waarop baseren ze zoiets?
't wordt er allemaal niet beter op...quote:Your best matches
Bastiaan Ragas 100%
Jeremy Roenick 98%
Vincent Cassel 98%
Cam'ron 98%
Abhishek Bachchan 98%
Ik ben dan ook geen celebrity. En ik geef niet om politiek correcte reacties.quote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
[Politiek correcte reactie]
Wyccie staat er niet tussen...![]()
[/Politiek correcte reactie]
Je bent mijn RJPvD-celebrity...quote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef wyccie het volgende:
Ik ben dan ook geen celebrity. En ik geef niet om politiek correcte reacties.![]()
Bij deze beloof ik dan dat ik nooit meer zal vergeten dat jij idolaat bent van Aliciaquote:Op maandag 19 september 2005 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij moet gewoon beter onthouden! Gister heb ik het hem ook al moeten zeggen in de Radio en TVQuiz!
Ooowww kriebels in mijn buik!quote:Op maandag 19 september 2005 00:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je bent mijn RJPvD-celebrity...![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 01:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bij deze beloof ik dan dat ik nooit meer zal vergeten dat jij idolaat bent van Alicia
![]()
Mijn match voor 98%:quote:Op maandag 19 september 2005 01:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie zijn jouw matches Wyccie?
Echt ?quote:Op maandag 19 september 2005 01:03 schreef wyccie het volgende:
Ooowww kriebels in mijn buik!
Ashley Cole!quote:
Truste posquote:
Ik lieg niet tegen jou.quote:
Ashley Cole isquote:Op maandag 19 september 2005 01:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ashley Cole!
Jullie hebben al 1 ding gemeen beide een meisjenaam!
quote:Op maandag 19 september 2005 01:12 schreef Treinhomo het volgende:
Alex 'Bill' Winter ?
Uit 'The lost boys'.
'k wist niet eens dat hij daar ook in zat.quote:
Hij zit ook in Death Wish III. Dat was zo'n beetje zijn acteercarriere.quote:Op maandag 19 september 2005 01:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k wist niet eens dat hij daar ook in zat.
Reden te meer om er nóg blijer mee te zijn...
'k heb 'm van de week via Fok! op de kop getikt...quote:Op maandag 19 september 2005 01:17 schreef wyccie het volgende:
Ik wil Lost Boys ook hebben.
Als 't te eng wordt, hou ik m'n handen wel voor je ogen hoor...quote:Op maandag 19 september 2005 01:20 schreef wyccie het volgende:
Ik durf niet.
Dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 19 september 2005 01:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als 't te eng wordt, hou ik m'n handen wel voor je ogen hoor...
Maar niet tegen een enge vieze TH?quote:Op maandag 19 september 2005 01:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet
Ik kan heel goed tegen enge en vieze films.
Sorry. Was ook iets té opdringerig...quote:Op maandag 19 september 2005 01:24 schreef wyccie het volgende:
Dat bedoelde ik niet
Ik kan heel goed tegen enge en vieze films.
Wat zeg je nou!quote:Op maandag 19 september 2005 01:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar niet tegen een enge vieze TH?
Nee hoor. 't Was een lief aanbod.quote:Op maandag 19 september 2005 01:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Sorry. Was ook iets té opdringerig...![]()
I took an assumption.quote:
En dan ben ík gay ?quote:Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef mr_anonimous het volgende:
I took an ass.
Ah mijn grappen imiteren!quote:Op maandag 19 september 2005 01:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En dan ben ík gay ? [afbeelding]
Imitatie is de beste vorm van vleierij...quote:
Gezien de recente bekentenissen van jou en TH:quote:Op maandag 19 september 2005 01:40 schreef wyccie het volgende:
Andy! Het verhaaltje!
quote:TH en Wyccie hadden verkering gekregen. Andy en Tokay vonden dat niet zo leuk. Nu waren ze beide hun maatje kwijt. Wyccie en TH waren de hele tijd samen. Eerst vonden Andy en Tokay het nog wel leuk maar het was nu al 2 weken zo en nu begon het ze te vervelen. Andy wou weer rotgeintjes samen met TH uithalen en Tokay wou weer met haar vriendin naar Desperate Housewives kijken. S’middags liepen ze altijd samen Treinsharpei uit te laten. Wyccie had dan haar pinguïns in de kinderwagen. Tokay en Andy zaten samen op een hekje. Wyccie en TH zagen ze niet eens staan. Tokay en Andy keken boos. Ik ben ingeruild voor die kale idioot zei Tokay. Andy knikte. En ik voor die kleine opdonder zei hij terug. Andy en Tokay moesten nu samen spelen. Andy keek met Tokay naar Desperate Housewives maar vond er niks aan. Tokay haalde met Andy rotgeintjes uit maar vond de slachtoffers altijd maar zielig. Hun samenwerking was geen succes vonden ze. De volgende dag tijdens gym barstte de bom. Tijdens een potje voetbal raakte TH Andy iets te hard met een tackle. Andy sprong als gebeten op en sloeg TH. Dat werd dus knokken. Juffrouw Diaan had moeite om ze uit elkaar te halen. Berk stond alles te noteren op zijn notitieblok. Andy werd terug naar de klas gestuurd. In de kleedkamer klaagde Wyccie over Andy. Hij moet altijd vervelend doen. TH tackelde hem slechts per ongeluk en hij slaat er gelijk op los. Een rotjoch is het! Tokay nam het voor Andy op. Andy was ook boos omdat TH alleen maar met jou is. Hij wil zijn beste vriend terug! Net als dat ik mijn beste vriendin terug wil! Wyccie werd nu heel erg boos op Tokay. Je bent gewoon jaloers! En ze duwde Tokay hard tegen de grond. Nu vlogen de twee vriendinnen elkaar in de haren. Juffrouw Diaan had ook moeite om hun uit elkaar te halen. Berk kwam binnen en vroeg juffrouw Diaan om commentaar. Juffrouw Diaan zei tegen Berk dat ze nu iets anders aan haar hoofd had. Andy en Tokay moesten nablijven. Waarom gingen jullie met je beste vriend of vriendin vechten? Andy en Tokay begonnen te vertellen. Juffrouw Diaan begreep het wel. Als je verliefd bent wil je altijd samen zijn. Wyccie en TH willen nu even altijd samen zijn. Over een poosje hebben ze voor jullie meer tijd. Maar nu moeten jullie even wachten. Andy en Tokay waren nog steeds boos. Samen liepen ze de school uit. Zullen we eerst een potje Pro Evo spelen en daarna naar Desperate Housewives kijken?vroeg Andy. Tokay knikte. Voorlopig moesten ze het nog even samen redden.
quote:Op maandag 19 september 2005 01:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gezien de recente bekentenissen van jou en TH:
[..]
Was ongeveer op de helft van een ander verhaaltje maar toen jij zei dat je voor TH koos moest ik daar iets over schrijven.quote:Op maandag 19 september 2005 01:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Wat een drama! Arme Tokay en Andy![]()
Ik vind je geen rotjoch, en ik zou Tokay nooit slaan!
Voor jou geldt hetzelfde als voor Berkery; je kent me té goed...quote:Op maandag 19 september 2005 01:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Gezien de recente bekentenissen van jou en TH:
(...) kale idioot (...)
quote:Op maandag 19 september 2005 01:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was ongeveer op de helft van een ander verhaaltje maar toen jij zei dat je voor TH koos moest ik daar iets over schrijven.
Gelukkig maar!
Tokay zei het!quote:Op maandag 19 september 2005 01:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde als voor Berkery; je kent me té goed...![]()
Peace,BB, Tong en DH? Gewoon op hun werk. Volgende keer doen ze weer wel mee.quote:Op maandag 19 september 2005 01:59 schreef wyccie het volgende:
Waar zijn al die anderen eigenlijk?
Nee, ik bedoel gewoon buiten het vehaaltje omquote:Op maandag 19 september 2005 02:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Peace,BB, Tong en DH? Gewoon op hun werk. Volgende keer doen ze weer wel mee.
Slapen denk ik.quote:Op maandag 19 september 2005 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon buiten het vehaaltje om![]()
Nu zeker, maar eerder op de avond waren ze er ook niet.quote:
Welterusten Mr_Anoquote:Op maandag 19 september 2005 02:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nu een even slapen denk ik. Tot morgen
Ik ben er nog héél even om je welterusten te wensen.quote:Op maandag 19 september 2005 02:13 schreef wyccie het volgende:
TH, ben jij er nog even, of ga je ook slapen? Je moet morgen natuurlijk wel werken zeker?
Slaap zachtquote:Op maandag 19 september 2005 02:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben er nog héél even om je welterusten te wensen.
'k mag morgen inderdaad weer om 07:00 mijn kribbe verlaten...![]()
Welterusten, lieve wyccie...
![]()
Hoezo pyl?quote:Op maandag 19 september 2005 10:51 schreef pyl het volgende:
Toch stukken populairder dan ik altijd heb gedacht, die Henri Dunant.![]()
T'is weer 'ns een rood kruis(je)....quote:Op maandag 19 september 2005 10:52 schreef pos het volgende:
Hoezo pyl?
mijn plaatje bedoel je?quote:Op maandag 19 september 2005 10:54 schreef pyl het volgende:
[..]
T'is weer 'ns een rood kruis(je)....![]()
Had je een ander plekje op het oog?quote:Op maandag 19 september 2005 10:56 schreef pos het volgende:
hierboven bedoel je?
Jij hebt best moeilijke humorquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 11:03 schreef pyl het volgende:
Ach, da's de heer Coppola. Ja, nu zie ik hem.
Tja, je weet wat 'ze' zeggen, TH, liefde maakt blind.quote:Op maandag 19 september 2005 11:00 schreef Treinhomo het volgende:
'k zie nog niet eens een rood kruisje...Da's wel héél karig...![]()
Dat is 'ruig', pyl (in bepaalde kringen).quote:Op maandag 19 september 2005 11:07 schreef pyl het volgende:
Die mag zich wel eens scheren..........![]()
(nat of droog, who cares?)
Tja........zo heb ik ooit eens gelezen over zekere Italiaanse mannen die hun wekker in het holst van de nacht, om 03.00 uur, laten aflopen, zich scheren en dan weer gaan slapen - opdat zij des ochtends als zij ten kantore verschijnen precies de juiste 'shadow' hebben............quote:Op maandag 19 september 2005 11:08 schreef Tokay het volgende:
Dat is 'ruig', pyl (in bepaalde kringen).
quote:Op maandag 19 september 2005 11:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja........zo heb ik ooit eens gelezen over zekere Italiaanse mannen die hun wekker in het holst van de nacht, om 03.00 uur, laten aflopen, zich scheren en dan weer gaan slapen - opdat zij des ochtends als zij ten kantore verschijnen precies de juiste 'shadow' hebben............![]()
Néé!quote:Op maandag 19 september 2005 11:12 schreef pyl het volgende:
Tja........zo heb ik ooit eens gelezen over zekere Italiaanse mannen die hun wekker in het holst van de nacht, om 03.00 uur, laten aflopen, zich scheren en dan weer gaan slapen - opdat zij des ochtends als zij ten kantore verschijnen precies de juiste 'shadow' hebben............![]()
Nee pos, geen zanger.quote:Op maandag 19 september 2005 11:11 schreef pos het volgende:
zanger he?
Ach, ze doen hun best, dat vind ik dan weer ontroerend.quote:
O, hij komt me bekend voor...maar dat zeg ik wel vaker hierquote:Op maandag 19 september 2005 11:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee pos, geen zanger.
Maar meneer verkeert wél in de muziekwereld.
Nee hoor, pas om 04.00 uur (zware baardgroei).quote:
proestquote:Op maandag 19 september 2005 11:17 schreef pyl het volgende:
Nee hoor, pas om 04.00 uur (zware baardgroei).![]()
Peaceman en ik hadden een Fok!/RJPvD-vrije namiddag/avond, oftewel weggeweest en daarna dvds gekekenquote:Op maandag 19 september 2005 01:59 schreef wyccie het volgende:
Waar zijn al die anderen eigenlijk?
I care. Komop; met de billen bloot.quote:Op maandag 19 september 2005 11:07 schreef pyl het volgende:
Die mag zich wel eens scheren..........![]()
(nat of droog, who cares?)
quote:Op maandag 19 september 2005 11:30 schreef Tokay het volgende:
Zeg TH, jij gaat zulke indiscrete vragen toch ook niet aan de aanwezige dames vragen, huh?
Maakte liefde maar arbeidsongeschikt.quote:Op maandag 19 september 2005 11:04 schreef pyl het volgende:
Tja, je weet wat 'ze' zeggen, TH, liefde maakt blind.![]()
wat liefquote:Op maandag 19 september 2005 11:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maakte liefde maar arbeidsongeschikt.
Dan kon ik lekker thuis blijven...
Raad jij dat plaatje nou maar!quote:
Moet jij 's opletten...quote:Op maandag 19 september 2005 11:30 schreef Tokay het volgende:
Zeg TH, jij gaat zulke indiscrete vragen toch ook niet aan de aanwezige dames stellen, huh?
Ik dacht dat 'ie nóóit geraden werd.quote:Op maandag 19 september 2005 11:38 schreef dolle_hond het volgende:
nigel kennedy toch
Sorry, het zit in mijn hoofd en ik krijg het er niet meer uit...........quote:He wanted something new, too many sixty-nines
Vibrator off he said shave me shave me
No Chinese brush tonight
Behind the bathroom door he lay down on the floor
Closing his eyes he said shave me shave me
No frizzy hairs no more
He is my sweet gorilla but when he’s bold he’s a gas
I am his lustful lover so I get the form when he says
Shave every hair on by body shave all the hair that I got
And don’t forget to shave me there
I use a lady shave a dozen razor blades
And every time he says shave me shave me
Clean shaven turns him on
He wanted something new too many sixty-nines
Vibrator off he said shave me shave me
No Chinese brush tonight
He is my sweet gorilla but when he’s bold he’s a gas
I am his lustful lover so I get the form when he says
Shave every hair on by body shave all the hair that I got
And don’t forget to shave me there
No don’t forget to shave me there
Gut ja, Die LP heb ik grijs gedraaid!quote:Op maandag 19 september 2005 11:44 schreef pyl het volgende:
Herinnert u zich deze nog nog nog nog?
Sorry, het zit in mijn hoofd en ik krijg het er niet meer uit...........![]()
Ik heb 'm tegenwoordig ook op cd, in de auto. Iedereen is er dol op! Leuke samenzang onderweg.quote:Op maandag 19 september 2005 11:46 schreef Tokay het volgende:
Gut ja, Die LP heb ik grijs gedraaid!
Gruppo Sportivo...
Wat dat aangaat doet 'I wanna fuck you in the ass' van The outhere brothers het ook altijd wel goed...quote:Op maandag 19 september 2005 11:48 schreef pyl het volgende:
Ik heb 'm tegenwoordig ook op cd, in de auto. Iedereen is er dol op! Leuke samenzang onderweg.![]()
Je bedoelt Willie Nelson, met die vlechten?quote:
Hmmmmmm.........Treinhomo zei je, hè?quote:Op maandag 19 september 2005 11:51 schreef Treinhomo het volgende:
Wat dat aangaat doet 'I wanna fuck you in the ass' van The outhere brothers het ook altijd wel goed...
Scherp.quote:Op maandag 19 september 2005 11:55 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm.........Treinhomo zei je, hè?
That's my man.quote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef pyl het volgende:
Roger Glover?
maar dat zong hij niet zelfquote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef Tokay het volgende:
Mijn meneer had een wereldhit (zo'n walgelijk vrolijk nummer) en iedereen kan het meezingen. Eindigt ook altijd heel hoog in de Muziektop 100(0) allertijden...
Details.......quote:Op maandag 19 september 2005 12:05 schreef dolle_hond het volgende:
maar dat zong hij niet zelf
dat deed ronnie james dio
ooit iddquote:Op maandag 19 september 2005 12:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Details.......![]()
Ook gezien op Single Luck?
quote:
Mooie man iddquote:Op maandag 19 september 2005 12:18 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Da's snel !!!
Ricardo Montalban it is
Ten, nine, eight, seven, six, five, four, three, two, one... stop cooking!quote:Op maandag 19 september 2005 12:21 schreef pyl het volgende:
Ready? Steady? Cook!
.... heur haar niet blond is?quote:Op maandag 19 september 2005 12:28 schreef pyl het volgende:
Oei. Dat zou Blondie kunnen zijn, ware het niet dat.........
Snel gezien, het is Angelina Jolie.quote:Op maandag 19 september 2005 12:29 schreef dolle_hond het volgende:
jolie?
Dat kan bij vrouwen evenzogoed...quote:Op maandag 19 september 2005 11:55 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm.........Treinhomo zei je, hè?
Ha! En jij gelooft zeker ook dat de Amerikanen echt op de maan zijn geweest?quote:
smeenk & teeuwen:quote:Op maandag 19 september 2005 12:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat kan bij vrouwen evenzogoed...![]()
Nee joh, gewoon laten staan. Kunnen anderen er hun tanden op stuk bijten.quote:Op maandag 19 september 2005 12:42 schreef Tokay het volgende:
Ik zal wel even een ander plaatje plaatsen.
Te laat.quote:Op maandag 19 september 2005 12:43 schreef pyl het volgende:
Nee joh, gewoon laten staan. Kunnen anderen er hun tanden op stuk bijten.
Dat laat ik in het midden. Dáár ben ik niet bijgeweest.quote:Op maandag 19 september 2005 12:39 schreef pyl het volgende:
Ha! En jij gelooft zeker ook dat de Amerikanen echt op de maan zijn geweest?
Als-ie dáárop reageert, hak ik 'm eraf en pis ik voortaan wel uit m'n kont !quote:Op maandag 19 september 2005 12:47 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm.........in de broek van TH zal een gewijde stilte heersen, bij het aanschouwen van dit plaatje, zo vermoed ik.
![]()
Ach, heeft die broek ook eens rust.quote:Op maandag 19 september 2005 12:47 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmm.........in de broek van TH zal een gewijde stilte heersen, bij het aanschouwen van dit plaatje, zo vermoed ik.
![]()
Daar ging ik al van uit, en je hoeft je daar absoluut niet voor te schamen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:53 schreef pyl het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ze komt me bekend voor..........
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 13:03 schreef pyl het volgende:
Anjelica Huston?
heb jij niets beters te doen op je werk?quote:Op maandag 19 september 2005 13:10 schreef pyl het volgende:
Hoewel ik niet zo een-twee-drie een bewijs daarvan kan vinden............![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
heb jij niets beters te doen op je werk?
Ben het virus kwijt maar moet nog wat aansterken. Voor mij is het nu weekend en ga zo de stad in. Mezelf verwennen met een serietje nieuwe cd'squote:Op maandag 19 september 2005 13:25 schreef pos het volgende:
[..]
Heee Scrut...heb je gemist...hoe is het?
Ik kan me niet heugen ooit zo ziek geweest te zijn. 5 dagen torenhoge koorts, niets binnen kunnen houden, zelfs een slok water kwam er na een paar minuten weer uitquote:
Ben ik blij omquote:Op maandag 19 september 2005 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben het virus kwijt maar moet nog wat aansterken. Voor mij is het nu weekend en ga zo de stad in. Mezelf verwennen met een serietje nieuwe cd's![]()
Vaker wel, maar lang niet meer iedere dag. Ik moet best hard werken de komende tijd en heb itt anderen hier niet de mogelijkheid te Fok!ken in de baas z'n tijd.quote:Op maandag 19 september 2005 13:28 schreef pos het volgende:
[..]
Ben ik blij omZien we je weer vaker he?
Ja, er gaat bij mij ook soms te veel tijd inzitten...voor iedereen herkenbaar denk ikquote:Op maandag 19 september 2005 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vaker wel, maar lang niet meer iedere dag. Ik moet best hard werken de komende tijd en heb itt anderen hier niet de mogelijkheid te Fok!ken in de baas z'n tijd.
Ik begin woensdag weer en dan gelijk 6 dagen achter elkaar doorquote:Op maandag 19 september 2005 13:33 schreef pos het volgende:
[..]
Ja, er gaat bij mij ook soms te veel tijd inzitten...voor iedereen herkenbaar denk ik
Bij ons wordt op kantoor behoorlijk gelurkt volgens mij. Ik hou dat trouwens ook liever gescheiden eigenlijkquote:En troost je...ik kan niet eens op Fok komen tijdens mijn werk
You'll love it, it's a way of life!quote:Op maandag 19 september 2005 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
......heb itt anderen hier niet de mogelijkheid te Fok!ken in de baas z'n tijd......
Bangelijk, gewoon!quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 13:39 schreef dolle_hond het volgende:
scrutinizinizer
Nofi, maar een baan waar ik ruimschoots de tijd en gelegenheid heb andere dingen te doen dan mijn werk ambieer ik niet. Daarvoor ben ik nog niet oud genoeg en zou ik geen maat weten te houden.quote:
Het was maar 'n grapje, Scrut.quote:Op maandag 19 september 2005 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Nofi, maar een baan waar ik ruimschoots de tijd en gelegenheid heb andere dingen te doen dan mijn werk ambieer ik niet. Daarvoor ben ik nog niet oud genoeg en zou ik geen maat weten te houden.
Waarom denk je dat iedereen je beterschap wenste?quote:Op maandag 19 september 2005 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ziek geweest, ik ben nu nog trager van begrip dan normaal
Met je goudvis wel alles goed?quote:Op maandag 19 september 2005 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ziek geweest, ik ben nu nog trager van begrip dan normaal
Isj choed.quote:Op maandag 19 september 2005 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Mohammed Rabbae
Ik heb nu een Koi-karper maar volgens mij drinkt die ook niet genoeg uit z'n kom. Hij ligt er in ieder geval niet erg gelukkig bij in z'n kooi.quote:
...hij heeft toch nog wel zijn ogen open he?quote:Op maandag 19 september 2005 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nu een Koi-karper maar volgens mij drinkt die ook niet genoeg uit z'n kom. Hij ligt er in ieder geval niet erg gelukkig bij in z'n kooi.
Ja, hij doet ze alleen nooit dichtquote:Op maandag 19 september 2005 13:53 schreef pos het volgende:
[..]
...hij heeft toch nog wel zijn ogen open he?
Nee, een Amerikaanse.quote:Op maandag 19 september 2005 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat een Vlaamse?
Ze lijkt een beetje op Bea van der Maatquote:Op maandag 19 september 2005 13:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, een Amerikaanse.
Maar nu ben ik benieuwd, aan wie dacht jij dan?
Dacht ik het niet!quote:Op maandag 19 september 2005 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze lijkt een beetje op Bea van der Maat
Volgens mij treedt zij nog wel eens op en heb ik haar nog wel eens als presentatrice op de Belgische tv gezienquote:Op maandag 19 september 2005 13:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dacht ik het niet!Nee, het is niet Bea. Bestaat Won Ton Ton nog, trouwens?
Ja, zoiets staat me ook bij.quote:Op maandag 19 september 2005 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij treedt zij nog wel eens op en heb ik haar nog wel eens als presentatrice op de Belgische tv gezien
Echt een archetypische Vlaamse.quote:Op maandag 19 september 2005 14:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, zoiets staat me ook bij.
Ik heb haar in het verleden een paar keer geïnterviewd, echt een heel 'tof' mens.
Veel plezier.quote:Op maandag 19 september 2005 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt een archetypische Vlaamse.
Anyway, ik ga m'n geld uitgeven. Sokken en cd's kopen
Dag schoonheid !quote:Op maandag 19 september 2005 15:30 schreef BwennieBren het volgende:
Heeeeeeeeeeey Foto, hoe gaat het nu?
Maurice White van EW & F
Bij dat te horen! Ik zit nog steeds in rolstoel maar het gaat wel veel beter. Mag al achter de rollator lopen!quote:Op maandag 19 september 2005 15:32 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dag schoonheid !
Iets beter,dank je en hoe is het met jouw gestel? Maurice is goed !
Ik wou het nét zeggen.......quote:Op maandag 19 september 2005 15:48 schreef BwennieBren het volgende:
Yvonne Elliman?
I don't know how to looooooooooooooooooooooooove himquote:
yeeeeeeeeeeeees Grashopperquote:Op maandag 19 september 2005 16:03 schreef pyl het volgende:
Da's de blinde leraar in Kung Fu.............
Goed gezien!quote:Op maandag 19 september 2005 15:01 schreef BwennieBren het volgende:
Da's Katey Sagal van Married with Children
ze is wel mager geworden zeg!
Wat nou ja ja? Verveel ik je?quote:Op maandag 19 september 2005 16:10 schreef pyl het volgende:
Ja ja, Robert Palmer.
Oei........ open zenuw geraakt?quote:Op maandag 19 september 2005 16:12 schreef Tokay het volgende:
Wat nou ja ja? Verveel ik je?
Shit!quote:Op maandag 19 september 2005 16:20 schreef pyl het volgende:
Da's juffrouw Jannie, Annet Malherbe, lijkt me.![]()
Jij gaat helemaal nergens naartoe!quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 16:34 schreef Tokay het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben!
Nee, geen acteur.
Nee, een componist.quote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef wyccie het volgende:
Ik was pas om 6 uur in slaap gevallen! Maar ik was al om half twaalf op
![]()
Is het dan een schrijver?
Nee.quote:
Nope.quote:Op maandag 19 september 2005 16:42 schreef wyccie het volgende:
Irving Berlin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |