Ciao Ericusquote:Op maandag 19 september 2005 00:04 schreef EricusMaximus het volgende:
Dan was het inderdaad geen grapje, maar ik zou niet weten hoe de acteur heet.
en ik ga nu off
Nee, die is het niet. Herken jij hem zelfs niet chef?quote:Op maandag 19 september 2005 00:10 schreef Sheridana het volgende:
Is dat Tommy Flanagan?
Sheridana +1quote:Op maandag 19 september 2005 00:18 schreef Sheridana het volgende:
Nope, ik heb geen humor
Tom Berenger in Platoon?
mr_(j)a(gger) +1quote:Op maandag 19 september 2005 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Time is on my side van The Stones.
quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik gebruik geen 4 stiften labello per lip hoor!
Je hebt wel hoge verwachtingen van mij zeg. Eerst al Edward Norton en nu Denzel. Ik denk niet dat ik qua looks bij hun in de buurt kom.quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt wel hoge verwachtingen van mij zeg. Eerst al Edward Norton en nu Denzel.
Bracha het vriendinnetje van Tim die voor Mona werkt idd.quote:Op maandag 19 september 2005 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bracha van Doesburgh
Da's al de tweede keer dat ik haar raad!
Dat kan alleen maar tegenvallen hoor. Ik hoor eerder in de categorie Rick Moranis en Bobcat Goldwaithe thuis denk ik. ben wel knapper dan Rob Schneider denk ik.quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 00:42 schreef Sheridana het volgende:
Oh...daar ken ik haar van, ik herkende haar niet zonder aardbeipak......
Nou, zie je wel, dan komt het heus wel goed!! En Bobcat is grappig!quote:Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar tegenvallen hoor. Ik hoor eerder in de categorie Rick Moranis en Bobcat Goldwaithe thuis denk ik. ben wel knapper dan Rob Schneider denk ik.
Bobcat heeft ook een knappe dame aan de haak geslagen, dus is er voor mij ook nog hoop.quote:Op maandag 19 september 2005 00:45 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nou, zie je wel, dan komt het heus wel goed!! En Bobcat is grappig!
quote:Op maandag 19 september 2005 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bobcat heeft ook een knappe dame aan de haak geslagen, dus is er voor mij ook nog hoop.
Sheri +1quote:Op maandag 19 september 2005 00:50 schreef Sheridana het volgende:
Catwoman
cats and dogs
Cat in the hat
Cats
The truth about cats and dogs
Copycat
Sorryquote:Op maandag 19 september 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie mag wel nu wel dat punt uitdelen denk ik.
The girl from next doorquote:Op maandag 19 september 2005 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
In welke categorie schaar jij jezelf Sheri?
quote:Op maandag 19 september 2005 01:09 schreef Sheridana het volgende:
HAHAHAH
Je had ook beter mijn post kunnen quoten...
Effe lurken dan....be right back....quote:Op maandag 19 september 2005 01:10 schreef Sheridana het volgende:
[..]
The girl from next door
Maar je kan zelf je oordeel vellen.....je weet waar je me kan zien....
Zolang je maar geen Whoopi of Oprah zegt, want dan praat ik nooit meer met je....quote:Op maandag 19 september 2005 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Effe lurken dan....be right back....
edit: leuke foto hoor. Weet niet direct op welke actrice je lijkt moet ik nog even over na denken.
Huh wat is er gebeurd????quote:Op maandag 19 september 2005 01:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ranja heeft het goed maar wij krijgen de punten! FMTmaffia strikes again!
Monty Pythons Life of Brianquote:Op maandag 19 september 2005 01:13 schreef Sheridana het volgende:
7 films met John Cleese...maar let op, maar 1 Monty Python en 1 James Bond....
Hey Artyquote:Op maandag 19 september 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Monty Pythons Life of Brian
A Fish Called Wanda
Fierce Creatures
Die Another Day
Silverado
Rat Race
Clockwise
Nee hoor. Zelf zei je ooit Sophie Okonedo maar dan iets donkerder. Klopt wel vind ik.quote:Op maandag 19 september 2005 01:15 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Zolang je maar geen Whoopi of Oprah zegt, want dan praat ik nooit meer met je....![]()
Oeps!quote:Op maandag 19 september 2005 01:17 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Je hebt Ranja's post gequote...en mij een punt gegeven......
Echt joh? Weet ik echt niet meer!! Zat ik weer aan de sherry zeker....quote:Op maandag 19 september 2005 01:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelf zei je ooit Sophie Okonedo maar dan iets donkerder. Klopt wel vind ik.
Hee!quote:Op maandag 19 september 2005 01:18 schreef Sheridana het volgende:
Hey Arty
Arty (and now for something completely different.....) +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |