nou?quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:07 schreef Toeps het volgende:
* Toeps gaat binnenkort ook eens mooie foto's maken van het roze paleisje.
Waar woon jij ergens? Het lijkt wel schuin tegenover Kleine Bergquote:Op woensdag 30 november 2005 15:00 schreef mighty_myte het volgende:
Hier mijn crib.![]()
18 m2 zoiets, 180 E per maand incl., centrum Eindhoven.
Ik moet al maanden schilderen, maar daar heb ik nog geen zin in gehad.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat bed hangt in die hoek alleen aan die stang ja. voor de rest met dikke bouten in de muur.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:51 schreef ranzige_pad het volgende:
hoe heb je dat bed hangen? toch niet aan dat kleine stangetje?
ooh hoe heet dat spul wat je op de muren hebt![]()
went verbazingwekkend snel, maar een goed matras doet ook veel.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Auw, mijn rug doet zeer als ik dat bed (okay, planken) zie...
hooghuisstraatquote:Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar woon jij ergens? Het lijkt wel schuin tegenover Kleine Berg.
Dat is wel zeer relaxt wonen daar.
Ow! Woon jij boven de Juwelier? Schijn je heel relaxt op het dak te kunnen zitten/liggenquote:Op woensdag 30 november 2005 20:34 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
dat bed hangt in die hoek alleen aan die stang ja. voor de rest met dikke bouten in de muur.
dat spul (geel) op mijn muren is lijm van het behang dat ik heb afgestoomd. veel gaten gevuld met gips (wit).
[..]
went verbazingwekkend snel, maar een goed matras doet ook veel.
ik heb het nog niet 'in actie' getest, maar ik denk dat ik dan toch maar voor de banken ga.
[..]
hooghuisstraat![]()
jep daar ja!quote:Op woensdag 30 november 2005 20:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ow! Woon jij boven de Juwelier? Schijn je heel relaxt op het dak te kunnen zitten/liggen.
Iemand die ik ken heeft overigens een vergelijkbare constructie qua bed en die kan er actie op ondernemen. Dus het zou moeten kunnen(Afhankelijk van hoe goed het natuurlijk bevestigd is
).
Waarom plaats je dan in godsnaam een foto waar jij met je dikke reet opstaat? Moet ik nu mijn lul gaan fotograven en gaan zeggen dat als je goed kijkt je ook nog een stuk van mijn kamer kunt zien?quote:
Doe.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:05 schreef Xebrozius het volgende:
Waarom plaats je dan in godsnaam een foto waar jij met je dikke reet opstaat? Moet ik nu mijn lul gaan fotograven en gaan zeggen dat als je goed kijkt je ook nog een stuk van mijn kamer kunt zien?
"Beetje vooruitgang"quote:Op woensdag 30 november 2005 21:11 schreef blieblie het volgende:
Dit was mijn kamer:
-knip-
Beetje vooruitgang.
Het is alleen niet echt een kamer![]()
.
whohooo ziet er goed uitquote:Op woensdag 30 november 2005 21:11 schreef blieblie het volgende:
Dit was mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Regel 1, koop pleepapier groot in want het blijft kut als je zondagochtend erachterkomt dat het wcpapier op is)
Maar ben afgelopen juni verhuist naar dit appartementje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje vooruitgang.
Het is alleen niet echt een kamer![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |