Wie stopt er nog met drinken tegenwoordig?quote:Op maandag 19 september 2005 01:20 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Echt joh? Weet ik echt niet meer!! Zat ik weer aan de sherry zeker....
Nope. Geen Hollywood.quote:Op maandag 19 september 2005 01:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Last Samurai?
Net even gechecked op IMDB en de film is minder bekend dan ik dacht voor zo'n gelikt product.quote:Op maandag 19 september 2005 01:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Monty Python and the Holy graiul
Nee helaas. 't Is geen liefdesverhaal.quote:Op maandag 19 september 2005 01:35 schreef Sheridana het volgende:
Oke, woeste gok, The House of flying Daggers?
Met accentjes en alles zou het iets van Y tu Mamá También worden, maar hij's wèl goed.quote:Op maandag 19 september 2005 01:45 schreef Eluc het volgende:
y tu mama tambien
Volgens mij één van de bekendere Mexicaanse films en met twee van de bekendste jonge Mexicaanse acteurs. Verder is het een sprookjesachtige roadmovie over sexueel opgroeien, leven en dood, volwassen worden. Je kent het wel.quote:
Dat zeg ik, je kent het wel.quote:Op maandag 19 september 2005 01:54 schreef Sheridana het volgende:
Oh ja, ik ken de film ook wel (ik lees elke maand de Empire van voor naar achter, ondersteboven en binnenstebuiten....) Staat nog op mijn "te kijken" lijstje...
Ik weet wie je bedoelt. Maareh, uit m'n hoofd?quote:Op maandag 19 september 2005 01:53 schreef Eluc het volgende:
Noem 5 films met Jeanne Moreau
Met het verzoek zo snel mogelijk het antwoord te geven, anders kom ik morgen niet fris en fruitig op school.
Hij heeft op pagina 1 een keurige punten telling gemaakt zonder al die gekke namen er in.quote:Op maandag 19 september 2005 01:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je kent het wel.
Wat ik me net afvraag... Maken we het dolle_hond niet lastig met tellen, al die aangepaste namen bij het punten uitdelen?![]()
HIj zei laatst nog dat hij de aangepaste namen gewoon over zou nemen in de puntentellingquote:Op maandag 19 september 2005 01:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je kent het wel.
Wat ik me net afvraag... Maken we het dolle_hond niet lastig met tellen, al die aangepaste namen bij het punten uitdelen?![]()
Hey! Ik sta op tweequote:Op maandag 19 september 2005 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij heeft op pagina 1 een keurige punten telling gemaakt zonder al die gekke namen er in.
Ja, dat heb ik.. tussen 8 en 11 kan ik kijken of het antwoord al gegeven is.. anders pas na 3 uur.quote:Op maandag 19 september 2005 01:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt. Maareh, uit m'n hoofd?
Heb je Internet op school?
Ik op 1quote:Op maandag 19 september 2005 01:58 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hey! Ik sta op twee
Oh, inderdaad, zonder de rare namen...
Zal ik het punt dan maar alvast gevenquote:Op maandag 19 september 2005 01:59 schreef Sheridana het volgende:
Ik zou zeggen, laat lekker staan die vraag, inkoppertje voor D_H morgen....
Neh, hij mag er nog wel wat voor doen!!quote:Op maandag 19 september 2005 02:02 schreef Eluc het volgende:
[..]
Zal ik het punt dan maar alvast geven
Hopelijk niet met Boudewijn Büch want dat zou knap ranzig zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 02:03 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga nog even met een schrijver naar bed..... Trusteh!!
Dernier amour, Julietta, Les Intrigantes, Les Amants, Les Parents terribles.quote:Op maandag 19 september 2005 01:53 schreef Eluc het volgende:
Noem 5 films met Jeanne Moreau
Met het verzoek zo snel mogelijk het antwoord te geven, anders kom ik morgen niet fris en fruitig op school.
хорошо сделанный ( goed gedaan)quote:Op maandag 19 september 2005 09:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pavlov?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |