abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:39:26 #51
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30769361
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als Feyenoord zo blijft voetballen als het nu doet, dan maken ze kans. Echter is dat praktisch onmogelijk, Kuijt en Kalou zullen het vroeg of laat in deze competitie enkele wedstrijden laten afweten, door schorsing, blessures, of wanneer ze gewoon niet in vorm zijn.
Zonder Kalou en Kuijt is Feyenoord maar gewoon een middenmotor, net als Heerenveen, Twente. Vitesse, Roda, etc. op dat moment zal Feyenoord veel punten verspelen, ze komen dan snel in de hoek te liggen waar de klappen vallen.
Feyenoord is mentaal nooit sterk genoeg geweest om dat te overleven, vanaf dat moment zal alles tegen gaan zitten bij Feyenoord en zullen ze hun kans op het landskampioenschap verspelen.

Zoals gewoonlijk zal het landskampioenschap in ieder geval gaan tussen PSV en Ajax, echter zie ik AZ wel als serieuze concurrent, het zou echt heel goed kunnen dan zij landskampioen gaan worden.

Maar jongens uit Rotterdam, geniet nog maar fijn van deze (voor jullie) mooie tijd, aan het eind van het seizoen staan jullie gewoon op plaats 4, de plaats waar jullie ook horen te staan
Plaats 4 is ook gezellig!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_30769466
Ach ja onze topics gingen ook wel wat langzaam dus gaan we ook op zoek naar de relletjes.
Ik zie juist met oudere spelers als lodewijks, paauwe en schreuder meer rust in het team. Greene vind ik ook fantastisch achterin, maar goed verveel maar ff lekker ergens anders ofzo.
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:44:07 #53
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30769536
hahaha Kuijt laat nooit afweten. Die wordt niet lang geschorst en is afgelopen 3 seizoenen volgens mij nog nooit geblesseerd geweest. We zullen zeker wel een dip krijgen ja.. maar gelukkig staan Ajax en PSV dan al 15 punten achter.

FEYENOORD KAMPIOEN!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30769619
Alsjeblieft geen Hoogendorp zeg... Zal wel niets van waar zijn.

tvp
Even geen signature.
pi_30769687
In de winterstop kun je pas wat zinnigs zeggen over kampioenskansen.
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:02:42 #56
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30770222
quote:
Feyenoord is mentaal nooit sterk genoeg geweest om dat te overleven, vanaf dat moment zal alles tegen gaan zitten bij Feyenoord en zullen ze hun kans op het landskampioenschap verspelen.
Nou, zondag ging dat anders toch best wel goed. Het waren echt niet alleen Kuyt en Kalou die voor de ommezwaai zorgden.

Altijd dat gezeik dat Feyenoord zonder Kuyt en Kalou een middenmoter zou zijn. Net alsof de verdediging en het middenveld van Feyenoord niet beter is dan die van Roda, Heerenveen, Twente of Utrecht.
2000 light years from home
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:15:36 #57
53267 TC03
pi_30770645
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef jojomen4 het volgende:
hahaha Kuijt laat nooit afweten. Die wordt niet lang geschorst en is afgelopen 3 seizoenen volgens mij nog nooit geblesseerd geweest. We zullen zeker wel een dip krijgen ja.. maar gelukkig staan Ajax en PSV dan al 15 punten achter.

FEYENOORD KAMPIOEN!
Ik vroeg het me laatst nog af, hij heeft sinds hij bij Feyenoord speelt geen seizoenswedstrijd gemist.
pi_30770952
Vorig jaar hadden we na 5 wedstrijden toch al punten laten liggen tegen vitesse (1-1) en utrecht (0-3)?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_30771629
Greene trouwens in de voorselectie van Oranje.

T kon ook niet uitblijven natuurlijk. Laat m maar lekker erbuiten Marco. Laat m eerst maar eens een heel seizoen zo spelen. Daaaag
Even geen signature.
pi_30780070
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nou, zondag ging dat anders toch best wel goed. Het waren echt niet alleen Kuyt en Kalou die voor de ommezwaai zorgden.
Kuijt maakte de belangrijke gelijkmaker, eigenlijk uit het niets, puur op kwaliteit, daarna speelde Feyenoord tegen slechts 10 man (hun belangrijkste speler Huntelaar kreeg rood) van het ook mentaal aangeslagen Heerenveen.
quote:
Net alsof de verdediging en het middenveld van Feyenoord niet beter is dan die van Roda, Heerenveen, Twente of Utrecht.
Nee, dat zijn ze ook niet!!!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_30780410
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 18:50 schreef hippo-clippo het volgende:
En toch heeft ze gelijk
HIJ!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30781113
Ik denk dat Feyenoord inderdaad Huntelaar moet halen voor Kuijt. Dat is de enigste jonge spits met echt veel talent en potentie op de NL velden.
pi_30782093
Haha Kuijt heeft volgens statistieken die ik 2 weken onder ogen kreeg volgens mij sinds hij bij FC Utrecht begon tot deze week nog geen 5 seizoenswedstrijden gemist. Welke speler kan hem dat nazeggen? En dan hebben we het zelfs over basisplekken he;)
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_30782384
quote:

[..]

Als Feyenoord zo blijft voetballen als het nu doet, dan maken ze kans. Echter is dat praktisch onmogelijk, Kuijt en Kalou zullen het vroeg of laat in deze competitie enkele wedstrijden laten afweten, door schorsing, blessures, of wanneer ze gewoon niet in vorm zijn.
Zonder Kalou en Kuijt is Feyenoord maar gewoon een middenmotor, net als Heerenveen, Twente. Vitesse, Roda, etc. op dat moment zal Feyenoord veel punten verspelen, ze komen dan snel in de hoek te liggen waar de klappen vallen.

Zoals gewoonlijk zal het landskampioenschap in ieder geval gaan tussen PSV en Ajax, echter zie ik AZ wel als serieuze concurrent, het zou echt heel goed kunnen dan zij landskampioen gaan worden.

Maar jongens uit Rotterdam, geniet nog maar fijn van deze (voor jullie) mooie tijd, aan het eind van het seizoen staan jullie gewoon op plaats 4, de plaats waar jullie ook horen te staan
PSV heeft een enorm probleem met de verdediging de komende weken en kan daar nog wel eens punten mee verspelen, en als Ajax zo ongelukkig blijft spelen als nu gaat ze dat ook nog wel het een en ander kosten.

Mooie hoofdstedelijke arrogantie om een club die in een onderling duel je puur op effectiviteit verslagen heeft een ook nog eens zes (6!) verliespunten minder heeft na 5 duels, af te schrijven als zijnde geen concurrent. Lovenswaardig dat je AZ toch nog wel een kansje gunt op de titel, maar op basis van het vertoonde spel maken zij op dit moment de meeste aanspraak op de titel, daarna Feyenoord, dan pas Ajax en PSV.

Je kunt inderdaad pas in de winterstop wat zeggen over de daadwerkelijke verhoudingen, als elke club iedere tegenstander een keer gehad heeft, maar die ongebreidelde Ajax adoratie van je schenkt je toch een enigzins onrealistisch wereldbeeld.
Vergeet verder niet dat Schreuder, Hofs en Vincken nog geblesseerd zijn en Ono en Castelen net weer terug, de sterkste elf hebben dus nog niet in het veld gestaan en ook een vormverlies van spelers valt op te vangen als ze weer terug zijn.

dus:

FEYENOORD KAMPIOEN!!
  woensdag 21 september 2005 @ 09:48:14 #65
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30783084
Ono is terug en gaat weer als vanouds voetballen. Zorgen dat de kern (Greene, Ono, K2) blijft staan en het komt wel goed.
A.M.A.B
pi_30783317
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:48 schreef Cart_man het volgende:
Ono is terug en gaat weer als vanouds voetballen. Zorgen dat de kern (Greene, Ono, K2) blijft staan en het komt wel goed.
Verder is Hofs natuurlijk ook een versterking op het middenveld, dus als hij ook weer terug is......
pi_30783562
Tis duidelijk dat zowel Ono als Hofs nodig zijn.
  woensdag 21 september 2005 @ 10:10:37 #68
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30783566
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:00 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Verder is Hofs natuurlijk ook een versterking op het middenveld, dus als hij ook weer terug is......
Idd. Staat een goed elftal wanneer iedereen fit is.
A.M.A.B
pi_30783819
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:00 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Op hem hoef je de komende maanden volgens mij nog niet te rekenen.
  woensdag 21 september 2005 @ 11:43:03 #70
53267 TC03
pi_30785986
Hofs was toch tot aan de winterstop uitgeschakeld? Wel klote eigenlijk.
pi_30786328
Wat had ie ook al weer?
pi_30786837
kruisband rechterknie gescheurd.
tot de winterstop foetsjie
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_30789924
Bron: eindhovens dagblad.... En omdat niet iedereen deze krant leest...

VERHUURDE BRAZILIAAN COELHO MAAKT INDRUK IN BELGIË
Feyenoord heeft opvolger Kalou al in huis
Door BARRY VAN DER HOOFT

Woensdag 21 september 2005 - Dat Dirk Kuijt en Salomon Kalou uiterlijk aan het einde van dit seizoen vertrekken bij Feyenoord, lijkt een zekerheidje. De zoektocht naar potentiële vervangers is daarom al in volle gang. Een opvolger voor Kalou lijkt al onder contract te staan bij Feyenoord, al speelt ’JaJa’ Coelho nu op huurbasis in België bij Westerlo.

Het seizoen was voor Westerlo precies negen minuten oud toen het thuispubliek hem in de armen sloot. Met een prachtige lob liet Jackson de Coelho, voetbalnaam JaJa, tegen Cercle Brugge zijn klasse zien. Het bleek de opmaat voor een prima seizoenstart van de pas negentienjarige Braziliaan, die na dit seizoen nog twee jaar onder contract staat bij Feyenoord.

Door zijn vier goals in zes competitieduels zijn vele ogen op Coelho gericht. Verschillende scouts van Feyenoord hebben hem al bekeken en ook afgelopen zondag in het duel met Roeselare was een delegatie uit Rotterdam aanwezig. „Wij houden hem heel goed in de gaten“, zegt hoofdtrainer Erwin Koeman als hij met de naam van Coelho wordt geconfronteerd. „Hij is nu al een paar keer bekeken en als de komende rapporten ook goed zijn, moet ik zelf eens gaan kijken. Want ik wil hem wel een keer zelf zien spelen voordat hij eventueel naar Feyenoord komt.“

De Stadionclub verhuurde het talent afgelopen winter aan Westerlo, nadat zijn overgang naar Feyenoord was voortgevloeid uit het samenwerkingsverband met América Belo Horizonte. In zijn eerste maanden in de Belgische Kempen maakte Coelho echter weinig indruk. In elf competitiewedstrijden kwam hij tot slechts één doelpunt.

„JaJa heeft zich eerst aan moeten passen en heeft het daardoor in de eerste maanden moeilijk gehad“, weet Chris Janssens. De voormalige middenvelder van Willem II is ploeggenoot van Coelho bij Westerlo. „Vorig seizoen was hij nieuw in de ploeg, heeft hij een blessure gehad en speelde hij aan de linkerkant niet op zijn beste positie. In een vrije rol achter een diepe spits komt hij het best tot zijn recht.“

Dit seizoen heeft Westerlo kennisgemaakt met de echte Coelho. Janssens is vol lof over de aanvaller, die volgens hem het seizoen gewoon moet afmaken in België. „Het is een rustige jongen die zich goed voelt bij ons. Dat zie je in de kleedkamer. De hele ploeg speelt in functie van hem, ons spel is op JaJa afgestemd. Hij profiteert van het werk dat zijn ploeggenoten verzetten, maar ik ben benieuwd of hij dit een heel jaar kan volhouden. Als Feyenoord hem bijvoorbeeld in de winterstop naar Rotterdam zou halen, krijgt hij het moeilijk. Dan kan hij geen voorbereiding meemaken en dat is in mijn ogen heel belangrijk. Tijdens zo’n periode kun je iets opbouwen en aan je ploeggenoten wennen.“ Net zoals JaJa Coelho heeft moeten wennen aan het leven in Europa. De Braziliaan spreekt enkel Portugees en woont samen met zijn broer Eisenhower in een appartement in Westerlo. Zijn broer is zijn steun en toeverlaat en probeert JaJa nu Engels te leren.

Voorlopig treedt hij nog als tolk op. „Ik heb me hier prima aangepast aan het koude weer, de nieuwe cultuur en mentaliteit“, vertelde Coelho eerder dit seizoen. „Ik kan me nu volledig op het voetbal concentreren en denk nog niet aan Feyenoord. Ik concentreer me op Westerlo en daarna zullen we wel zien. Een goed seizoen spelen bij deze club is nu het belangrijkste. De rest kan wachten.“ Het is natuurlijk de vraag of Coelho een waardige opvolger van Salomon Kalou kan worden. Chris Janssens twijfelt er echter niet aan dat zijn ploeggenoot kan slagen in Rotterdam. „Hij heeft een aparte techniek, een fantastisch linkerbeen en is ondanks zijn grote passen redelijk snel“, beschrijft de Belg. „Coelho is ook geen luie voetballer, zoals andere Brazilianen. Hij heeft een prima karakter. Als JaJa omringd wordt door goede voetballers kan hij het zeker redden bij een topclub. Als hij in vorm is, is hij door niemand af te stoppen. Al is het natuurlijk de vraag hoe hij omgaat met het voetballen in een volle Kuip. Spelen voor veertigduizend toeschouwers is toch wat anders dan voor de zesduizend die in Westerlo op de tribune zitten.“
Niets is zo complex als de eenvoud
pi_30790605
2 jaar nog maar een contract....... Meteen verlengen voor 5 jaar
pi_30790691
Het stond overigens in bijna alle GPD kranten. Ik ken Jaja niet, het klinkt allemaal wel veelbelovend.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')