Altijd die pessimisten, ik weet zeker dat wanneer nathalee een latino of negeroide was geweest dat de amerikanen hetzelfde hadden gedaan. Er zijn genoeg neocons die zwart, spic en geel zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik teveel TV kijken of SD?
Maar denk je dat werkelijk? Ik niet in ieder geval.
Kleur maakt ihmo niet veel uit nee. Wel het feit dat papa en mama flink rijk zijn en de juiste vriendjes op de juiste plaats hebben. Maar dan zouden ze in nederland ook veel meer aandacht krijgen. Feit blijft wel dat de mensen in de VS met macht en aanzien wel allemaal hetezlfde kleurtje hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Altijd die pessimisten, ik weet zeker dat wanneer nathalee een latino of negeroide was geweest dat de amerikanen hetzelfde hadden gedaan. Er zijn genoeg neocons die zwart, spic en geel zijn.
Ja indeed zoals Zemi zegt, mits rijk en de juiste contacten hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Altijd die pessimisten, ik weet zeker dat wanneer nathalee een latino of negeroide was geweest dat de amerikanen hetzelfde hadden gedaan. Er zijn genoeg neocons die zwart, spic en geel zijn.
Het is niet zozeer de bijzonderheid van deze zaak, maar de moeder die er zoveel moeite doet om deze zaak in het nieuws te houden en natuurlijk Foxnews, Nancy Grace en zelfs Dr. Phil die zuiver en alleen voor hun kijkcijfers gretig gebruik van deze kwestie. Maar je bent het toch wel met me eens dat wanneer ene latino, spic of negroide vrouw met een minimum inkomen dan wel geen uit de Bronx in Aruba vermist wordt er geen nieuws was?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:58 schreef JohnDope het volgende:
Kijk als je zaak maar bijzonder genoeg is dan krijg je ook wel aandacht hoe rijk of arm je ook bent qua connecties.
En er zijn genoeg gekleurde amerikanen met invloed en geld.
hehe iedereen ziet zijn eigen ip, een nederlandse vlag alleen hebben al genoeg mensen hier, deze heeft niemand.
Hoe dan? Ik zal hem niet hier gebruiken uiteraard. Maar ik dacht als ik rechtermuis doe, eigenschappen check, kopieer in browser, copy paste en dan opload op een site, zien de mensen dan niet gewoon mijn IPquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:05 schreef JohnDope het volgende:
Als je dat plaatje zo mooi vindt, dan gebruik je hem toch ook, je bent niet de enige.
je moet hem ook als webicoon instellen, niet uploaden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:22 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik zal hem niet hier gebruiken uiteraard. Maar ik dacht als ik rechtermuis doe, eigenschappen check, kopieer in browser, copy paste en dan opload op een site, zien de mensen dan niet gewoon mijn IPDat wil ik natuurlijk niet en kan het niet checken aangezien ik nu ook mijn IP zie....
okay dank je voor de tipquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je moet hem ook als webicoon instellen, niet uploaden.
dat is toch die geknipte en sneaky opegenomen bullshit tape die bij idiot phil was ??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:32 schreef SlimShady het volgende:
Suspect In Natalee Holloway Case Changes Story
One of the suspects in the Natalee Holloway case has changed his story.
Deepak Kalpoe told a polygraph expert that he and his brother and Joran van Dersloot had sex with the Mountain Brook teen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:08 schreef dontcare het volgende:
[..]
dat is toch die geknipte en sneaky opegenomen bullshit tape die bij idiot phil was ??
Ach joh niet IEDEREEN neemt FOX News serieus daar. Maak je niet druk, lees je eens in hier:quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:49 schreef SocialDisorder het volgende:
Goed nieuws uit de VS; niet iedereen neemt Fox News serieus;
http://homepage.mac.com/onegoodmove2/movies/bm101405foxnews.mov
Mwah...Oprah, Condalezza Rice, veel latinos in prominente posities.. niet bepaald een kleurtje.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:40 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Kleur maakt ihmo niet veel uit nee. Wel het feit dat papa en mama flink rijk zijn en de juiste vriendjes op de juiste plaats hebben. Maar dan zouden ze in nederland ook veel meer aandacht krijgen. Feit blijft wel dat de mensen in de VS met macht en aanzien wel allemaal hetezlfde kleurtje hebben![]()
bron: www.geenstijl.nlquote:Zoeken naar een gekooide Natalee
Doe es kopje onder...Het is alweer een tijdje stil rondom Natalee Holoway. En ondanks dat Joran inmiddels alweer een tijdje het Arnhemse nachtleven onveilig maakt, wordt er in Aruba nog altijd driftig gezocht naar het Amerikaanse bReEzAh-sletje. Mevrouw zou vorige week 19 jaar zijn geworden, maar ligt alweer bijna een half jaar op de zeebodem in een kooi. Een kooi? Jawel, Fox News weet te melden dat in de nacht van haar verdwijning zowel een kooi als een mes zouden zijn verdwenen van een plaatselijke vissersboot. En dus wordt nu opnieuw gespeurd. Dat worden weer een paar spannende dagen in huize Van der Sloot. Want zonder lijk, geen zaak, zo leerde Joran van zijn pappa. Laatstgenoemde is overigens boos en wil centen zien van Justitie…
Leuk en ook die opmerkingen daaronder:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
bron: www.geenstijl.nl
video: http://thepoliticalteen.com/video/jossyprosea.wmv
quote:Er schijnt ook ergens op het eiland iemand een paperclip te missen.
Daarmee heeft ze zichzelf bevrijd door het slot van de kooi te openen.
Maar toen waren daar de haaien. En een lege kooi is nog steeds geen lijk...
FYI:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef Stratos het volgende:
[..]
Mwah...Oprah, [sb]Condalezza Rice[/b], veel latinos in prominente posities.. niet bepaald een kleurtje.
Dit blijft zo'n mooi stukjequote:Dr. Phil continues his observation. "We need to say, ‘That's not OK.’ We need to tell these people, ‘We will never set foot on Aruban soil again until you stand up and do what you have to do for this young woman. You just have to understand that.’ And if that means writing the State Department, if it means writing the President, if it means writing the Aruban government, they just need to know, ‘There's 270 million people over here that are going to forget you people exist as a destination and see how that works for you. If you're not going to treat Americans with dignity and respect, then you're not going to treat them at all.’
Hoe is het mogelijk he?quote:Dr. Phil continues his observation. "We need to say, ‘That's not OK.’ We need to tell these people, ‘We will never set foot on Aruban soil again until you stand up and do what you have to do for this young woman. You just have to understand that.’ And if that means writing the State Department, if it means writing the President, if it means writing the Aruban government, they just need to know, ‘There's 270 million people over here that are going to forget you people exist as a destination and see how that works for you. If you're not going to treat Americans with dignity and respect, then you're not going to treat them at all.’
Ik weet niet, ik kijk het nl. nooit... maar ben er wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:34 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom krijgen wij deze aflevering van phillybilly maar niet te zien in Nederland?
Als de zender deze aankoopt? Ik hoop wel dat de aflevering een keer wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:34 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom krijgen wij deze aflevering van phillybilly maar niet te zien in Nederland?
quote:Dr. Phil was on the Jay Leno show tonight. He's saying, he has 'people' on the ground investigating the sex slavery issue concerning Natalee Holloway. Without giving too much information out or not wanting to raise hopes too high, he believes they have some very good information and evidence that suggests Natalee may very well be alive.
quote:Joe is on with Beth.
Rita: how realistic?
Beth: we don't have any idea: we have covered the island...family has never been able to look w/ the possibility of her being alive...if she is alive we need to know that, if she is not we need answers.
Rita: have you talked to Dr. phil?
Beth; we get leads all the time. Just have to investigate each one; haven't had the means to search if she is alive, other than the million dollar award.
Rita: any sense that anything is concrete?
Beth: Nothing for us to hold our hat on. Nothing would surprise me.
All we know for sure is there was a gang rape & then they set the suspects free. We don't know what happened after that, we just don't know.
Rita played tape of Dompig talking. Joe, how frustrating is this?
Joe: I'm not as patient or as nice as Beth. We talk every day. We had a big dinner tonight in Phil. This is the foreplay. When Beth says so we will take bite out of the apple...one big one. 3 little pieces of trash, that raped her daughter, they need to experience a gang rape It is going to go to a boycott...within the next 10 days. A lot of people after these kids: they have made a lot of enemies around the world. I hope the Aruban people watch this...maybe they need to handle justice themselves on their island!
Ja according to the Aruban law that is! Ik vraag me af of de "law" ook nog iets gaan doen aan die serieze bedreiging van Siciliaans ex-gevangene Joe Mamana waar Beth nu dagelijks mee optrekt?quote:Oranjestad: In this press release, the Public Prosecutor’s Office provides an update of the investigation into the disappearance of Natalee Holloway.
At this time the investigative team, which consists of police agents from the Aruban Police Force under guidance of the prosecutor in charge of this case, is at work in several areas of the criminal investigation into the disappearance of miss Holloway last May of this year. In the first place the team is busy investigating aspects and leads that have not been investigated yet.
The investigative team is also interviewing new witnesses and witnesses who have already been interviewed in this case are being interviewed again. Yesterday for instance, members of the police team interviewed the mother of the missing Miss Holloway. She was on the island for a couple of days.
Besides investigating new leads or leads that have not been investigated yet and interviewing new witnesses and witnesses who have already been interviewed the team is reviewing the whole investigation from the start until now. From this review the team has concluded that there are several aspects that need more attention, for instance there are people living in the United States of America who have to be interviewed again, this time more profoundly. To realize this, the Public Prosecutor’s Office has petitioned the United States of America for legal assistance. When there is more information about this request that can be made public, the Public Prosecutor’s Office will make this information public.
The last development that will be highlighted in this press release regards the tapes of the Dr. Phil show. During this show a couple of weeks ago a tape was shown in which one suspect in the case of the disappearance of miss Holloway makes declarations about the case on camera to a private investigator. After requesting and receiving these tapes from the United States of America the tapes were sent to the Dutch Forensic Institute in Holland for further testing. The results of these tests are not known yet.
The Public Prosecutor’s Office will keep on working as it always has, which is according to the law.
Dr. Phil bedoel je? Ja maar die heeft niet van die rare dingen gezegd, die is bezig in Aruba de slavenhandel uit te zoeken. Ja dat dus...quote:Op zaterdag 5 november 2005 07:13 schreef ArK het volgende:
Al die positieve aandacht en gillende stijgen die kerel naar z'n (kale) hoofd. Het is een beetje de Peter R de Vries van Amerika aan het worden. Hij wil constant z'n neus in steken als 'expert'.
Straks sticht hij ook een politieke partij...![]()
Tuurlijk maakt Dr. Phil daar gebruik van. Deze hele zaak is een media-hype. Daarom volgt ik het eigenlijk ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 07:35 schreef ArK het volgende:
Nouja, het blijft zo'n media geil gebeuren (daar is het natuurlijk Amerika voor). Krijg het gevoel erbij alsof hij daar toch weer even gebruik van wil maken.
Beetje je eigen positie ondermijnen naar mijn mening.
Ja ik ook. Hopelijk vindt Dr. Phil haar in een van de sexhuizen in Zuid Amerika, je weet maar nooit wat die kale allemaal kan bewerkstelligenquote:Op zaterdag 5 november 2005 07:41 schreef ArK het volgende:
Foei
Ik hoop dat ze nog terug komt. Maar heb d'r een hard hoofd in.
Ik hoop dat ze weg gelopen is, ze spijt krijgt en weer terug komt. Ook zo sneu als ze al die tijd in een sexhuis heeft moeten, uhm, for a lack of better words, 'werken'.quote:Op zaterdag 5 november 2005 07:50 schreef BwennieBren het volgende:
Ja ik ook. Hopelijk vindt Dr. Phil haar in een van de sexhuizen in Zuid Amerika, je weet maar nooit wat die kale allemaal kan bewerkstelligen
Zoals beloofd:quote:Op zaterdag 5 november 2005 07:06 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vond een stuk transcript van de show van Rita Cosby Live & Direct - MSNBC.com
[..]![]()
![]()
Ik zal proberen morgen het gehele transcript te vinden van die show.
Ik ben dan ook zo oh zo benieuwd wat de volgende stap gaat worden van de Arubaanse autoriteiten. Hopelijk gaan ze nog wel die MB studenten op opnieuw interviewen want na die verklaring van politiecommissaris Dompig in het nieuws hierover hebben Beth en consorte voor vervanging van het huidige onderzoeksteam gevraagd. Vind ik toch wel verdacht.quote:Op maandag 7 november 2005 08:44 schreef SocialDisorder het volgende:
Als het niet zo dieptriest was, had het hilarisch geweest. Amerikanen die zelf niet eens een scherpschutter kunnen vinden in Washington DC (een gebied vele malen kleiner dan Aruba) gaan mekkeren over het niet kordaat optreden van de Arubaanse autoriteiten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |